★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 17
累積人氣: 17153
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



哈佬xd
今日朝早好遲起身-__-
琴晚2點先訓得著/____\
鬼叫訓之前msn比人咒我訓唔到-3-
點解真係訓唔到t33t
所長朝早7點30先起xdxd
番到學校成7:50喇``
不過無乜野做hea爆,,,,
早讀omggggg-_____-
LS堂,,很悶```
Nike=耐吉^^
無聊到係度畫教師桌個兜`
畫到個人個咀變左孖潤-_-
西瓜皮畫到粒點有毛的=]``
唔知會唔會比鄭Sir鬧=3=
PEx2``=]=]
跑步=_____=;;;;
陰公好暈-3-
打籃球-3-
1E!best!
陰公我叫左1E好多次都無人應我`
我把聲好響:DDD
呼飲凍野很爽=]
中文堂`玩games``
點解d人簡體字咁勁架``
點解你地識既``
好多我連見都未見過-__-
數學轉LSSS``好悶牙!
LUNCH maggie盈豐``
食左好多野-33333333-
飛碟+10$冷面 -v-
番到學校吃燒賣>v<
IS堂yayayaya...
同maggie搞野xD
對wbwbwbwbbbbbbb,,,
之後就ENGx2,,,
作文`偉成哥哥-___-
唉也之後改正,,,
就放學喇=]=]=]]]
傾PPT~~~||
之後同yui番家喇=]
見到公園無封xdxd
走去搖搖板^^
林肥yui傻架-_-
叫我跳舞之後扮哨牙珍`
仲要將條tie一fing`
之後哨牙講1E best -__-
肥yui個腦裝咩架=]
內衣搞到不自然v_v;;
之後番家=]=]
seven買薯片,,好[囉]牙我`
番家吃牙吃,,,哇我升天喇`
之後飲jolly shandy+吃豆腐花花=]''
心情很好``
聽日聽4社唱歌-v-
家政沒有了-__-
聽日時間表:
Maths:CW
中屎:NO
ENG:NO
4社
唱歌
中文:READING REPORT
GEOG:pie chart
IS:NO
=]=]]=]=]=]=]=]=]=]=]
愚人節 嘻嘻嘻(奸














 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-31 05:45 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今今今今今日=3=
唉..次次話朝早起身溫書,,,
都係起唔到架xd
琴晚做VA手手做左一粒鐘都無-_-
回想起學校做個隻手手,,,
番到家fing左一野,,
之後中指甩左-v-
哈哈哈哈=)))
Math無蛇妖`
就轉通識=333=
幾好玩好好笑=]=]''
VAx222222``
凸板無事=]
手手唔理佢``
救命講notes很悶``
木顏色=討厭-0-
break課室HEA爆`
ENGx2,,,
萬眾期待的調位大行動=]''
結果係坐左後面yaya`
同我最愛既大屎忽坐~
田偉智我祝你好運=))
我前面係Brandron =]
我後面係高煜(?)...;)
坐呢個位遲早笑死,,,,
LUNCH張嘉銘``
其實我都唔係好膠姐xd
我係王綽胃XD
ohoh中文``
無溫到書;((
好彩好彩好好彩``
無問到我姐:DDD
做工作紙,,,
做做做做做``
咩事?鄭Sir啤住我-v-
之後又分組玩=]
玩簡體字`
我地個組勝=)
GEOGRAPHY-3-
西瓜皮!!!!
搞到我本地理書變左綠色^^
佢講左ADD STAR地唔知講左幾多次-__-
好煩好煩~`
哇,,好遲先放``
之後搞下搞下野`
同yui`ann番家去,,
笑到我-v-
我親眼見到吳Sir同牙嬸傾計`
之後吳Sir...都係唔講-X-
ohyayaya`ANN真係好中意動L`
笑到肚痛=]
陪Ann等車`
蚊蚊咬到很癢,,;(
公園封了,,番家去了.,,
我真係din左-_-
乜提莎復活節特別板=]
琴日買完黎吃今日又買xd
我好中意牙*3*貴-_-
唉也聽日好煩的PE-_-
算喇算拉``
我個腦得愚人節呢3個字`
真係好想玩人!
有咩好玩!!!!!











 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-30 05:58 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



快快手打埋個qz``
今日換左夏季xd
中文`無聊對習作簿=]''
數學x222222```
狂做數``
蛇蛇蛇妖聽日唔番牙xdxd
開心到牙0v0
ENGx2``
對NEE-v-
教NEE-33-
LUNCH番家``
哇救命囉真係`
本來今朝起身溫默書`
點知又唔起身囉-__-
死溫溫溫溫``
中屎``
又腳腳堂-3-
公仔面同出前一丁笑左xd
pth``Quiz!!
其實我勁左好多架xd
自從之前比朱子峰,,
笑我55分!我就發奮xd
之後就85分85分95分85分=]
今次就85分-v-
之後又IS dict -33-
緊張牙=33333=
好彩岩曬牙呼-_-
放學dance club-__-
又行去6樓!!!!
4點MISS來=]
哈哈哈''
好彩記得之前教既野-33-
教新歌教新野-__-
哇哇哇,,,
痛到我哇-V-
好快的拍子,,
睇某個人笑到傻左=]
6點走,,,
番到屋企,,
有人上黎裝WI-FI`
搞到7點幾8點`
先有得吃飯``
9點我要做功課喇,,
死火喇VA隻手!!
唉,,,之前拎到番家碎左-3-
唉唉唉唉唉....
唔打-__-
cMMM



 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-29 08:52 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚-_-
12點訓`好眼訓-v-
9點起左身=3=
10點問關雪怡番唔番教會`
之後佢話唔去得-___-
早之訓多陣拉xdxd
吃咖哩魚蛋豬皮腸粉;)
好好好好飽哇-33-
之後玩下電腦`
訓覺-____-
一訓就訓到1點 :D
太爽YY~~~~
屋企張床真係最舒服架xdxd
訓覺真係好開心!!!
訓醒當然係做功課=]
做做做做做`
電腦電腦電腦`
食牙食牙食`
WOW~
聽日著夏季!!
好興奮牙=)
就快傻左=]''



 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-28 04:51 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



話咁快..
聽日小六又黎面試喇;D
入左黎百周年都有半年,,,,
初初見到呢間學校,,,
真係好驚架-___-
仲記得第1日去分班試`
我係最早入課室果個-___-
入面有個老師...
原來個老師係鍾Sir黎架...xd
佢個樣搞到我驚左百周年-__-
之後銜接課程,,,,,,,,,,,,,
期待左好耐架xdxd
因為好想著住百周年校服出街xd
成日諗我係百周年架喇!!!
1E=陌生........!!!
咩人黎架-_-
個個都樣衰衰咁XD
同牙yui坐最後,,,
個時見到西瓜皮O咀了-_-
之後前面係匡匡同沈梓軒,,
佢數學真係超勁-__-
活動課,,WOW=)
識左好多女仔喇=]=]
牙ANN同佢玩得最熟-,-
仲記得我同YUI`
數321,,之後問人你叫咩名XD
師姐點名,,佢叫劉信羲,,
之後我聽左唐順興XD
之後又覺得個HALL好大=]=]
之後周圍行下,,,
大佬d個咩ROOM都記唔到囉-,-
開學,,驚到震-_-
唔知頭唔知路咁樣xd
聽到d人唱校歌,,,
英文真係未聽過囉XD
之後一路一路生活,,
到左宜家...哈=]
慣曬lu=)
=]=]=]=]=]=]
好喇今日-__-
11點先起身,,,,,
12點番學校去搵牙ANN,,
去盈豐食好好食既野,,
哇我升天喇XDXD
可惜叫左黑椒汁-,-
Maggie之後都黎埋xd
無野玩1點就番學校`
唔知係度做咩-,-
2點去數學班,,,
so boring-_____-
邊有人教書跳steps架?
之後番左家,,,,
做過咩呢?
又唔記得左lu=)
4點又去中文班,,,,,
無奈地同hippo玩傻左`
flamingo笑到我xd`
指甲佢話係甲指,,,
佢係唔係想做鴿子-_-
不屈不撓,,,,,
佢講左做不咬不屈-___-
我囧囧囧囧囧`
講野都講唔到囉咳到-,-
好急尿`想同李Sir講拉`
但係我坐咁遠,,
叫出黎一定走音-,-
之後出左去同佢講``
但係我講左好多次我想去廁所,,
佢先應我囉-__________-
夠鐘,,同hippo番家xd
哈```2/4去迪士尼囉-33-
唔知去左有無20次喇XDXD
雖然無乜野玩-,-
不過去影下相又唔洗錢幾好xd
哇我打左咁耐又長-_-
係唔係要比cM我呢xd











 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-27 07:01 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))