★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 13
累積人氣: 17149
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今朝-_____-凍=33=
ISx2``
無野玩-______-
好眼訓同悶-,-
Maths``
不停笑`
西瓜皮今日咁好笑既xd
停唔到添xdxdxddd
之後同西瓜皮玩蛇妖`
數321之後大叫蛇妖!
蛇妖唔知自己係蛇妖,,
當然唔會應我地XD
佢仲話 [你地嘈完未牙..]
LS,,減壓篇````
so boring`
LUNCH粥店``
之後自己走去買壁報既紙``
中文`語文手冊``
好YA加左2分-_-
英文無奈到我死`
唔知要默書,,
陰公-,-
默牙默```
救命,,94分!
媽子會打爆我-,-
之後去睇戲如人生拉``
好期待架XDXD
3A先````
哈哈哈男極圈XD
薯皮個度好好笑``
之後唔記得左xdxd
我覺得周秀娜好正xdxd
之後有個姑頭果個好勁-,-
3E正!!!!
飛蕉笑死我XD
食蕉拉你XDXD
其他最中意3E果個=p
好喇`
之後同牙yui走人``
行下行去去佢家踩場XD
玩牙玩 吃牙吃
我認住你包蝦片!
6點走人xdxd
我行到超快囉-__-
7分鐘就番到家了XDXD
聽日又做媽子``
12點番校接臭ANN XDXD
cMMMMMMMM







 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-26 07:45 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



我係YUI的家xdxd
哈哈哈哈哈``
話說今日,,
我番得學喇=]=]
呵^^
我打QZ就番得我的家XDXDXD
唉,,算LA``
係度真係唔想打-_-
都係番家先黎料~

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-26 05:17 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



嗚嗚病...番唔到學-_-
好無聊,,朝早諗住等yui佢地,,
上CL堂同我傾計,,點知訓鬼左-33-
嗚好想番學`````
我要睇雞哥屎忽`!
我要西瓜皮笑聲`!
好暈牙v________v
岩岩叫左外賣-_-
仲未送到上黎,,,
4點幾先有得睇醫生,,,
我好乖-_-係度整圍裙...
其實我d針步都唔錯架XDXD
1E你地做緊乜野??
應該默緊history xdxdd
呼~~~~~~~~
今日無拉拉咁凍架?
無拉拉病架-__-
小學P.6一次假都無請過xd
嗚t_______________t
我要食盈豐飛碟哇-3-
好悶牙!
外賣來了,,
吃飯去=]



 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-25 02:31 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



星期一換得夏季=)
好喇好喇`今日7點30先起身``
飛去學校-__-
Maths堂```
真是悶的。
中屎堂`派番Quiz``
就是那3條該死的MC!
27/30 so bad的死MC =33=
ENG`派朱古力=]
今堂英文為咩事咁專心XD
break之後家政`
雞哥經過我身旁`
佢停左,,我呆左望住佢屎忽數秒`
之後我指住佢屎忽[哇]左一聲xd
雞哥被我嚇暈xdxdddddd
睇黎我比人標籤左我係中意,,
屎忽大大好生養既男仔-__-xdxddd
但我唔中意雞哥拜託XD
家致`搬屋同Zoe一齊``
整牙整牙整圍裙!我好厲害喔XDDD
LUNCH飛碟撈面同牙ANN=]
車厘超人上身xdxd
銀河唯一的秘密XD
天際最強人物!!
中文堂極度眼訓?ZZZzzz
疏浚杰哇呵呵呵呵呵=]=]
地理堂 牙堂xddxdxdd
我比人串-3-!!
IS堂牙牙牙牙牙``
悶悶悶牙悶``
放學扮超人之後開locker``
番到課室一丁友都無就乖乖番家=]
聽日要默英文20多生字`
同埋history 30個爆難生字!
SOSSOOOSOOSO BADBAD /3\
睇完要比個cM我;D





 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-24 04:17 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)




 

 

 

 

唉~~~~~今日陰公xd
Hall集隊-_-袁Sir又玩野-3-
之後F.1留低左,,,,,
聽鍾Sir講野-____-
講f.3同我地個件事-___-
哇嚇親xdxddd
1A有d人比人叫名留低左-0-
LS`boring lesson ZZZzzz
PEx2``太太太好!
唔洗跑步哈xdxddd
玩籃球-_________-
因為我隻腳趾既關係,,,
所以無乜玩-________-
牙yui爽!!!
中文`一分鐘朗讀,,,
讀錯左幾粒字t3t
不過讀第1篇so gd``
Maths`多得alison爆眼鏡xd
同佢調位,,同左牙yui坐XDD
成堂無聽過書`````
不停唱  自摸奶奶,,
笑死我牙Ann個2把槍``
蛇妖一望唔到我,,
我就拎住d槍隊住佢xdxdd
蛇妖:好喇班長出黎派簿喇`
我:班你個頭...-_-
牙yui笑到傻左-0-
發生貓樹牙?
所以話坐最後幾好t3t
傾計大笑任玩唔嬲xdxdd
lunch學校壽司-0-
之後lunch````
換衫,,,-__-
IS上完=無上xd
之後f.1 play performance=]
DRAMA!
話說我只係一個旁白XD
入左HALL xd
之後幫春春搞個假髮-_-
笑到我抽根xdxdddd
女仔到好女仔XDDD
我見到有d人
好少戲份
但著到咁姣
咩意思

到我地DRAMA-__-
哈xdxd我講野先-_-
好失敗囉````
蔡叔!成句台詞唔記得左!
你貓樹牙你\0/
唉,,真係失敗```
最後4人舞``
之前練左咁耐打回原形!
跳到咁既樣我妖!
做乜快曬架!
提左幾多次牙!
好唔得牙!!!!!
唉,,,之後番家去-____-












 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-23 05:17 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))