|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-03-06 03:48 PM )) |
|
|
|
| |
琴日電腦上唔到網-0-
成日無想過-33-
悶到9點幾就訓左-_-
今朝10點起=]
講番琴日`
集隊,,辛苦咁耐我終於彈起。
借到圍裙。開心到想捏珊珊=]
Maths,,太好拉-333-
我乜都聽得明拉t33t
蛇妖成日傻笑-0-
中屎`劉腳講既野我都無抄-3-
掛住做作業-v-
ENG,,講LE`
曾偉成坐左去我隔離,,
將我支筆屈到爛左-0-
Home.E,,整圍裙,,
幾好牙唔錯,,-0-}
車厘子同屎都有整^^
lunch heidi`Ann`maggie,,
本來去果間唔知乜,,
之後就去左買飛碟。
好好食好好飲。
中文,,鄭Sir帶隊CHOIR,,
哇靚仔0330
歐草代我們的堂-3-
一路中屎作業一路誠與大。
我不嬲揀開大膽-_-
講我愛你熊勻瑋個d太容易-0-
因果無可能會中意佢-33-
之後轉堂``佢地黎料拉-0-
要我講我有2條大xx,,
我有5粒大xx -333333-
仲要叫到春春個位都聽到-_-
最後講左lu`笑到癡線,,>3<
geog堂我同西瓜皮玩-_-
好悶眼訓,,
IS做實驗又過一堂,,
哈哈朱子峰個屎忽笑爆全場XD
放學以最快既速度衝去馬可賓,,
接親愛既polly,,5個月無見^^
仍然係以前既polly-_-
去左屯市行行行`
之後坐M記。
食埋M記`
買左個放射鏡=]
7點幾番到家=]
番到家無電腦用,,
做左陣功課就訓Zzz..
post相我愛你polly`
書包係一樣=]
電話都一樣XD

後面多左隻手-0-
第日多d同你出街拉=]
唔該d人入得黎就留個cM拉._.
|
| |
|
|
|
|
| |
LS,,好眼訓。
PEx2去大興體育館,,心痛。
對面有靚仔。
中文教書so乖。
Maths教書so留心。
LUNCH又無人要。
唔緊要。
IS玩野。妒忌。
英文x2`唔想離開課室。
又悶過。
我係蔡穎豪。
完。
我發現我同你開始陌生。
點解你可以對個個女仔都咁親密。
對我就唔得。算。
我連問你野既勇氣都無。
更加發現我唔係中意呢d類型既人。
你係唔係中意左chloe。
|
| |
|
|
|
|
| |
上年既今日,,
芳芳走了...
上年既今日,,
我們很傷心,,
咁快就一年拉`
你在天國很好嗎?
我問個個莊二上既人,,
都好記得呢一日架=]
-----------------------------------------
好,,今日直去課室`
Maths`坐咁前聽得明好多-_-
不過西瓜皮搞到我好自卑-0-
VAx2``無野玩,,
邊個同邊個地下情-33-
劉信羲狂頂到我。
break,,呆坐課室。
ENGx2``206室,,
睇布哥哥既百家報,,
啞既同聾既講盲果個見到鬼。
比Ms.cheung見到添-0-
話時話我寫左d野去本野度唔記得擦。
LUNCH,,,,朋友們都不要我了,,
Maggie陪我,,本來想去卓居間M記`
比Maggie拉左我去寶怡個間`
佢想跟住劉信羲牙嘛-0-
M記好好食`
全因為我只雖然比5蚊XD
劉信羲我真係想殺左你xd
中文x2`我真係好乖-3-
嘻嘻嘻嘻嘻xd
坐左果個位笑少左好多=33=
西瓜皮笑聲`朱子峰講野既發音`
蔡叔個靚樣`後面傳黎既爛gag`
我都要忍住唔笑。
因為我見過我一笑得大聲`
鄭Sir就望住我定格-0-
2堂中文過得好輕鬆`
GEOG,,LV GUCCI`
哈哈哈,,個gucci又令我笑`
話咁快就放學,,,,,,,,
同yui hea`睇肥x,,,
放心拉牙yui,,
我頭先幫你趕走左佢架拉=]
佢應該唔會再黎煩你掛-_-
4點30度閃牙閃````
實在太熱,,,=[
聽日PE 體育館上`
聽朝要早d番去HEA先!
沒進展。
|
| |
|
|
|
|
| |
About you *:$
o1) 你個大名係 :黃小車=]
o2) 幾時生日 :21/1`
o3) 花名 :車厘-,-
o4) 你最愛的人 :嗯。
o5) 興趣 :跳舞ya`
What do you like *:$
o6) 鍾意飲咩 :忌廉溝奶-0-
o7 ) 鍾意做咩 : 無-0-
o8) 鍾意邊科 :um...IS`中屎-0-
o9 ) 鍾意上咩網 : qz`fb=]
1o ) 鍾意邊個地方 :學校:D
11 ) 鍾意邊個公仔 : 無-.-
12 ) 鍾意邊句名言 : 唔識人拉xd
13 ) 鍾意邊個歌手 : di2da`lady gaga..etc
14 ) 鍾意邊個作家 : 梁佩瑚
15 ) 鍾意用邊隻文具 : 無-0-
What do you hate*:$
16 ) 最唔鍾意飲咩 : 廿四味
17 ) 最憎咩人 : 成日屈人既人
18 ) 最憎人做咩 : 無- -
19 ) 最憎咩昆蟲 :所有
20 ) 最憎咩歌 : 唔知
21 ) 最憎咩科目 : 數學
22 ) 最憎邊個公仔 :喜狼狼灰羊羊
23 ) 最憎咩運動 : 唔知
24 ) 最唔鍾意咩類型的書 :生離死別
25 ) 最唔鍾意邊個歌手 : 陳偉霆
26 ) 最唔鍾意做咩 : 無
27 ) 最唔鍾意邊隻文具牌子 : 晨光
Your Love *:$
28 ) 有無鍾意人 : 有 (如無跳去33題:)
29 ) 明戀定暗戀 : 嗯。
30 ) 講出佢1個優點 : 黑。
31 ) 鍾意左佢幾耐 :嗯。
32 ) 有冇諗過同佢表白 :無。
33 ) 拍過幾多次拖 : 無。
34 ) 你理想對象 :黑`型`識彈琴`愛狗`有米=v=
35 ) 初吻係咪到 :在。
36 ) 花唔花心 :唔花。
37 ) 易唔易1見鍾情 : ok架。
choose 1 *:$
38 ) 夏天vS冬天 : 夏天
39 ) ComeBuy vS Happy Lemon : Happy Lemon
40 ) SHE vS BY2 : BY2
41 ) 愛情vS友情 :愛情
42 ) 出賣人vS比人出賣 :比人出賣
43 ) 呃人vS比人呃:呃人
44 ) 好人vS壞人:好人
45 ) 電話vS電腦:電腦
Your Friends *:$
46 ) 多吾多朋友 :唔多。
47 ) 同男仔FD D 定同女仔FD D :女仔。
48 ) 最善良 :maggie。
49 ) 最令女 :heidiyui`
50 ) 最令仔 :劉信羲。
51 ) 你成日同佢講心事 :hippo囉-0-
52 ) 識得最耐 :瑩瑩牙-_-
53 ) 你最愛 :All。
54 ) 最識攪笑 :車厘。
55 ) 最認真 :嗯。
Tag By You *:$
56 )yui
57 )ann
58 )嗯。
59 )no.
60 )no.
訓覺去=]
聽日開始同西瓜皮作戰-,-
|
| |
|
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 120 | »
|