★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 30
累積人氣: 17095
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚8點幾同媽媽去吉之島,,,

入左間鞋舖成粒鐘-_-

結果牙媽買左一對鞋`

我買左一boot一波鞋;P

太興奮`

因為拎住太多野既關係,,,,

call牙爸黎拎d鞋番家xd

之後同牙媽買枕頭`

我好中意太空枕-33-

每次見到都狂係度渣-0-

買左2個番屋企  ;P

11點搭mini bus`

最後一班囉xd

岩岩好上到去xdd

之後沖涼就訓覺lu,,,

訓到2點,,個鬧鐘跌左落地-_-

醒左,,之後訓唔到,,,

碌下碌下`聽到聲巨響,,,

咦?行雷?

哇`;!好大雨-33-

好嘈,,,3點幾先訓到t33t

朝早9點起身`玩左陣電腦,,,

之後做功課,,,做牙做,,,睇小說=]

12點幾食波仔,,0k繼續玩xd

好大雨/33\

好悶,,好屈機...

聽日唔洗番學-33333-

頹頹地過-_-

牙!今晚做超級巨聲=v=

不過都知道結果拉-_-

王雯玩曬xd

無聊到爆牙我-3-

 

我要CM牙>__<


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-07 01:41 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



睇下我幾快番-_-

嘻嘻嘻嘻嘻xd

今次去原來係食野為主xd

食到癲囉;P

好`首先我1點30出去搭西鐵

去天水圍`點知我一去到ann就打比我xd

個陣都係1點50`之後佢話去seven等佢`

我一落電梯就見到seven`就等等等`

等到2點10分`仲未到-_-

打比佢又自cut線`sd sms又唔覆`

之後開始有d無助,,想走既感覺`

入左廁所`一出黎,,

見到牙ann叫我個名0_0

佢狂同我講對唔住,,,

之後我就喊-0-

天水圍我邊度都唔熟`

諗住番家ANN就沖過黎xd

點知原來牙ANN去左頭個間seven`

我去左尾果間`佢又打唔到比我,,

佢有sd sms比我但我收唔到-_-

咁我就無事拉xd 唔喊lu   -33-

ANN話請我食棉花糖,,,,

搭輕鐵去銀座`

哇`食富豪雪糕,,

我諗我幾年未食過,,,

好好食xd`

之後又去食棉花糖-33-

哇我食唔曬塞落ANN個口度xd

最後比左牙ANN食yo

之後行牙行牙行,,

買薯片````

就想去新北江`

哇,,,超多人-v-

諗住睇下袋`

應該係話比個老闆娘吸左入去`

之後對個銀色袋一見鐘情xd

不過未買`想格下價先拉xd

點知其他檔都無無無`

之後睇唔岩銀包個d,,,

就去左飲冰`

唔記得影xd

飲下飲下就食小丸子`

哇`飽到我想嘔`

最後買左個銀色袋=p

就番家lu`

好post相先

 

唔該CM=]=]=]]]]]]


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-06 05:22 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



嘻嘻嘻自從琴日有驚無險之後,,

我又變番正常既車厘-_-

琴晚喊到隻眼腫曬  ;P

hahahahaa -_-

一陣同ANN去天水圍LU  =]

買銀包買袋xd

自從暑假去天水圍學jazz之後,,,

就未去過拉 xd

銀座`新北江♥♥♥

N年未去過-_-

嘻嘻嘻大鄉里;))))

ANN住天水圍所以好熟xd

佢話帶我去食棉花糖wow      =p

太開心拉我-_-xd

吹下個靚頭先XD

入黎唔比cm好賤格-,-

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-06 12:39 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)




請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:去左急症室-v-問我拎xd )


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-05 08:24 PM ))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日番學都唔知做乜野`

9點8出去`之後見到西瓜皮*v*

同佢一齊行番學校lu  xd

街上有d注目既目光望住我同西瓜皮-0-

佢好好笑囉-0-話雞哥個屎忽可以用黎當枕頭訓xd

番到去無野玩既-33-好悶`鄭Sir講成績個d野`

救命,,,我都無進步過t_____t

全班11-20`全級51-100囉  -v-

之後去睇頒獎`哇`

全級第一果個真係癡-0-

好多科佢都拎第一囉XD

點溫書架佢-_-?

後面2A個d狂爆粗好煩!

之後聽好多廢話就同yui去M記`

之後番屋企`晏d家長日,,,

牙媽去我唔去-0-

一打開門我就比人鬧到死架拉-__-

唉唉唉,,,死期快到-0-

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-05 12:54 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))