|
|
|
|
| |
琴晚8點幾同媽媽去吉之島,,,
入左間鞋舖成粒鐘-_-
結果牙媽買左一對鞋`
我買左一boot一波鞋;P
太興奮`
因為拎住太多野既關係,,,,
call牙爸黎拎d鞋番家xd
之後同牙媽買枕頭`
我好中意太空枕-33-
每次見到都狂係度渣-0-
買左2個番屋企 ;P
11點搭mini bus`
最後一班囉xd
岩岩好上到去xdd
之後沖涼就訓覺lu,,,
訓到2點,,個鬧鐘跌左落地-_-
醒左,,之後訓唔到,,,
碌下碌下`聽到聲巨響,,,
咦?行雷?
哇`;!好大雨-33-
好嘈,,,3點幾先訓到t33t
朝早9點起身`玩左陣電腦,,,
之後做功課,,,做牙做,,,睇小說=]
12點幾食波仔,,0k繼續玩xd
好大雨/33\
好悶,,好屈機...
聽日唔洗番學-33333-
頹頹地過-_-
牙!今晚做超級巨聲=v=
不過都知道結果拉-_-
王雯玩曬xd
無聊到爆牙我-3-


我要CM牙>__<
|
| |
|
|
|
|
| |
睇下我幾快番-_-
嘻嘻嘻嘻嘻xd
今次去原來係食野為主xd
食到癲囉;P
好`首先我1點30出去搭西鐵
去天水圍`點知我一去到ann就打比我xd
個陣都係1點50`之後佢話去seven等佢`
我一落電梯就見到seven`就等等等`
等到2點10分`仲未到-_-
打比佢又自cut線`sd sms又唔覆`
之後開始有d無助,,想走既感覺`
入左廁所`一出黎,,
見到牙ann叫我個名0_0
佢狂同我講對唔住,,,
之後我就喊-0-
天水圍我邊度都唔熟`
諗住番家ANN就沖過黎xd
點知原來牙ANN去左頭個間seven`
我去左尾果間`佢又打唔到比我,,
佢有sd sms比我但我收唔到-_-
咁我就無事拉xd 唔喊lu -33-
ANN話請我食棉花糖,,,,
搭輕鐵去銀座`
哇`食富豪雪糕,,
我諗我幾年未食過,,,
好好食xd`

之後又去食棉花糖-33-
哇我食唔曬塞落ANN個口度xd
最後比左牙ANN食yo
之後行牙行牙行,,
買薯片````

就想去新北江`
哇,,,超多人-v-
諗住睇下袋`
應該係話比個老闆娘吸左入去`
之後對個銀色袋一見鐘情xd
不過未買`想格下價先拉xd
點知其他檔都無無無`
之後睇唔岩銀包個d,,,
就去左飲冰`
唔記得影xd
飲下飲下就食小丸子`
哇`飽到我想嘔`
最後買左個銀色袋=p
就番家lu`
好post相先

唔該CM=]=]=]]]]]] |
| |
|
|
|
|
| |
嘻嘻嘻自從琴日有驚無險之後,,
我又變番正常既車厘-_-
琴晚喊到隻眼腫曬 ;P
hahahahaa -_-
一陣同ANN去天水圍LU =]
買銀包買袋xd
自從暑假去天水圍學jazz之後,,,
就未去過拉 xd
銀座`新北江♥♥♥
N年未去過-_-
嘻嘻嘻大鄉里;))))
ANN住天水圍所以好熟xd
佢話帶我去食棉花糖wow =p
太開心拉我-_-xd
吹下個靚頭先XD
入黎唔比cm好賤格-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-02-05 08:24 PM )) |
|
|
|
| |
今日番學都唔知做乜野`
9點8出去`之後見到西瓜皮*v*
同佢一齊行番學校lu xd
街上有d注目既目光望住我同西瓜皮-0-
佢好好笑囉-0-話雞哥個屎忽可以用黎當枕頭訓xd
番到去無野玩既-33-好悶`鄭Sir講成績個d野`
救命,,,我都無進步過t_____t
全班11-20`全級51-100囉 -v-
之後去睇頒獎`哇`
全級第一果個真係癡-0-
好多科佢都拎第一囉XD
點溫書架佢-_-?
後面2A個d狂爆粗好煩!
之後聽好多廢話就同yui去M記`
之後番屋企`晏d家長日,,,
牙媽去我唔去-0-
一打開門我就比人鬧到死架拉-__-
唉唉唉,,,死期快到-0-
|
| |
|
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 120 | »
|