|
|
|
|
| |
呼~~~~~~
話說今朝換完衫入廁所扎邊,,,
之後無睇路,,,
成隻右腳插入門角位,,
相信你地都試過;D
我以為無乜野拉-_-
雖然係痛到彈下彈下,,
之後發現有隻腳趾係超痛-_-
痺都想喊-0-
之後唔理,,著鞋,,
嗚嗚一路行一路L下L下,,
好痛-33333333-
唉,,ISx2,,
CCL著左波衫,,
爛gag不停來;D
蔡叔個一吹笑到我想死,,
哈哈哈好開心過2堂=]
Maths派UT,,
60分得52.5,,,,,,,,,
知你勁唔洗咁大聲掛?
連蔡叔都49牙嗚-0-
.LSx2又黎衛生署,,情感篇`
用自己經歷畫出自己既情緒,,
我畫左我踩屎比人笑好憤怒;D
點知在38分之4入面,,
我係其中一個被人抽左去講-__-
仲要講我5歲踩屎,,
臭yui笑乜xdxdddd
LUNCH同布哥哥同唔知邊個同Zoe`
去粥個度吃,,哇張嘉銘癡線????????
唔怪得你食到咁既身形拉!!
爆粗爆得很勁牙你-333333-
之後中文耹聽,,
1E唔好再咁嘈拉,,
貼紙牙!!!!!!!!!!!!!
英文又無聊咁過,,,
FP我的eggegg,,
keep左2個星期加3分=]
其實我一路擺佢去櫃筒-0-
牙!!!!之後去choir```
之後去306跳舞,,
牙!!!!!好難牙!!!
點算牙!!!
d無謂人係度做乜姐
得閒無野做就番歸拉
呢度唔係比你坐架
5點走走走走走,,
番到家睇我隻腳趾,,
牙!!!!!!!!!!
變左紫色牙!!!
陰公好痛-_-
隻腳趾係唔識郁囉-___-
嗚-0-
聽日中屎IS PTH Quiz!!!!!
我要溫書溫書溫書溫書!!
今晚夜訓聽日早起 (都唔知得唔得
我的腳趾牙/3\
|
| |
|
|
|
|
| |
唉,,點解我較左鬧鐘,,
6點起身溫H.E`
佢唔識響!!!
搞到我訓死左,,=___=
CL`玩個隻狗玩到傻左xd
Maths UT,,
MC同西瓜皮一樣的=]
西瓜皮數學全班最勁應該岩掛[?]
PTH,,西瓜皮笑死我拉=p=p
break去過邊??
朱子峰雞哥激死我/0\
中文,,無聊過一堂``
英文,,listening果一堂``
lunch ladies cafe`
再次英文默書``
唔熟唔熟唔熟,,
想溫既時候,
唔知邊個呢,,
我張野飛左落地,,
佢踩一野唔夠踩到一野囉,,
渣住張臭紙溫囉-___-
marinate唔記得左點解,,
98分-_____-
hist對wb + miss leung傻左,,
high過頭比30個超難生字dict -_-
Music唱歌唱牙唱``
之後去H.E.test test`
笑死我諗起Zoe婆凸,,
同Zoe沈梓軒一台`
都ok既xdxdddd
之後飛去choir`
鄭Sir好火`
星期六比賽LA xd
5點練完上去drama [忙]
好ya跳舞,,好難好難難到難到想點,,
差一隻腳牙,,t_____t
d人都唔肯跳sad,,,
ms.cheung好自私,,
為左比面校長,,
James既Moon walk,,
God既Music cut曬囉!
之後又鬧我-______-!!!
我忍你,,
跳舞個part你cut左我唔做cinderella!
番家去,,部lift好恐怖,,
上到18樓,,之後部野開始震,,
上下震到超勁,,我驚到呆曬,,
到左21`22樓狂震,,哇!
咩事牙,,同地震無分別-0-
驚到合埋眼,,
之後係度諗我會唔會死-___-
到左我個層仲震緊,,開門都震囉咩事,,
之後我彈出去,,部野仲震緊,,t3t
呼~~~~~~~~~~~~~~
無功課交!!!!!!!!!!!!!!!!!!
聽日有test!!!!!!!!!!!!!!!!!!
後日有中屎IS PTH test!!!!!!!!!!!!!!!
救命!!!!!!!!!!!!
我要跳舞-0-
彈個cM比我xdxddd
|
| |
|
|
|
|
| |
★星期二★
遲左起身-_-
以為唔洗番學牙xdxdd
番到去當然係搞wb``
個個做d唔做d,,
問左3本先至做得曬XDD
hall集隊,,,袁Sir玩野=3=
Maths,,蛇妖無拉拉發火鬧西瓜皮,,
仲要我夾左係中間囉-____-
嚇親嚇親@@
聽日Maths UT =]=]=]]]]
中屎對作業,,
好有成功感,,
因為未試過作業比心機去做xdxddd
ENG`對野對成堂-________-
break`飛去借書書書書書書,,,
之後同牙yui飛去課室拎野比布哥哥=]
落去3E搵佢搵唔到,,
cherry姐姐都唔係度-333-
之後諗住上番去既時候就見到,,
布哥哥飛左落黎,,呵呵呵比野佢,,
生日快樂喎xddd
H.E. Lee媽媽無番-__-
剪野做圍裙,,
我真係成個低能咁樣-0-
LUNCH吃屎again =]
聽日有test t33t
我最屎既家政牙-[]-
陰公囉v_v;
12:45去choir`悶囧,,
GEOG,,
ms.Fung叫左我同西瓜皮,,
出去唔知做乜-___-
點知叫我做二奶囉xdxdxd
嘻-_-超無奈奈,,
IS默書,,天牙!!!
溫都未溫過,,
溫過乜乜power個d炸-0-
多謝CCL默左我無溫個d ^___^
呵呵呵咁就滿左分-____-xdxd
好,,去306,,Drama``
教佢地跳舞,,
yuiyui唔準笑!!
之後搞下搞下,,
落左2樓個度met棉花=0=
張嘉銘你做乜野=____=;;
Hall唱歌xdxddd熱鬧,,
棉花既毛搞到我個鼻好慘xd
牙pooh仔果然勁料xd
5點走去吃野,,吃完番家=]=]
嗚,,聽日有Maths UT`
ENG DICT`HE TEST`
PTH唔知洗唔洗-____-
真係陰公,,最驚個H.E test -0-
呵呵呵比個爛cM黎xd
|
| |
|
|
|
|
| |
今朝起身choir`眼訓-___-
11點50完場,,,
同Zoe去食野,,
M巾HI一直係咁high =____=;
熱到出曬汗,,
番到屋企做vocab -3-
嗚嗚,,暴食-3-
食完米粉吃意粉-[]-
頭先牙Ann同我講既野,,
其實個心驚到癡左線- ___ -
我又做錯d乜0_0
係唔係我連累到大家呢?_?
sd sms搵人求救唔覆囉-0-
算-_____-驚
|
| |
|
|
|
|
| |
今日功課+hea過=]
無乜特別v_v;
聽日10點番去choir★;)
SOSOSO !★正★!
★★★★★★★★★★★
★某人星期二,, ★
★等住收CC.Lemon;D ★
★★★★★★★★★★★
珊瑚海
歌手:周 杰倫 作曲:周杰倫 填詞:方文山
轉身離開 你有話說不出來
海鳥跟魚相愛 只是一場意外
M巾HI
填詞 車厘 作曲 傻仔 主唱 yui
轉身離開 你有M快漏出來
時間快要夠了 M巾快要濕透
|
| |
|
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 120 | »
|