|
|
|
|
| |
wow`今日真係好緊張-__-
6點幾彈左起身搵下我d功課飛左去邊,,
點知係無既-0-嗚`
7點35就番左去搵locker`
comp夾左去中屎書`
Maths test夾左去通告file-0-
呼呼呼~~~~~~~~~
Maths第1堂```
唔錯唔錯;D
我學識點樣去昆貼紙XD
VAx2```
做隻手,,幾好玩過得超快;DD
break雖很餓`
但都係唔想走xdxd
ENGx2`206去!!!
一睇就睇到呢`
2支CC.Lemon,,
同埋有糖囉XDXDD
多謝張嘉銘哇哈=]
LUNCH,,
同張嘉銘Maggie吃``
番到去hea-___-
你好黑我憎囉!
中文x2``
2堂都係朗讀,,,
抽唔到我激氣牙``
笑死我xdxdddd
GEOG超無聊,,
西瓜皮無拉拉同ms fung講
[車厘好變態牙....]
[佢揀男朋友既條件係,,屎忽夠大!]
-__________________-xd
放學`oh落去換衫`
之後上305練drama舞`
憎偉成傻左?
4點15先去hall dance club ;D
哈哈無熱身真係好`
不過我已經唔記得曬d動作xdxdd
跳牙跳`教牙教`
哇哈哈哈哈好難-0-
累到牙```
教左成分幾鐘拉囧`
.......
6點走吃雪糕,,
好頭痛``
好眼訓-_-
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-03-21 10:05 AM )) |
|
|
|
| |
一陣去大雞大踩場xd''
找我的媽子大人*v*
免費雞雞在我手XD
任吃唔嬲xdxdddd
|
| |
|
|
|
|
| |
★choir=]
今日choir比賽牙;D
7:30番到去練,,
Zzzz好眼訓xdxdd
練左一陣鄭Sir滿意牙=)
之後去屎手間就出發,,
包美達社區中心=]=]
嗚嗚點解咁遠架t3t
我暈車浪架v_v;
哇好暈好暈想嘔-3-`
牙Ann仲講埋sd好作嘔既野,,,
就快就個陣成車仲要開聲囉`
搞到我暈上加暈-0-
落車落車~呼~~舒服曬 (爽
隔離校d人以為我地係女校-__-
入入入場,,;;
我都係第2隊出場=]=]
話說15隊都係唱個2首歌囉-33-
第1隊--笑爆-_-好難聽-3333333-
之後到我地喇;D
比心雞去唱唱唱,,,
鄭Sir d表情好好笑xdxdd
我地唱得唔錯=]
Sir都話good=]
之後繼續睇之後落黎個d拉,,
第5隊好好聽囉-_-淆
之後一路個d都麻麻,,
中場去左操場個度影相,,
再入番去睇人地比賽,,
宣道中學囉我囧;;
第13隊都勁=]
有隊香島中學-____-笑
有1隊搞到我想訓覺v3v
慢到牙媽都認得囉-0-
之後個評審講左一大堆野,,
就由第3名開始宣佈,,
第3名第5隊囉-___-
咁強都第3?無望lu-__-
第2名都唔係我地-0-
係第13隊,,無望無望-0-
第1名佢講左一大堆野,,
之後話
[第1名,,出場序是....第..2隊!]
我地牙我地牙xdxdd
成班大叫彈起=]=]]=]=]]
點解會咁架xdxd
人地唱得咁好喎xdxdd
哈哈哈鄭Sir仲好冷靜-_-
我地84分(?)哈哈哈=]=]
冠軍牙xdxddd
人有3急既我衝左入廁所-_-
之後就坐車走走走xdxdd
差d上錯左宣道架車-__-
哈哈我地威曬;DDD
鄭Sir其實好開心xdxdd
評審話我地流暢,,感情豐富=]
太好喇=]=]
成日走去練,,走去背歌詞太值得=]
相up在facebook xd
呼~~12點幾番到學校,,
同Maggie`Ann去吃野,,
吃完之後ann drama``
我同Maggie練舞-_-
入左305唔知邊個book左xdxd
跳到好熱,,
好開心已經熟曬-0-
之後飛上去數學班,,
哇囉個劉Sir真係好,,
不過佢仲乜成日拍手掌既,,
哇我又熱又暈囉-0-
之後又急尿-0-
之後之後去還筆比yui,,
就走番家換衫跳舞執野,,
又飛左去中文班,,
途中見到Hippo,,
一齊番去lulululuu,,
唔好扮女人拉-0-
上到去,,救命,,
好似遲左2分鐘;D
迫住要同Hippo坐 (嘔
仲要以後個位都定左囉t__t
呵`今堂朗讀,,
抽人出去讀文文=]=]
點解抽唔到我既xdxddd
之後做乜乜喻乜乜WS,,
哇好多囉,,做下抽人寫下,,
hippo成日話
[其實我覺得自己好靚仔架]
救命牙\0/
之後又同佢番家拉-___-
呼~~~今日好累;)
聽日下午仲要練舞-0-
忙囧囧;
打左咁長一定要cM`
|
| |
|
|
|
|
| |
哇嗨~
腳趾斷左骨xd
照X光斷左3忽牙=0=
哇嗨實在太痛=]
唔想打字不過都打下;D
中文堂,,哇分組,,
簡體字唔識睇-___-
Maths x2,,
輕輕鬆鬆過=]=]=]
嘔死林斜輝!!!!
R完個度你走去派我地d野!
好彩我個行唔係你派 (呼
中間英文x2``
開心到死,,
因為我隻腳既關係呢,,
Cinderella終於唔係我做=]=]=]]]
我做旁白牙xdxddd}
LUNCH同張嘉銘yui吃=]
笑爆xdxddd
多謝張嘉銘請我地=p
番到去個3堂地獄牙-__-
3堂都要測驗-________________-
大佬朱子峰尹家鋒講個碌野,,
笑到我抽筋xd
我果碌無咁幼xdxddd
中屎,,大獲xd
PTH,,95分- -
IS,,大獲xd
哈;DDDDD
之後去去去show fun la ;D
唔想講咁多xdxddd
5點幾走,,
同maggie雪糕去=]
死火囉叫到聲沙,,
聽日choir比賽點xdxd
陰公7:30去到學校等,,
鄭Sir唔知著成點xdxddd
包美達社區中心-___-
小六又係個度比賽-0-
聽日12點30番學,,
之後2點數學班,,
4點中文班,,
哇超忙!!!
星期日仲要練舞-__-
練練練drama跳舞歌=33=
大佬好難囉-___-
哇聽日choir加油=]
cM打打氣*v*
|
| |
|
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 120 | »
|