★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 33
累積人氣: 17098
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



好突然牙`

中文堂上下上下話要調位```

結果當然唔好拉-0-

坐正教師桌前面`

傾計沒有拉!

隔離仲要係西瓜皮-33-

意想不到=3=

後面果個又靜`

左邊果個又...。

前面就係老師-_-

我既第六感好準,,,

真係坐個度``

算拉算拉-_-

笑都唔可以大聲笑拉t33t

太傷感,,=[

鄭Sir問書``問唔到我

Mathx2`果然做數專心左,,

可惜西瓜皮真係好煩``

成日問我中意邊個`

我話中意好黑個d`

佢就話[好彩我都唔算白`

不過我都係無可能架拉。]

做乜講呢d野-_-

西瓜皮好陰公`

隻egg跌左落地`

但個陣時蛇妖就狂鬧佢叫佢改正,,,

`西瓜皮其實好緊張隻egg=]

數簿我無改正囉-0-

我以為漏-號唔洗改-0-

break罰完企`

番到去做數學功課`

其實唔係做`

不過都做晒-,-

ENGx2`布哥哥個位坐唔到人`

自己一個坐`

之後頂唔信坐番蔡叔隔離-0-

玩game`

我幫我個組扣左3分=]

因為我講中文`

無拉拉爆個雞腸出黎,,

就扣左分-_-

LUNCH早之就唔去賓墟-0-

本來想去公園hea`費是。

又傾drama`

中屎`評論題好差=0=

對作業`做作業=]

pth測驗`

測之前比許嬿話我嘈,,

不嬲架拉-,-

又話[你是班長來的]

之前我坐得後你聽唔到我嘈姐-0-

唉-0-85分-_-

IS默書`

點解我咁白癡架`

唔記得帶dict`

扣一半分牙`

唉,,,=[

放學去choir`

之後去drama`

之後就走,,

VA牙VA`好煩牙你,,.

呢個位好難頂牙`

點頂幾個月牙-0-

無乜心情-0-

同yui個d分開了`

poor me-,-






什麼都是為了你。

你很不領情。











 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-02 05:54 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚朱子峰so crazy.

電腦電腦電腦`

換左red house做桌面哈哈哈=]=]

今日ISx2`

有實驗,,不過林正輝好唔店-0-

成日令我笑死,,

行路既姿勢好動人xd

Math方程=]=]

LSx2`我地條橋真係好強=p

Zoe諗既野真係有趣.______.

lunch番家`

之後去我樓下吃`

中文教書書書`

明明個題唔記得做`

鄭sir又叫我出去寫`

求其寫d野,,-0-

英文默書`

無溫過死梗`

點知100分,,我真係強!

我仲好好人添=]

蔡叔錯4個`

我同佢改曬`

變左100分=]=]=]

FP堂`照顧egg egg`

好無聊`白癡xdxd

之後留低drama`

prince換了,,太好拉!

唔想打`

dance club取消早講拉`

搞到我番家囉衫-0-

搶你個1=]

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-03-01 06:14 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



電腦電腦電腦電腦。

你快點來到我身邊去。

今天電腦就會被接回來了。

我期待你的樣子。

雖然我不知道你是手提的還是什麼。

琴晚因為功課太少好快就做完。

無聊咁作左個短故事。

字係樣衰。

係九唔搭八既。

故事名唔識諗。

 

 

 

白癡。無聊。

果愛上一個人 過程就好像小說一樣
有起承轉合按部就班 一頁接一頁慢慢寫慢慢翻

或許我們相處的時間 還是太過短暫
相隔著距離的神秘感 你才讓我想念讓我煩

看著你微皺的眉頭 當你靠近我的時候
不想用盡心機猜來猜去 好想要你的温柔

兩個人心動 我不懂 
下一步應該怎麼走
是不是我伸出手 你就牽著我走
兩個人被動 誰先開口
誰先為愛赴湯蹈火 原來我
愛的沒有保留 我只怕錯過*

我也想過放棄你
可是比想像中還困難
不知不覺養成了成慣
總是期待你每一夜說晚安

我再 不想跌跌撞撞只想找一副肩膀
靠著安穩的一個夢想
希望那個人就是你了

看著你微皺的眉頭
當你靠近我的時候
不想用盡心機猜來猜去
好想要把你佔有



兩個人的心顫抖
如果你也會怕我難過
想保護我 想要好好愛我

兩個人心動 我不懂
下一步應該怎麼走
你也有相同感受 不想只做朋友
兩個人被動 誰先開口
誰先為愛赴湯蹈火 原來我
愛的沒有保留 我只怕錯過

愛不需要保留 真愛不容錯過。

cM不能錯過。

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-28 12:06 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



你都癡線,,

明明傾下傾下好地地``

無拉拉爆呢d野出黎,,

唔好當我白癡拉`

我唔知咩叫hurt咩?

係牙我係比人話2句就嬲果d人`

但起碼我無發火囉`

一發火你地就話我小氣,,

你仲要話講笑姐 唔洗咁牙`

大佬講笑講咁多次?

你一日講足4次都有囉`

忍囉唔係點姐``

其實_唔係有錯囉,,

唔通_就係罪,,

就要成日比人話,,

我真係發覺你好多挑tick囉`

成日話人點點點又跟你風`

又唔敢對你語氣太重,,

驚比你鬧驚比你講我是非,,

你話點我就話點,,

你好固執牙!

係既我真係好討厭你。

我沒有朋友。

我覺得我最珍惜既朋友得一個。

可惜佢應該唔係當我係最好既朋友。

發洩。

聽朝希望無野。

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-28 12:29 AM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日11點先起身,,,

琴日12點幾訓,,,

本來想遲d架嘛-v-

但真係超累,,,

一訓落床就訓著左-__-

牙哥以後唔洗番學-0-

中五咁就完左,,,oh-,-

新電腦就快搞店xd

新既係屬於我架拉=]

以後可以有自己既桌面=p

唔洗對住牙哥既巴士相-0-

我要放1E相````放同fd影既相!

放狄易達相xd

做曬桌面哇哈哈xd

polly我地好耐無見喇t___t

希望你下星期五放學得閒=]

聽日2月28日中國情人節-0-?

囧-333-

唉....我想剪頭髮-,-

頭先發現幾張sport day相`

有d heidi影`有d fb偷`有d自己拍xd

呢張重點係後面既肥仔=]

我覺得影呢張相既時候,,

係跳緊WE WILL ROCK YOU?

影呢張相既時候我急尿?

衰人heidi`

我係度玩緊呢舊咁好玩既野,,

你就影我-_-

我個樣仲要超high咁既樣-0-

所以都係遮住XDD

入黎唔好唔比cM-,-

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-27 04:10 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))