★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 17
累積人氣: 17082
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日同牙Ann番學-__-
行行下有條好長既啡色野,,
蚯蚓嗎?很長牙!!!!!
嚇到我個心都彈埋出黎,,
後面班男仔睇唔到!!
一野一野踩埋去-__-!!!
無眼睇,,好恐怖-3-
之後..我同牙Ann,,羅曬!
唉...之後去集隊`
IS`對卷,,我又震到...-_-
oh no點解會咁!
51/80 -v-!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後呢,,CCL話,
歐Sir會教我地IS``
我諗係歐Sir就快做老師喇xd
CCL坐係後面超好笑xdd
歐Sir教得算ok架喇,,,
之後Maths對卷lu-___-
57/80-0-算拉好左架喇`
LS oh no~~~~~~~
教教教能源,,,
之後對卷唉....
自問通識溫得最耐最熟...
點知就係前店後廠!
唉唉唉唉唉唉唉...
都係合格多ddddd分,,
LUNCH去M記,,,,
個條..蚯蚓....omg!
諗起我都驚,,,
啡色卷住,,扁曬,,
d啡色甩曬色咁係地下...
大家有冇踩中牙=____=?
rip拉小蚯-0-''
哈哈我最愛既MMMM記xd
回程時候...
那個死臭ANN!!!!!!!
你d笑聲你知你幾好笑架拉,,
搞到我.....標左尿囉咩事-v-
本來停左笑,,之後Ann,,
冇拉拉爆幾下出黎,,,-__-
可憐的我。
之後中文,,教書,,
英文,,ms cheung`
又係我最唔專心既時候問我野,,
搞到我唔識答-_____-
班主任堂`對中文卷,,
38/50,,,其實我滿足左架喇`
因為我地班冇人4字頭-0-
之後去choir喇..=]=]=]=]
d歌好好聽牙英文歌黎架xdxd
好快就走,,同ANN去食零食xdd
佢同我表白-0-
之後講講講講講講講,,
5點走=]=]]]]]
好開心有得放下假喇-3-
OHYAYAYA-_____-
好喇今日玩盡佢!







 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-16 05:44 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



唉..好唔開心去上學-v-
唔想派卷囉救命=[
唉唉唉唉唉!
真係好唔開心,,
CL...冇test到,,
Maths蛇妖冇番=]
玩Dare or Dare :D
pth`派卷,,,
對我黎講39/50都ok架喇=]
中文,,未派,,不過人地班個個好差=[[
ENG派卷,,35/50 -______-!
算拉算拉..唉!!!
lunch吃牙吃``
又ENG...唔知做乜野,,
個時不停震!因為下堂hist,,
好恐怖,,9個人fail,,
7女2男!!!!!
ms leung叫我派question paper,,
我一路震一路派-v-''
未派完就到我接卷,,,唉..
35/50!唔係其中之一唔合格`
不過都未驚完,,驚佢計錯分-v-
好彩真係有35,,不過..最高果個46分-0-
Music test,,,唉錯左牙...
放學玩遮囉,,
擺係下面動L嚇人囉xd
唉今日down到極,,聽日點算-0-?
IS--一定fail
Maths--一定fail
LS--一定fail
CHIN--完全唔知

pth:39/50
ENG:35/50
Hist:35/50
-________-







 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-15 06:02 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



唉!雖然考完個UT`
但係聽日又要番學,,
真係好累架嘛/_\
我真係唔想番囉!!!
今日3科都ok,,,
不過maths有d難``
放學同牙鄭牙米heidi Ann去屯市`
行左陣街```我終於換到我個筆袋!!!
之後去自家烏冬=]=]]''
就去食yogurt town!!!!!
我等左好耐架喇!!!!
真係好正-v-!
我食左$25.5 =p
5個最貴-_-真係好正牙xd
之後就去左影貼紙相=]
其間見到屎迪仔好快行過xd
好可愛牙佢XDD
影牙影!!!
之後就去冒險樂園:DD
很好我冇出過錢xddd
籃球氣墊球好熱囉玩到-__-
之後行牙行,,,
行下行下就散band喇``
我`heidi`牙鄭繼續行``
行下睇下咁=p
之後就番家=]]
點解聽日要番學t333t
點解仲有CL`music test?
點解仲要對卷?
唉..過左呢個禮拜..
就放鬆曬!
借左牙鄭幾張相post=]

我心愛既屎迪仔;))

哈呢張相上網偷的--___--








 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-14 06:29 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



死得人喇今日
英文都唔錯
中屎食屎
王莽考咁多
唔夠IS慘
long Q勁抽到
好多吹水落去
見到d線都淆
全級死曬
fail定先
聽日數學地理西屎
點涯好牙
西屎都還可以
地理我不嬲都中意溫
數學更加唔洗講野
宜家溫左西屎
但睇番卷又有唔識
.想點
溫熟西屎先講


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-13 03:40 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚成1點先訓到-v-
朝早6:30起身溫書,,
中文通識pth!!
之後7點25去到大興北拉`
同Ann剛剛好到左=]=]
之後學校未開xdd
睇d阿婆晨運真係爽!
之後上去Hall又超遲先閒開`
哈哈程屎著左冬季番黎=p
之後玩玩玩溫溫溫`
考中文-v-```
剩番8分鐘!!
唔錯唔錯;)
之後休息就通識`
個牙Sir好好笑!
通識-_-驚!!!!
點知點知!!!!!!
改革開放考得個填充囉-__-
經濟轉型考超多囉t____t
配對個度,,咩陰道子宮個d-_-
咁岩我就望住冷氣飛下飛下個條野-0-
係度笑xdxddd
pth,,錄音把聲好好笑`幾好=]
放學同牙Ann食野```
坐輕鐵見到珊姐``
好開心xd送埋我番屋企=]
聽日ENG 中屎 IS!
加油=]未溫過IS xd
訓覺訓到2點之後溫!
cMMMMMM plz =]
紀念1個月前的我=]




 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-12 12:38 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))