|
|
|
|
| |
1號程屎;傻仔1個`GAG王!盡責男人good!
2號波子;小朋友一個xd`GAG的:)
3號熊仔;幾好人:)型仔XD
4號輝輝;其實幾好人的`唔好成日發姣就得-v-
5號春春;情緒化人士-,-又易喊又易笑XD
6號羲羲;GAG得好緊要又型!黑d就好-,-
7號匡仔;多拉A夢個仔(?)串蛇妖串得好!
8號皮皮;有時好憎你!雖然gag是好笑`但..=[
9號軒軒;一時時拉,,幾玩得埋XD
10號疏浚;超好人!但同你唔熟-,-
11號土成;雖然小學也同你一班不過唔熟-,-
12號雞雞;巨忽一個`gag佬一條`怪人一粒-v-
13號成成;一時時;有時超gag的`笑聲獨特到笑XD
14號蔡叔;好正的XD中意你句[我節受唔到囉XD]
15號膠窿;人妖一粒`姚明一條XD
16號朗朗;哇你個樣牙!講下野好唔好-,-
17號更生;成日幫人執筆xd其實你多野講的`
18號超人;唔太熟`但很好人:)
19號牙鄭;傻下傻下好貪玩的>v<
20號邱怡;估唔到你咁鬼搞笑!xd
21號臭媽;成日自high搞到我標屎想點XD
22號雪兒;好好人`其實你好多野講xdd
23號珈妖;超忍得超正`比人咁玩法都唔嬲-v-
24號奶水;傻女一個XD成日自high !
25號呈呈;唔熟-v-唔識點講-0-
26號魚仔;我老公愛死你that's all :)
27號林怡;食屎拉番鄉下喂雞拉八婆!
28號鋸忍;自high一族xd超gag的!
29號魚印;幾好人的;)不錯-v-
30號佩神;讀書勁又靚女XDXD
31號莫文;唔熟`但凡事都大膽d嘛>V<
32號馬雞;龜速小朋友XD FDFD:)
33號車厘;本人你們評-____-v
34號黃彤;FDFDFD:)-v-
35號樂怡;好可愛XD但有時幾煩-,-
36號神鶴;超神的[ya]!哈哈你好煩-v-
37號天拿;幾好人;但你95年的-v-
38號邱琪;一時時`有d霸道(?)
|
| |
|
|
|
|
| |
上次講左對老師既感覺`
今次講下同學們拉xppp
其實1E好多回憶架!
等我由頭講起拉=]
我都係睇番我之前qz諗起既xdd
開學個日`
課室冇人敢開燈`
黑色一片XDXD
鄭Sir o咀了!
嘻嘻嘻xdd
如果係宜家..就會咁;
[喂開燈拉!黑蚊蚊作死你lor!]
活動課個陣`我去買牙ann叫咩名`
ann同另外一個人講緊野`
之後佢講左 ;[你牙媽!]
之後我就叫佢做[你牙媽喇xdd]
活動課個時`
出去玩估字`
之後我同yui就考雞雞拉`
就係估唐英年`
個陣時好鬼急拉`
之後雞雞冇拉拉爆左個
[唐ENG聯!]
仲要走走地音xddd
搞到我同yui仔笑到high左-,-
銜接時...`
玩有9個詞語`
叫你排一個故事出黎 `
之後話Iris著住底褲拎住隻屎迪仔踩單車`
又話撞左唔知邊個上天堂`
佢又係天堂拎住個抽氣扇返黎xddd
之後個師兄問有冇人想玩吊頸`
個個舉曬手話[我吊我吊我吊]
yui仔話佢地爆粗xddddd
活動課我同yui數1,2.,3`
諗住問隔離果個人咩名果d`
之後爆笑`
之後識下識下識左好多女仔`
男仔一個都未識`
見到佢地果d樣就想嘔`
唔知d名點串 `
個時叫雞雞做唐ENG聯!
之後因為佢屎忽巨大`
叫左佢做強哥[笑死我]xd
宜家變番雞雞了XD
仲記得第1堂LS`MKWong
對住支咪 同我地講;
[呢個係小露寶`識變身架xP]
個陣我係笑到爆咀的XD
當時既IS`CCL呢`
比1E叫左黃子華的xddd
到左呢一刻`
係時講下1E金句`xd
Is it true?
唔識人拉!
動L!
有陣味有陣味~
I smell I smell xd
你有道理wor!
我好high high high~
1 2 3呸!
Why is it so?
呵熱das ga!
死廢西!
哇xx你扯左牙?
死硬喇你!
哦!閹得!xd
(上面個句`
通常一有唔係1E既人`
入左306`我地就會講-v-)
你個死jj 大jj 短jj 爛jj!
Sorry老頂-v-
神鶴!哇好神喎!
神鶴好ya![拍拍拍拍拍!]
鄭Sir:呢個系[面]黎架!
其實佢想講係名xddd
蛇妖;唔好再嘈拉曾偉成!
你知唔知你把聲好似認!
點牙你又!潘柏豪!沈梓軒!
燕燕;有沒有同學沒帶作業和課本呢?
你沒帶???笨蛋!!!!!!!!!!!!!
CCL;ok`later
I will explain to you xd
喇if no` xd
Good morning Klass!
msfung ;打爆你個頭!
DTFung;[屎叻]face!
luk Sir;SO AMAZING!
ms.lai;喇今日要check time~
ms.cheung;oh!what???any problems?
等等等等好多既金句XDXD
都係整學年我地1E既回憶^v^
雖然有時男女既意見好唔同`
但係最終都能夠達成共識xddd
因為有咁可愛既鄭Sir比度`
令我地班咁獨特so special XD
鄭Sir很愛我們的`=]
佢電腦個ac wallpaper`
係用我地1EEEE相架*v*
不過鄭Sir唔好咁懶拉XD
我吹你比張相我吹左你幾個月喇!xdd
次次都話 [唉也係喎忘記了!]
激屎我了xddddddd
仲要sd錯左比上年1EEE xddd
哈哈冇左呢回事的-33-
anyway死喇我又想講-_-
I l0ve 1E -v-xd
|
| |
|
|
|
|
| |
今日最後一堂上課日了=[
我唔捨得1EEEEEE♥
由初初銜接`大家自介都好驚-,-
之後覺得個個都好靜咁樣XD
又對呢間學校好陌生,,唔識路-,-
之後又驚自己英文唔好`
唔知涯唔涯到落去-v-
點知原來百周是這樣的=]
9月個時 一放學就走`
但其實可以周圍玩XD
仲記得小學個陣`
同媽子去hall聽講座`
我望住百周個校徵`
係度話 [唉我真係好想係度讀]
之後上年生日`我錄左個video`
係講我既願望`我係講左
[希望可以入到百周拉]
宜家諗番起`都差不多1年了`
其實真係好好玩=]
經過水運會去打氣`
1EEEEEE更加團結=]
老師方面`
等我都講下先XDXD
中文鄭Sir;
哈呢個唔洗講拉`
全校人都識既鄭Sir=]
做左1E班主任`
帶比我地好多歡樂XD
不過鄭Sir好懶xddd
成日唔改簿!
收通告個d乜都唔記得-,-
更加唔會鬧人=]
通常我地做錯事`
你都會話`
[你地大個仔大個女`
識自己諗架喇!]
哈哈anyway`
鄭Sir係最好的!
英文ms.cheung`
初初覺得你好恐怖`
不過都幾好人`
但上你堂悶到想喊-,-
數學蛇妖``
哈哈呢個蛇妖!
初初覺得你成日教書`
好中意自言自語`
講野又快到乜咁!
冇人聽得到既XD
不過又幾好人架wor XD
知你有養狗`
搞到我本來唔中意你`
變左幾中意你xd
雖然你比我地班激得多`
成日係度串你`
不過你動L既髮菜`
可愛既背囊`
好短既衫`
成日笑笑口既樣`
我地1E都好中意xp
CL`luk sir`
我好中意你luk仔-v-
你屎忽好大`
d頭髮好係幾條毛咁XD
講野又搞笑!
你個So amazing真係超正`
講個d野自然得黎又令到我地爆笑=]
pth許嬿`
哇你忍耐力真係強`
1E係pth堂嘈得好恐怖-,-
好似想拆左個課室咁XD
你都係話 [不要嘈喇]
次次你入黎我地課室`
1E都會[WOW~~~~~]
因為你d衣著好靚;DDD
我記得你對粉紅色光之美少女boot!
我地仲叫你pink lady添xdxdddd
Hist平胸梁XD
上你堂都ok hea-,-
不過你叫我地間既point好有用=]
但你好冷血!默書默咁多個字!!!
anyway你個2隻牙成日飛出黎好可愛;]
IS CCL;]]]
初初唔中意你的!
但私底下又係一個咁好笑既人!
初初對你加拿大的毛毛感興趣-,-
其實你好用心教我地!=]
LS MKWong!
哈哈我中意你牙=]
你好高-v-!!!!!
你個頭好女人XDXD
有次我係教員室出面彈下彈下`
之後你望住我同我講`
[點解你成日都咁活躍既XD]
哈哈哈次次比佢見到我`
我都係喪笑喪彈喪跑-,-
中屎劉褲腳!
你好老 頭髮好靚`
有時好好笑`
有時好黑人憎`
你d語氣我好唔中意`
所以我唔中意你-,-
VA 吳Sir`
唔識形容呢個人!
多拉A夢就對了=]
不過.通常見到你`
都係怪怪地-,-
總之多拉A夢一個拉=]
GEOG MS.Fung`
冇乜特別感覺`
但教書真係不太好`
之前成日hea下咁過`
搞到最後幾堂超急咁教書-v-
PE ms.lai`
有時幾好笑既`
不過d有gag冇人笑囉-,-
又迫人join陸運會既-v-
DT Fung!
好怪的-,-so仁慈XD
家政ms.Lee`
哇.第一眼`
已經成個我媽媽樣咁!
我媽媽都話好似佢!
之後陸續我d fd`
同我講成個我牙媽咁!
哇個樣真係似到想喊-,-
唔怪得媽子成日對住
ms.Lee既相傻笑-0-
似得好恐怖-v-
我愛家政媽媽XDXD
好似講曬了-,-
哈1E!♥
我好唔捨得你地=]
♥我又講多次喇-,-
I l0ve 1E♥
|
| |
|
|
|
|
| |
今日本來想早d番去`
點知又係起唔到身XDD
LS睇六四既video`
講真我對六四了解不深`
睇完之後`真係覺得好血腥`
d媽媽`想拜自己個仔女都要偷偷摸摸`
如果比人發現就比人跟`比人打!
PEx2`check time 2圈`
1120-______-
打排球 幾好玩-0-xd
叫1E best!叫到聲沙`
1EEEEEEEEEE!!!!
ms.lai`
無拉拉爆個I l0ve you 1E -,-
break買野飲`
傻仔搵唔到我xd
中文堂耹聽`
抽人問注釋again`
為自己組+2分XD
Maths蛇妖被串-,-
佢入左黎之後冇拎書`
又走落去拎`
笑死了 `
蛇妖;[頭先我係4樓上完堂`
經過走黎睇下你地姐`
我都要落去拎書上黎架嘛]
匡匡;[下你點經過我地班-,-]
蛇妖;[咁f.2係4樓架嘛!]
匡匡;[下 你係中間穿落黎架]
其實我地意思係`
其實佢直落樓梯`
點樣經過走入我地班房XD
成堂同成成玩口不對心我最勁-,-
笑到我 佢 一舉就舉錯左XDXD
LUNCH車仔面`
番到去玩得喪了-,-
口不對心我最勁`
唔知比邊個改左做
咬賓周牙我最勁-,-
之後喪笑`
笑到差d街街了!
成成真係好驚我-,-
IS`睇crystal`
哈哈成餅野咁樣XD
不過好靚XDXDXD
ENGx2`對past paper`
56/70-,-
上次G.E先得65/80 -0-
對WS``哈哈哈=]
蔡叔又要抄tense table x6 -,-
之後執poem portflio? 唔識串-,-
之後登R.D d書`
春春個黑癡`
成成d笑聲`
搞到我好想笑XD
放學``唔等個傻仔了-,-
走走走走走with yui仔 XD
番到家即溫書xddddd
真係乖牙xpppp
好喇繼續=]=]=]]]
cMMMMMMMM牙!
1E我愛你們=]
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚番得好lum-,-
番到去係度hea`
Maths對exam paper`
VA係度寫個d唔知咩-0-
個林穎怡咩事牙!
你dict錯得多過我`
係咁渣住我張紙`
捉我有咩錯囉!
鬧你個樣又唔憤氣咁樣-,-
break落去搵熊貓歐加分`
我做野做得多過Reeman架-,-
ENG做果個past paper`
唔想做囉-,-好眼訓`
LUNCH落雨去盈豐=]
哇我快要bit出來`-___-
中文2堂`作文作文`
GEOG Quiz`
溫錯左part 5 -0-
死得好慘=___=;
放學唔知去左邊度`
琴日terry玩爛左我把姐`
真係爛左囉`冇得用拉咁!
食屎拉你-_-`
春春成日對住我淫笑-___-
同yui仔走走走`
買左個黃色file哇哈哈;
本來想去大興南走的`
之後又到左銀圍個邊`
又上埋卓居XD
哈始終都係咁樣走xddd
番到學直入房溫書-,-
溫到6點幾沖涼吃飯;d
要繼續!加油努力力力力xd
邊鬼個唔留cM牙-,-
♥5 days♥
|
| |
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 120 | »
|