|
|
|
|
| |
朝早番去集隊`
今日無冷氣日-__-
不過其實一d都唔熱-v-
中文堂又在溫習`
我溫左佢又唔抽我-,-
Maths`hea過的`
話說琴日比d男人`
用紙同橡根彈我`
今日到痕痕黎料!
係我唔知情既情況下彈`
拉到最[行]個隻`
一野彈落我背隻-__-
好痛-_____-
超大聲[拍]一聲`
成成已經唔敢彈我-0-
因為我話 話比鄭Sir知XD
成堂Maths同我講對唔住`
笑到我想死=_____='
佢比蛇妖罰企添XD
記住守行為1個星期XD
蛇妖對住我地真係燥底-v-
ENGx2 做past paper`
多謝張嘉銘粒變形糖xd
LUNCH 吉野家`
好好食牙XD
番到黎中屎`
check file`
喂!明明上次`
你比我地個次序唔係咁!
宜家又話跟日期`
都唔知你想點!
又話我地宜家先黎搞!
哇我地跟你上次個次序擺!
你無拉拉又話唔係咁`
擺明玩野拉!
好彩我33號`
如果唔係執唔切囉!
好彩過到骨=_____=!
pth堂繼續朗讀`
繼續T or F`
牙鄭超正XDXD
大叫 [我黎M牙!]
仲有同痕痕講[我想姦左你]XD
IS Quiz`哈哈哈!
之後對WB`走得-__-
開l0cker之後去Choir`
有咩唔比得我地知
我地一黎你地就話冇野
唱歌仔XDXD
之後個咪冇拉拉
係度講聊屎谷`
最後話 [唔該曬]之類既野`
之後鄭Sir彈緊琴`
冇拉拉爆左句 [唔洗唔該-__-]
冇人想笑-____-v
鄭sir自high again?
唱牙唱~~咁快放既-v-
同Ann買野吃`
之後坐輕鐵走-v-
就讓劇情來預告 地設與天造
他配合你 誰亦看好
就像突然明白到 就算傾慕
退出了 沉默更好
|
| |
|
|
|
|
| |
前幾日真係好灰`
打上篇qz個一晚`
好早就訓左覺`
點知11點個陣`
冇拉拉sherby個d打比我`
同埋sms比我`
話個個都好擔心我.`
我真係估唔到-__-
佢地驚我做傻事;D
我冇牙`-v-
不過你地打比我我好感動!
我一個都冇聽到XD
因為眼訓-,-
我知有好多人關心我`
Yui`Ann`Heidi`Sherby`
姑藍`珊珊`=]
但我最開心都係.....嘻嘻=]
你地諗多左喇朋友`
個[你]同埋[她]`
你地都錯曬意-___-
宜家知道係講邊個就得拉`
今日醒唔到`
其實都冇乜野想講的`
放學Dance Club`
見到安信兄弟!
原來佢地真人是這樣的!
哈黎左我地覺校drama XD
d個幾似樣!!!
不過著d衫就2個都好唔同-,-
其實今日都ok開心的`嗯=]
去強調自己對另一人的喜愛
是因為想掩飾心底裡對你的愛
想掩飾那份痛。
很想有安全感
是[你]給我地安全感
才會令我感到溫暖
|
| |
|
|
|
|
| |
沒有我會更好的
每天受那些閒言閒語
你們對我愛理不理
你呢 雖然不屬於我的
但連那些少許的滿足感
都被她 一下子奪去了
我很討厭她 為什麼要這樣做
為什麼我的付出都被她一手毀了
迫我入了死路
令我不得不放棄
這個月 我不是我
那些東西吃了不少
你在msn常常安慰我
但我今天看得出來
其實你對著我也不耐煩的
我是多麼的令人討厭
幸好我沒有常常主動煩你們
我也有自知之明的
愛情那一方 算了
另一方呢 對不起
可能你們做了我的發洩功具
你們的心容不下我不要緊
這個月無故痛哭的次數
多得恐怖 更是不知道原因
上學時也可以因為一些小事
而無故哭起來的 真怪
今天 頭很痛 可能是副作用
痛得哭了起來
令你們恨我 恨吧
我就是怪人一個
哭後可以好開心
開心過後可以立刻哭起來
所以人都不能控制我
因為連我自己都不知道原因
很想令所有人都恨我
你們便不用顧慮我的喜怒
不用白費時間去管我
可能我的性格就是有話直說
不會理會別人的感受
要你們一次又一次原諒我
我生存都不知道有什麼意義
日日想著要自殺
但每次也死不掉
最嚴重的都是被送進醫院去
所有自殺或哭的原因
連自己都不清楚
只覺得我死掉了
朋友們不需為我擔心
家人不必著錢養我
我又能放開所有
這是好事來的
哈哈不錯吧
qz不要了
msn不on了
別找我
|
| |
|
|
|
|
| |
今日超爽的*v*
但便服日總是怪怪的=v=
同Yui仔襯到絕XD
話說今日係F.1最後一個Day 1 !
集隊 有隻蚊不停係我隻腳度`
隻腳不停郁-_-好可怕`;(
CL,,不見了數學單行紙..`
Maths派UT`43/50-____-
對WS`下堂到我第1個出...=[
pth唉朗讀讀錯2個字=____=;
同Chloe佢地玩T or D`
Break驚覺要做PP-___-嚇到了
中文又抽人問注釋同詞類`
終於抽到我了!好彩識-__-
英文堂做PP`同蔡叔研究op`
放學喇xp番家去!
之後1點幾番學校music rm`
睇夏之曲`哇原來咁正架XD
Ann已High了的HSM`
搞到成唔知幾點-__-
入Hall`哇原來咁多人-__-
不過真係好好笑`
Choir good show:)
唱緊個時我望下老師既表情`
蛇妖全程笑住睇的 笑到high左?
吳子揚-_-本來開眼的`
之後就合埋左對眼 笑死-v-
加上鄭Sir個表情 佢好開心XD
哇真係好好聽牙:)
好既同牙ann入左1E影相加玩`
朱子峰冇拉拉彈左入黎-___-
漏野-0-`3個係度玩牙玩`
玩到4點8走人`相post fb了`
1EEEEEEEEEEEEEEEEEE!
之後去買野飲同吃雪糕`
送Ann去輕鐵站 走人XD
聽日又來回學校3次XDXD
我要cM好牙唔該曬!
我在想什麼牙=___=;
那邊的我快淡了`
這邊呢?也沒有感覺了-_-
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-05-27 09:02 PM )) |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 120 | »
|