|
|
|
|
| |
唉也今朝唔知醒XD
番學又是牙肥加yui仔!
番到去做咩呢-v-
發現冇帶locker key-_-
sosad真係好慘-3-
Maths,,,未派個test`
不過冇人fail太好喇:)
做WS`唔錯唔錯!
ENG對WS`亂做的-0-
break set table!
cheese baked potato!
真是超愛吃的XD
搞牙搞下 渣牙渣牙..
焗佢真係好開心XD
有層cheese係上面xdd
評分...太好喇!
最高分係我地個組xp
9分既xddddddd
冇人同我地同分牙XD
分2份..哇洗好碗之後`
去隔離房,,不停食-__-
食上癮-0-不停食 `
入課室又食`
lunch就食呢個!
哇cheese個面唔捨得食!
真係好好好食架-V-
好喇Choir去hall排位`
熱到我傻-____-!
笑死我喇鄭Sirxd
排緊行數個陣`
佢同果邊d人講話`
[唔好意思要分開你地喇..嗚嗚]
個嗚嗚仲要好高音的XD
之後上到台`
冇拉拉同個女仔
用普通話講話`
[唉也看不見你了喇!]
超正既鄭Sir XD
個男孩子把聲好清純XD
我地聽日會表演得好好睇睇既=]
番到去中文,,又是鄭Sir -v-
溫書溫溫溫牙溫`
Geog,,教牙教牙教`
畫公仔牙XDXD
IS做實驗..好無聊-0-
放學去H.E test!
成成 Zoe 我 春春一字排坐`
成堆人癡到超埋`
諗住抄考人地XD
春春你做咩牙!
好慘牙=[
冇事的!
哈滿分有望-0-xd
之後同Ann行去秘基`
呢個Big Five`
hkcay!
HeidiKirstenCherryAnnYui!
笑到仆左係度-v-
真係好好玩`xd
Heidi生日快樂先!
生日生日生日快樂哇哈哈XD
5點x走人 影左好多相XD
超high的說-3-
番家個時經過卓居`
唔知係度諗緊咩`
一野踢跌左個[小心地滑]
即係黃色個d呢XD
勁多人望住-____-
好無奈咁整番起佢-v-
哈聽日便服日+番半日XD
唔錯唔錯!xddxd
唔該d人入黎留cM好無-,-
睇完就走好冇禮貌架嘛-_-
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚牙!
當我著住對襪既時候`
剛入門口,,超急尿-__-
之後就跑入次所!
跑牙跑,,跣低了-___-
屎忽落地,,手腳損了-3-
我個屎忽真係好痛囉!
朝早牙肥-_______-
我條邊唔係比你扯的-0-
好喇好喇跟我等牙yui拉xp
LS,,哈哈淆曬-___-
上次講好左第2個匯報-0-
點知太驚所以唔出-v-
打鐘之前先舉手出XD
好似細聲左d-0-
PEx2 同ms.Lai講跑唔到步XD
幫手計時=]
排球again,,超可怕的!
食波餅-_-咀唇流血`
邊個男人牙!成日波西埋黎`
好的買野飲`
中文問注釋哈哈`
好彩叫唔到我姐XD
數學UT 哇成張WS咁既=__=;;
LUNCH久違了的盈豐豐xdd
番到去IS`實驗`
我好中意d Filter paper -v-
不過sosad我用左熱風吹sor`
ENGx2 Reading Quiz!
哇嚇死我 原來可以打開本書黎做`
同蔡叔互通水之下完成左XD
之後就UP Grade!
ms.cheung你玩針對牙?
問人地就問咁少`
問我就鬼咁多!
又唔比我up喎有病!
春春瘋了!可怕的眼神-__-
蔡叔牙都話林穎怡個胸是凹的`
ms cheung你食屎拉好無-,-
哇放學去吹數點解換左個哥哥!
我中意個姐姐多d囉-,-
又做個d expand真係好正XD
不過都搞到4點9 -v-
哈聽日home E
焗su蓉!xdd
超中意食的XD
好似仲有腸仔包-,-
感覺上今個學期家政`
是好過上學期的-V-
聽日lunch還要choir!
排位囉-____-xd
好了cM我要!
在你身邊我有了安全感
|
| |
|
|
|
|
| |
唉也終於冇失眠XD
搭lift個陣層層停`
鬼叫有部壞左-__-
超恐怖既係`
入左咁多人`
得我一個女仔!
仲要個個都係
西裝上班一族-,-
yuiyui早安牙:))
好喇好喇Hall集隊`
訓話-,-其實我都算乖XD
我冇跑冇尖叫架嘛XD
只係擲過M巾-v-
Maths好悶-333-
VAx2 個個凸板XD
好悶囉其實-,-
搞到我冇得去食野!
ENGx2 `
作文文文文-_-!!!
做做做做WS -v-
LUNCH 烏冬仔`
之後去Choir`
好悶牙!
跑去開l0cker =v=
咩料牙\0/
彈開拉你!
中文2堂`
作文 耹聽`
geog唉好無聊-0-
放學姐姐你比我走拉-v-
Choir=] 太好喇`
番到家睇番巨聲2!
笑爆餓狼傳說!
見到森美笑到喪左`
搞到媽子又講你條毛!
笑到我死-,-
林昇湋你冷靜好嗎XDXD
聽日Maths UT 加油努力!
愛會像頭餓狼 嘴巴似極甜XDXDDD
親愛既Hippo仔生日快樂:)
祝你年年個囉都咁靚!
|
| |
|
|
|
|
| |
車厘一家人成日係度講毛-v-
媽媽;[你條毛牙!]
爸爸;[你牙爺條毛 番大陸拉!]
哥哥有時都會講下..
[我理得你條毛係直定曲!]
咁我呢-___-我要發掘我先XD
今朝真係無奈爆了-_-
今次堅係M痛-0-
琴晚訓唔到囉/33\
朝早哇哈真係爽的`
書包比以前果個好N倍XD
不過哈哈哈!-___-;
集隊集咩牙-0-v 好煩的`
中文默書堅係冇溫過,,
預左死硬架喇!
遂烹彘也!
點解要默呢個呢!!
標點都唔知有冇錯添..死得!
改唔知邊本`
一打開我已經唔想改,,
d字真係睇到我近視-_-
錯好多sogood XD
原來係波子-______-;
Maths x2 對野用左大半堂`
蛇妖比我地激到火滾XD
全班扣了1分牙xdxddd
真恐怖-v-哇哈哈!
break做過什麼我不知道,,
ENGx2 蔡叔2堂high大曬`
冇受佢影響XDXD
LUNCH lonely again -v-
番到黎中屎測驗!
我根本就溫都未溫過-0-
今次第2測喇=v=
不過好彩識既-33-
笑死我History dict合左格;]]
pth pink lady你都幾早黎喎-0-
都未朗讀!搞到我咁鬼驚XD
不過同魚印玩飛擦膠`
點知彈走左把間尺-___-!
IS堂氣氛完全係唔同左-0-
不過唔理喇下堂好玩喇XD
filter paper我來了-v-!!!
放學又同蛇妖聯誼一下-0-
然後又跟師兄師姐們玩數學lu XD
好快就做完-v-吹下水+做功課`
實在太好了XDXD
4:45走人lu!
太好喇好少功課做炸=]
VA琴日搞店左XD
唉好想訓=____=v
比個cM拉好不好*v*
逃離我的絕地 過不了我預期
從前刺過我歡喜 難道我怕可悲
傷口我當然遭遺棄 只差我如何忘記
怎妒忌 約真心扔棄 盡快誠的扔棄
|
| |
|
|
|
|
| |
真係陰公喇-,-聽日番學-v-
朝早9點幾起身`
同媽子去太興吃個早餐`
之後買了很多的零食番家XD
番到家哇超熱牙`
之後係度hea._.v
做個死人VA!
棋盤XD
隻死人手亂咁油-,-
油哇油哇油!
KO完之後訓覺-v-
很好的沖涼涼牙涼`
吃牙吃牙吃飯`
好了 晚上又搞功課XD
今次打好短-0-
加插d野先XD
媽媽;[蔚蔚你有冇拍拖牙?]
我;[下,,我唔似得牙哥f.1就拍..]
媽媽;[.你唔好拍牙知唔知牙?]
我;[得拉!就算拍左都會比你搞到散-v-]
媽媽;[係架!你見你牙哥拍拖之後比我搞到散就知拉!]
我;[所以就算拍都唔講你知囉xd]
媽媽;[搞錯牙! 你條毛牙!]
我;[.......................]
|
| |
|
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 120 | »
|