|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-04-03 01:18 AM )) |
|
|
|
| |
今日去左迪迪尼:D
相遲d在fb post :)
其實都幾好玩xd
最好笑就係玩飛越太空山自拍xd
面容扭曲到笑xd
其實都幾眼訓=]
宜家在沙田xp
很free=]=]]]]]
聽日番tm -3-
|
| |
|
|
|
|
| |
yayaya=]
琴晚11點幾12點先訓!
今朝好乖咁起左身`
7:30約左ANN大興不!等xd
呵呵我早左少少xdxddd
之後番學校LA :D
好爽的是很爽=]
數學CW不停在寫寫寫`
第一堂蛇妖堂,,,
ohohohoh=]=]'''
好無聊牙,,,,:(
中屎...眼訓既感覺-_-
嗚真係超眼訓囉咩事,
ENG-3-又講講講講講,,
我同偉成哥講:.其實我好中意你架
成成同雞哥講:其實我好中意你架
雞哥話:哇!正牙!
-___-點解佢咁講呢xdxd
其實佢望緊LE vocab bk個d美食=]''
之後咁岩講左呢句xdxd
笑到我傻左囉xdxddd
之後去睇四社唱歌比比比比比賽`
Zoe真係好好聽牙=]=]=]=]]
給自己的信`搜神記yayayyaayaya`
LUNCH Ann`maggie去盈豐again`
我又吃冷面飛碟again-__-
買壁報紙!!!
講真我地壁報未搞過`
今日要完成喇!!
所以...唉-_-
中文````堂
哇其實個d野都幾難t33t
GEOG!ohhhhhhh!
又狂狂狂抄notes =333=
IS堂做eeeexperiment!!
之後留課室做壁報`
哇-0-點算好```
搞左好好好好耐`
途中有人係度擲野囉咩事-_-
搞到5點45``呼~~
樣衰囉搞到!
走既時侯!!!!
記起welcome買粟一燒
+$1多一包!
但我d錢飛曬去買材料度!!!
無人借到錢比我囉!!
唉也激氣牙`
今日就到期喇\__/
算-_______-
post下相先xd
咁短時間做成咁算好拉-_-
蔡叔最中意既-___-
呢個...
當然係我上堂無聊做既野拉xdxdd
無比鄭sir鬧=]
哈=]
yyaaaa
=]

我個位-_-xd
聽日去迪士尼-,-
可憐囉自己坐車去-3-
飛越太空山廢的xd
好喇我又會影相番黎=]
大家留個cM*
|
| |
|
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 120 | »
|