|
|
|
|
| |
今日最後衝刺xd
所以咁早起身-3-
比Ann call我,,,
同時周公又call我-__-
9:40醒左xdxddd
打埋呢篇qz,,,
今日應該唔玩電腦架喇`
我要加油!!!
有d人入黎又唔留cM想點牙\0/
|
| |
|
|
|
|
| |
仲係未退燒牙/_\!
OH MY GOD!
琴晚好乖XD''
8點溫通識識識=]=]
之後溫到10點半xp
呵呵呵xdxddd
原來改革開放都幾好溫=]
第1日要考既野都KO曬喇`
第2日既仲有IS -3-!!!!!
第3日仲有geog maths-__-
3科牙-333333333333333333-!!
加油牙黃小厘xd
真係好想入50名內-v-
好喇好喇````
琴晚臨訓Maggie sd sms黎:
Maggie:訓未?
我:做咩?
Maggie:陪我開locker
之後我嚇死左-__-
宜家走去開locker???
Maggie夢遊緊牙-3-?
哦~~原來佢話聽日xdxdd
10:30去開-__-
同佢爭吵完之後,,,
11點去開-333333-
其實都太早-v-
之後朝早喇=]
我一打開眼已經10:30!
即係搞搞搞搞搞,,,
搞到10:40諗住出門口-_-
打比Maggie佢先換緊衫!
激死我\./
算-_____-
開完locker,,,
Maggie上我屋企溫書XD
之後睇左陣愛出貓,,,,,,,;
佢就走喇xdxddddd
之後就玩下電腦-_-
唉也個頭好暈牙!!!
唔理喇UT要緊XDD
都係溫書先...;)
後日就UT喇!
點算牙!!!!!
好驚驚驚驚XDD
算la盡力就可以-3-
我要cM-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚,,,,
凌晨4點個陣,,,
成身好熱好暈!
之後想出去探熱拉,,
但我又驚鬼喎-,-
之後冇出到去xd
不過好辛苦-3-!
訓唔著-v-``
6點訓到喇,,
8點諗住起身番學,,
要去補中文```
但係個陣都好辛苦,,,
去探熱拉終於XD
101.3度!!!
大鑊lu又發燒~`
媽子唔比我去中文班,,
sd sms比Ann maggie heidi`
好彩叫左maggie帶野!
哇好暈!!!!!!!!!!!!!!!
食藥之後繼續訓-,-
一訓就訓到12點幾-v-
好左少少拉```
不過都係有燒-,-
之後電腦電腦,,
就去溫通識-,-```
入到腦XDD
太好喇=]
溫完性教育+經濟轉型之後`
就休息陣la-,-
搞完一論再溫改革開放``
呼~~年份搞到我din喇-_-!!!
通識我今日一定要打敗你XD
探熱先~~99.4,,,-,-!仲有少少;(
媽子話可能因為,,,
琴日去尖尖淋雨,,,
同埋太累既關係!
我就覺得係媽子傳染比我XD
琴日佢病左``
無拉拉強吻我-v-!!!!!!
ON MY吉吉!
算-v-我都係休息下-3-
我要cM牙喂喂-v-
|
| |
|
|
|
|
| |
話說今日呢~
成9點先起身-v-
我`ann`heidi以為9:30去補中文`
點知一番到306,,oh!
上緊堂lu -___-!!
sorry sorry=v=
不過都好悶``
不停做咩分號個d``
又量詞囉-__-
杰杰仔!!!!!
很黑很亮很柔好正!!!!
髮菜掃把雀巢仲正~
11:40先放t__t
之後去盈豐吃吃吃!
搭輕鐵去Siu Hong`
西鐵去尖東=]''
途中不停影相-3-
嚇死我牙Ann發火-__-
對不起喔/__\''
之後搵J出口-3-
癡線不停影相相相!!
行牙行~原來咁近架炸=]
好開心=]
Art Museum我黎喇=]=]
點知一睇!oh sh_t!
無開!星期四休館-v-
心情極差的說!
無得入去影相拉!!!
靚靚大海同影子無喇!
嗚/______\
之後見到海旁-__-!!!
心情好番曬xdxd''
因為有靚view!!!!!
有好多野影!
din左咁影相!!
真係好開心牙=]
招牌急屎樣我又黎喇xd
我我我我我來=]=]
哈哈哈哈哈-v-
影下影下,,
都係Ann maggie睇展覽要緊,,
就去其他館睇下拉,,
點知又裝修囉siu!
之後佢地又講開功課-_-
氣氛超彊!
雖然我都係好開心-v-xd
之後入埋太空館,,企左係度down-_-
之後出左去`oh no!
Ann發現左d畫!
可以用黎當VA架~~
即刻開心番-_-xd
但係Heidi仲未開心既-3-
之後哄下哄下都哄番喇:)
好ya`又有得去海旁影相!!
真係膠high左~~~~~
行星光大道!=]=]
見乜影乜=]=]=]
真係好好好開心牙>v<
好靚好靚好靚~
我係大鄉里x)
好high~個個都high~
買野吃!好香!!升天!!
餓狗搶屎咁吃吃吃`:D
3點左右就搭西鐵番TM=]
好累牙~~~~~~
我比我d珍藏佢地睇=0=
就係飛越太空山全程既video~
全程都係影住自己既面部表情!
笑到傻左xdxdddd
頭髮動L面容扭扭!
之後Ann tsw走先~
heidi maggie同我就TM=]
heidi走左~~~
我同maggie行番家=]
真累!!!!!!!!!!!
maggie點解可以...
由TM西鐵站`
經過大興花園,,
再經過學校`
再行去新圍!!!!
勁勁強強強!!
哇~~~~~~~~
影左咁多相相```
UP曬上fb la=]''
得閒去睇睇拉xdxdd
打左咁長,,
入得黎就比cM la''
入左黎唔比cM個d,,
好衰!!!
|
| |
|
|
|
|
| |
真係頂唔信喇(!)
日日望住個吉既qz真係難頂xd
重溫下先xd
2/4-去左迪迪尼=]''
3/4-係沙田住住住住住`
4/4-朝早番TM''之後溫書=]
5/4-去左Citywalk做VA``
6/4-去過邊-v-?
今日7/4-朝早去tsw找Ann``
聽日8/4-番學校補中文,去Art museum=]
點解會去呢?因為-_-!!!!!
fb好多師兄師姐post d相出黎`
真係好靚靚靚靚靚(!!!!)
我去係為左影相相相!
好興奮牙=]''
雖然唔識去xdxdd
不過問過人架喇xp
希望到時唔好迷路-0-
牙~~~今日呢=]
番到屋企,,同Heidi玩cam,,
視訊通話xdxd傻左=__=!!!!
癡線癡線癡線癡線癡線癡線-v-xd
傻仔傻仔傻仔傻仔傻仔傻仔-3-xd
唉也也也也~~我有溫書架xd
真架真架真架!!! 嘻嘻嘻xd
大家巧(!)我係黃小厘=]
大家多多屎膠xd
唔知我咁耐無打,,
會唔會冇曬d cM呢t__t
|
| |
|
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 120 | »
|