|
|
|
|
| |
今日sport day`
我琴日9點幾訓囉 [強]
之後去拉`最早既507`
其實唔太想打qz-v-
之後又好似之前咁叫口號跳下舞`
明顯地大聲過第1日``
不過綠社好勁,,叫爆我隻耳=p
紅社今年好勁-,-
1E男仔可憐-,-
lunch去左銀座`
食乜都咁多人`
本來想去M記,,,,,,
不過多人到死,,,
之後就食乜呢?
去左超市買sushi囉xd
之後坐去lift門口吃xd
真係好好吃xdxddd
滿足的lunch,,
不過食下食下野
無拉拉好似有d野引左我出去`
之後就見到劉信羲個班人-__-
即刻彈番去xdxd
之後再啦啦隊`
好鬼熱-,-
不過要盡力!
最後尾聲`
無拉拉有人話紅社全場總冠軍-v-
唔知信唔信好,,,不過都開心下先xd
之後有d人落去操,,,
頒獎lu`;!
red house真強!
啦啦隊獎比我地拎左xd
點解唔係綠社呢-0-
不過都衝落去影相拉=]=]
好開心架嘛xd
叫得咁辛苦-,-
christy`韻姐姐喊=v=
不過好開心xd
成日叫我地plz stay -33-
之後紅社男仔拎獎`
我地衝出去唔知做乜野-,-
之後仲要黎個全場總冠軍xd
笑到個口都彊-___-
WE ARE THE BEST!
啦啦隊獎+全場總冠軍係紅社既!
仲有成5個獎盃=p
我地付出既努力無白費=]
下次都要努力牙^^
我只希望衫不要太露-,-
之後就分禮物,,
幾驚yui`heidi唔等我-,-
話曬我唔識番屯門架xd
3個去新北江食野,,
之後去yui家樓下公園`
哈xd 成日比佢地笑,,
我扮條鋼管舞姐-,-
同埋企係條鏈度狂震狂彈=_=
玩到6點幾就番家拉=]
今日好開心牙xd
f.1最開心架一日-,-
我唔會驕傲架xd
下年再join la=]
超累好眼訓-0-
Next Monday`
dance club終於恢復番=]
唔打住-,-
RED HOUSE!
我要多謝Ann=]
你叫得好辛苦,,
仲幫我買水同請我食野..=]

xx`xx`黃文茵姐姐`xx`xx`劉曉善`陳諾諾`
jojo`tracy`我`黃芷`萬xx姐姐`xx`雪愛姐姐`
韻姐姐`蔡子姐姐`christy姐姐-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
兒童不宜`;!
頂唔信既人唔好睇落去.__.!
以下係頭先有個人係msn同我既對話-,-
ming 說:
hi
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
邊位
ming 說:
你唔識我..有無興趣做交易??唔係做x ..淨係口交
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
無
ming 說:
下
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
咁想口交-_-
ming 說:
yes
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
why
ming 說:
因為我有需要
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
-0-
ming 說:
嗯
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
點知我msn
ming 說:
係waitingyou 度add
你有無fd介紹?
- ★ 車厘 (: Di2Da(!) 說:
無`你好有問題囉癡線=0=
我即刻封左同del左喇-_-
我個心靈有點害怕-0-
|
| |
|
|
|
|
| |
我琴晚好乖xd
無玩過電腦`溫書做功課xd
10點15就訓,,
因為真係勁上堂無精神-__-
不過朝早永遠早極都係7點47番到學校._.
CL`聽碌sir講書真係好好笑xd
不過無得開電腦-0-
Math`又係教個d野拉-v-
PTH`真係唔癲對唔住自己;p
不過許嬿既衣服真的很特別=]
中文`夜晚早訓真係唔同d`
好精神囉=]
ENG`講drama,,,,,
做左Cinderella喇.___.
prince係劉信羲``
好抗拒..但為左maggie`
無所謂拉xddxd
劉信羲好唔比面囉-0-
一話係佢做prince`
佢嘆氣左一聲-33-
LUNCH盈豐`
之後!
heidi話去夾公仔`
點知發現部野唔洗入錢就玩到!!
我地不停玩玩到癲左,,,,=]=]
可惜乜都夾唔到-0-
玩左50次都有xd
好興奮囉xdxdd
不過因為我撞左部機一下`
部野就唔比我地再玩拉xd
個陣其實已經1點幾`
飛番學校囉xdxd
要多謝我撞左一野部機`
如果唔係會遲到=p
仲有有個女人等左好耐,,
佢想玩`之後我地走拉,,
我就撞左部機佢無得玩=p
sorry囉女人=____=
之後番1E`
哇,,派M巾牙xdxdd
多謝Alison,,真係好愛=]=]
柔棉體驗xd
前所未有既潔淨xd
魔力超厚棉層-_-xd
其實係棉花糖黎-v-
個包裝令人誤會=]
搞到我帶埋去上eng堂`xd
我放左係櫃筒`
上完堂唔記得拎囉`
好彩我衝番去拎xd
開心開心=]=]
之後history`
好壯觀牙個金字塔=p
之後就音樂,,,
羅倩兒真係...哈-,-
之後就去306清場傾drama`
無野好玩,,比人話我弱智xd
5點走,,,,,,,,,,,-v-
聽日又啦啦隊`
5點30屯西等,,,
加油加油加油,,
我唔敢話紅社係最好,,
但我都想打下口號-0-
R-E-R-E-R-E-D red house red house
energetic house!
WE ARE 拍拍拍 RED HOUSE!
GO STRAIGHT GO AHEAD
RED HOUSE IS THE BEST!
歌有:
- SHA LA LA`
- OH LE OH LE`
- WE WILL ROCK YOU`
- PARTY GIRL`
- 小野蠻`
- 心急人上`
- 隆重登場`
- 大紅大紫`
- 紅組加油!
今晚早d訓!
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚2點幾訓-0-
同hippo sd sms`
變左傾電話-_-
傾到1點幾`又sd又傾`
sd到2點`我頂唔信拉.__.
訓訓訓`但訓唔到-v-
之後訓到7點幾`
7點35先出`遲曬t33t
真係超眼訓-0-
成7點47先番到去`
開locker`驚覺LE wb未做`
哈哈哈=0=
我又開始係度癲xd
Math`做數數數數=]
蛇妖對黃色鞋.____.
中屎`又係玩下powerpoint la`
又係笑笑笑拉`
無見一陣劉腳就老左咁多-33-
眼訓到睇野都濛- -
激嬲蔡叔=]=]
最搞笑既係佢自己望左一眼自己畫既野,,,
佢都笑左一野囉= =
英文`對LE wb用左成堂,,,
蔡叔玩野`
家政`營養學,,,無聊``
程梓桓好好笑xd
lunch ladies cafe,,,
番到去我真係喪左xd
周圍問人識唔識帶M巾囉XD
中文`語文習作,,,
地理,,,
完全笑到精神曬,,,
indust池好標準既英文-v-
IS`教教教教教`=]
heavy water有幾重;p
CCL既vocabulary list`
讀到好正=]=]
林正輝請跟我距離遠一點.3.
放學去圖書館還書```
哇同牙yui xd
我同我細佬咬毛咩XD
倩兒姐:我懷疑xx彤個胸係假架!
車厘:係囉`擺2個砵仔糕落去xd
yui:咁如果爆瘡既話咪變左雞蛋仔-_-?
好既`之後就去R.A`
連續3次.__.
好鬼熱=__=
4點幾走````
了左好多心結=]
起碼無欠到功課=p
english group 3 1DE student`
plz stay after school tomorrow`
we will discuss our drama`
room 306`3:30-5:00 `
miss cheung will come too`
all student must go!
thx=]=]=]
|
| |
|
|
|
|
| |
0222陸運會;
一大清早4點30起身`
5點30 TM west rail等`
5個人搭最早既507`
上西鐵`蔡子姐姐無帶啦啦球-0-
番家拿`之後去天湖`
有Christy姐姐`哇`
好靚-0-
幫我地搞頭`
見到2個babii拉xd
之後入場`再搞頭`
再練下`
哇`d人入場,,,
著住個d紅社衫唔知想點-_-
集隊無拉拉落雨`
之後練下```
叫下咁樣-_-
christy姐姐好惡t33t
我已經叫得好大聲架拉-33-
好不容易涯到lunch`
真係唔容易!
個陣時我把聲`
粒粒字都走音-0-
牙Ann笑我t^t
喉嚨好痛好痛!
去新北江小丸子`
番去1E`照嗌囉xd
後面既1E男孩們`
西瓜皮同尹家鋒!
用瓜子狂擲我囉=0=
羅倩兒好靚女牙XD
不過一打開個口呢..就..XDXD
就係咁la-0-
星期五要叫全日!!
我快要無命了!
但下年..仲會join-_-
christy姐姐好想贏-33-
佢真係惡-________-
但我撐綠社贏囉-0-
我中意佢地d衫好得意=]
佢地叫口號都好大聲`
我都係愛1E多d`
散場`
1E們係地下坐係度`
拼了個1E xd
難得著班衫嘛=]
男仔4x400好強勁!
劉信羲好強!
咁大個圈一定好累-_-
番到屋企`
沖完涼`
即訓!!!!
累到癡線!
一路訓訓訓`
咦?朝早8點lu-_-
仲好眼訓!
番校choir`
鄭Sir好有活力`xd
唱歌唱到想訓`
之後去屯市食野`
之後番家`
再出去睇72家租客,,
一路都搵唔到機會睇`
同某某睇`
一去到`哇`爆場囉-0-
好多人`睇牙睇`
好好笑xdxd粗口也多xd
好好好好睇=]=]=]=]=]=]
post相`
呢個人`wow
5點幾等507`
5點幾既西鐵站`
紅社衫-_- (omg!!

放大鄭sir!

唔靚既班衫=]
話時話我著黑色衫真係fit左好多xdxdd
唔該cM`````xd
|
| |
|
|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 120 | »
|