★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 28
累積人氣: 17093
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日sport day`

我琴日9點幾訓囉 [強]

之後去拉`最早既507`

其實唔太想打qz-v-

之後又好似之前咁叫口號跳下舞`

明顯地大聲過第1日``

不過綠社好勁,,叫爆我隻耳=p

紅社今年好勁-,-

1E男仔可憐-,-

lunch去左銀座`

食乜都咁多人`

本來想去M記,,,,,,

不過多人到死,,,

之後就食乜呢?

去左超市買sushi囉xd

之後坐去lift門口吃xd

真係好好吃xdxddd

滿足的lunch,,

不過食下食下野

無拉拉好似有d野引左我出去`

之後就見到劉信羲個班人-__-

即刻彈番去xdxd

之後再啦啦隊`

好鬼熱-,-

不過要盡力!

最後尾聲`

無拉拉有人話紅社全場總冠軍-v-

唔知信唔信好,,,不過都開心下先xd

之後有d人落去操,,,

頒獎lu`;!

red house真強!

啦啦隊獎比我地拎左xd

點解唔係綠社呢-0-

不過都衝落去影相拉=]=]

好開心架嘛xd

叫得咁辛苦-,-

christy`韻姐姐喊=v=

不過好開心xd

成日叫我地plz stay -33-

之後紅社男仔拎獎`

我地衝出去唔知做乜野-,-

之後仲要黎個全場總冠軍xd

笑到個口都彊-___-

WE ARE THE BEST!

啦啦隊獎+全場總冠軍係紅社既!

仲有成5個獎盃=p

我地付出既努力無白費=]

下次都要努力牙^^

我只希望衫不要太露-,-

之後就分禮物,,

幾驚yui`heidi唔等我-,-

話曬我唔識番屯門架xd

3個去新北江食野,,

之後去yui家樓下公園`

哈xd 成日比佢地笑,,

我扮條鋼管舞姐-,-

同埋企係條鏈度狂震狂彈=_=

玩到6點幾就番家拉=]

今日好開心牙xd

f.1最開心架一日-,-

我唔會驕傲架xd

下年再join la=]

超累好眼訓-0-

Next Monday`

dance club終於恢復番=]

唔打住-,-

RED HOUSE!

我要多謝Ann=]

你叫得好辛苦,,

仲幫我買水同請我食野..=]

xx`xx`黃文茵姐姐`xx`xx`劉曉善`陳諾諾`

jojo`tracy`我`黃芷`萬xx姐姐`xx`雪愛姐姐`

韻姐姐`蔡子姐姐`christy姐姐-,-

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-26 08:13 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



兒童不宜`;!

頂唔信既人唔好睇落去.__.!

以下係頭先有個人係msn同我既對話-,-

ming 說:
hi
-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:
邊位
ming 說:
你唔識我..有無興趣做交易??唔係做x ..淨係口交
-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:

ming 說:

-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:
咁想口交-_-
ming 說:
yes
-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:
why
ming 說:
因為我有需要
-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:
-0-
ming 說:
 嗯
-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:
點知我msn
ming 說:
係waitingyou 度add
你有無fd介紹?

-  ★ 車厘 (:    Di2Da(!) 說:
無`你好有問題囉癡線=0=

我即刻封左同del左喇-_-

我個心靈有點害怕-0-

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-25 08:42 PM  [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



我琴晚好乖xd

無玩過電腦`溫書做功課xd

10點15就訓,,

因為真係勁上堂無精神-__-

不過朝早永遠早極都係7點47番到學校._.

CL`聽碌sir講書真係好好笑xd

不過無得開電腦-0-

Math`又係教個d野拉-v-

PTH`真係唔癲對唔住自己;p

不過許嬿既衣服真的很特別=]

中文`夜晚早訓真係唔同d`

好精神囉=]

ENG`講drama,,,,,

做左Cinderella喇.___.

prince係劉信羲``

好抗拒..但為左maggie`

無所謂拉xddxd

劉信羲好唔比面囉-0-

一話係佢做prince`

佢嘆氣左一聲-33-

LUNCH盈豐`

之後!

heidi話去夾公仔`

點知發現部野唔洗入錢就玩到!!

我地不停玩玩到癲左,,,,=]=]

可惜乜都夾唔到-0-

玩左50次都有xd

好興奮囉xdxdd

不過因為我撞左部機一下`

部野就唔比我地再玩拉xd

個陣其實已經1點幾`

飛番學校囉xdxd

要多謝我撞左一野部機`

如果唔係會遲到=p

仲有有個女人等左好耐,,

佢想玩`之後我地走拉,,

我就撞左部機佢無得玩=p

sorry囉女人=____=

之後番1E`

哇,,派M巾牙xdxdd

多謝Alison,,真係好愛=]=]

柔棉體驗xd

前所未有既潔淨xd

魔力超厚棉層-_-xd

其實係棉花糖黎-v-

個包裝令人誤會=]

搞到我帶埋去上eng堂`xd

我放左係櫃筒`

上完堂唔記得拎囉`

好彩我衝番去拎xd

開心開心=]=]

之後history`

好壯觀牙個金字塔=p

之後就音樂,,,

羅倩兒真係...哈-,-

之後就去306清場傾drama`

無野好玩,,比人話我弱智xd

5點走,,,,,,,,,,,-v-

聽日又啦啦隊`

5點30屯西等,,,

加油加油加油,,

我唔敢話紅社係最好,,

但我都想打下口號-0-

R-E-R-E-R-E-D red house red house

energetic house!

WE ARE 拍拍拍 RED HOUSE!

GO STRAIGHT GO AHEAD

RED HOUSE IS THE BEST!

歌有:

  1. SHA LA LA`
  2. OH LE OH LE`
  3. WE WILL ROCK YOU`
  4. PARTY GIRL`
  5. 小野蠻`
  6. 心急人上`
  7. 隆重登場`
  8. 大紅大紫`
  9. 紅組加油!

今晚早d訓!

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-25 05:58 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚2點幾訓-0-

同hippo sd sms`

變左傾電話-_-

傾到1點幾`又sd又傾`

sd到2點`我頂唔信拉.__.

訓訓訓`但訓唔到-v-

之後訓到7點幾`

7點35先出`遲曬t33t

真係超眼訓-0-

成7點47先番到去`

開locker`驚覺LE wb未做`

哈哈哈=0=

我又開始係度癲xd

Math`做數數數數=]

蛇妖對黃色鞋.____.

中屎`又係玩下powerpoint la`

又係笑笑笑拉`

無見一陣劉腳就老左咁多-33-

眼訓到睇野都濛- -

激嬲蔡叔=]=]

最搞笑既係佢自己望左一眼自己畫既野,,,

佢都笑左一野囉= =

英文`對LE wb用左成堂,,,

蔡叔玩野`

家政`營養學,,,無聊``

程梓桓好好笑xd

lunch ladies cafe,,,

番到去我真係喪左xd

周圍問人識唔識帶M巾囉XD

中文`語文習作,,,

地理,,,

完全笑到精神曬,,,

indust池好標準既英文-v-

IS`教教教教教`=]

heavy water有幾重;p

CCL既vocabulary list`

讀到好正=]=]

林正輝請跟我距離遠一點.3.

放學去圖書館還書```

哇同牙yui xd

我同我細佬咬毛咩XD

倩兒姐:我懷疑xx彤個胸係假架!

車厘:係囉`擺2個砵仔糕落去xd

yui:咁如果爆瘡既話咪變左雞蛋仔-_-?

好既`之後就去R.A`

連續3次.__.

好鬼熱=__=

4點幾走````

了左好多心結=]

起碼無欠到功課=p

english group 3 1DE student`

plz stay after school tomorrow`

we will discuss our drama`

room 306`3:30-5:00 `

miss cheung will come too`

all student must go!

thx=]=]=]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-24 05:24 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



0222陸運會;

一大清早4點30起身`

5點30 TM west rail等`

5個人搭最早既507`

上西鐵`蔡子姐姐無帶啦啦球-0-

番家拿`之後去天湖`

有Christy姐姐`哇`

好靚-0-

幫我地搞頭`

見到2個babii拉xd

之後入場`再搞頭`

再練下`

哇`d人入場,,,

著住個d紅社衫唔知想點-_-

集隊無拉拉落雨`

之後練下```

叫下咁樣-_-

christy姐姐好惡t33t

我已經叫得好大聲架拉-33-

好不容易涯到lunch`

真係唔容易!

個陣時我把聲`

粒粒字都走音-0-

牙Ann笑我t^t

喉嚨好痛好痛!

去新北江小丸子`

番去1E`照嗌囉xd

後面既1E男孩們`

西瓜皮同尹家鋒!

用瓜子狂擲我囉=0=

羅倩兒好靚女牙XD

不過一打開個口呢..就..XDXD

就係咁la-0-

星期五要叫全日!!

我快要無命了!

但下年..仲會join-_-

christy姐姐好想贏-33-

佢真係惡-________-

但我撐綠社贏囉-0-

我中意佢地d衫好得意=]

佢地叫口號都好大聲`

我都係愛1E多d`

散場`

1E們係地下坐係度`

拼了個1E xd

難得著班衫嘛=]

男仔4x400好強勁!

劉信羲好強!

咁大個圈一定好累-_-

番到屋企`

沖完涼`

即訓!!!!

累到癡線!

一路訓訓訓`

咦?朝早8點lu-_-

仲好眼訓!

番校choir`

鄭Sir好有活力`xd

唱歌唱到想訓`

之後去屯市食野`

之後番家`

再出去睇72家租客,,

一路都搵唔到機會睇`

同某某睇`

一去到`哇`爆場囉-0-

好多人`睇牙睇`

好好笑xdxd粗口也多xd

好好好好睇=]=]=]=]=]=]

post相`

呢個人`wow

5點幾等507`

5點幾既西鐵站`

紅社衫-_-  (omg!!

放大鄭sir!

唔靚既班衫=]

話時話我著黑色衫真係fit左好多xdxdd

唔該cM`````xd

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-23 05:30 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))