|
|
|
|
| |
好早番`中文唔記得做乜野`
轉堂蛇妖黎既時候`
見到maggie抄我本NEE`
要寫手冊t__t 比人抄姐-0-
之前中屎又係借比maggie抄資料題`
比腳腳發現-0-xd
數學笑同玩同做CW`
蛇妖見到熊B渣羅姐姐本簿`
之後蛇妖好大聲話
[你做乜渣人地本簿牙-_-?]
好強調個渣字XD
本來我地好專心做既CW`
之後成班笑笑笑哈哈XD
break`癲左咁同heidi去買野吃=]
食到飽曬-v- `好滿足牙 ;P
ENGx2`heahea堂,,,又悶喎xd
我指住劉信羲個頭笑話似假髮`
雞哥話
[車厘話你個頭係假髮!]
佢好冷靜摸住個頭咁講
[點~會~呢~] XDXD
LUNCH盈豐;)))
食雪糕好幸福=p
中屎`教書教屎忽-0-
訓左陣覺-_-岩岩訓`
劉腳腳就開燈囉-333-
點知PTH堂就超精神係度玩xd
自認自己係光頭囉唔知邊個xd
劉信羲個頭真係笑死我`
初初無乜野,,,之後做下做下野一望!
哇哈哈哈哈哈cup落去架 xd
笑到我癲曬-0- yui話佢個頭似藍田人舊頭骨XD
pink lady今日著到我好驚-_- wow~
IS好眼訓咁過XD
之後上406拎lala隊既衫牙個d -0-
help!算-_-我都唔知講乜好-0-
都唔係佢講既咁既t33t
條裙真係好可怕-0-;;
之後就走lu,,,,,,=]
聽日番10點牙哈哈哈哈=]
點會咁好架哇哈xd
家長日-0-鄭Sir會同牙媽講咩呢=33=
我係星期五最遲果個牙XD
5:20-5:30 -v-
又唔洗交功課住xd
今日我又癲lululululuuuuu ;P
唔留cm係賤人
|
| |
|
|
|
|
| |
yo唔洗集隊`
ISx2`上上上堂=]=]
CCL既before超級大走音xd
Math做做做做做數;))
我個頭就黎比人打到穿-0-
LSx2`哇都幾悶不過好好笑=]
LUNCH食左好多野-33-
中文listening ZZZZzzzzz -,-
英文young king ZZZZZzzzz -33-
FP`無乜野`星期五家長日`
約左5點幾`-v- 10點先番實在好到無得再好 ;P
無乜野打-0-
聽日要交HWD同Vocab x 60 -___-
嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻-33-
好快就放假=]
初一好似要番鄉下t33t
不過有得探狗狗 =]
初三初四又去大尾督度假lu -v-
之後又話去台灣-_-? 唔係太想去`
希望唔洗去拉ya ;_))))
賤格\3/ 我要cm =)
|
| |
|
|
|
|
| |
hall集隊`=]=]
CL`嚇死我xd
Lok Sir都笑到我癲-0-
佢好正囉原來-_-
佢叫我地睇下唔知邊一頁`
之後佢一睇`就話,,
[哇!好多公仔牙xd]
之後又講自己d野`d表情笑到我失常=p
Heidi個鄭元暢仲失常=0=
Math`教教教教教教教;)
PTH點會專心聽pink lady講書呢?
不過太放肆la我地XD
蔡叔無拉拉喊`嚇死我lu -_-
都唔知做乜野,,,- -
不過break後番黎就係度笑xd
break`溫英文Dict-v-
因為我琴晚無乜點溫`
琴晚11點企係度溫`10分鐘後坐係度溫`
11點4 訓係度溫`11點30訓著左xd
所以break就要發奮拉!
中文`教書,,,xdxd
鄭鄭派周記
裡面打左每個人既優同缺點
係綜合左同學對自己既意見
之後圈住個d就係鄭sir都認同既
我既優點鄭sir圈我令人快樂...樂觀,,玩得等等
缺點鄭sir圈左我無耐性- -我認牙=]
同學寫我 笑得衰 = =o左囉...
控制唔到自己既情緒`成日失控等等= =
英文,,,listening -0-
LUNCH then又英文`
Dict >___<
無白費我個15分鐘溫習時間,,,100分XD
好彩我問ms.cheung`diarrhoea點解-0-
我係我本TBV度寫左便秘囉-0-
原來係肚瀉xdxd
玩吊頸``,,,,劉信羲個組組比我地扣曬分 XD
HISTORY教書`嘻嘻d圖好好笑-0-
我玩緊蔡叔既塗改帶`之後佢搶`
一野飛左落熊B度` ;P
快到我都呆曬-_-
MUSIC`唱歌xdd 聽歌xdd
之後留係課室hea左陣`
唔知邊個踢左個足球`
由306個窗度飛左落樓下水池-0-??
哇`超爽-_-沈梓軒話佢去汁個陣校長係度巡-_-
不過校長見唔到個波由3樓飛落後花園XD
之後校長走左佢就汁番-0-
lala隊取消要唔講-33-
搞到我無去Choir t33333333t
之後好孤獨咁番屋企lu 0_0
我見到個好熟面口既永隆人-0-
但又記唔起係邊個-v-
邊個黎架?. ;P
聽日太好拉! IS x2`
好玩好玩好玩好爽好正 ;)))
唔洗集隊當然要早番 yo =]
邊個再黎唔留cm?
|
| |
|
|
|
|
| |
集隊,,,忙到死-33-
中屎作業放係l0cker仲唔死?
琴日又唔記得拎-___-唉
MATHS,,,教好好玩既野XD
中屎=33= 對作業,,,
ENG`講LE,,,
HEx2`又見到我媽媽 ;P
默書,,,岩曬yo`
教針步-3-
救命牙嗚嗚t33t
我好唔中意牙!-v-
LUNCH with maggie KFC`
當然又係講少女心事-0-
中文`講書,,,唔錯唔錯=]
GEOG講WS`睇video`
笑到din牙,,,
IS調位拉wow開心開心,,,,
個位真係超正`望曬全景=p
仲可以同maggie一組-0-
林正輝我當佢無到,,,
不過佢同我講早晨牙xd
實在太好拉嘻嘻嘻`
之前個位又多人`又斜-_-
開心開心開心XD
陳Sir話比貼紙我唔記得,,,,
比佢貼-0-`聽日搵佢貼先-_-
好`放學`入課室汁野`
之後去圖書館借書`
yuiyui真係笑到我癲,,=]=]
之後去305傾專題,,,5點走`=]
賤人入左黎唔留cm -_-
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-01-31 03:34 PM )) |
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 120 | »
|