|
|
|
|
| |
今日最早番XD同是最笨的一個-,-
如果無朱子峰推門,,,
我地成班1E係唔係會等成世都唔知對門無鎖-_-?
番到去問Reeman哥哥借CW佢唔借,,咪借HWB改正 v3v
MATHS畫野堂,,,;)
VAx2,,,!!!!
救命牙寫毛筆字,,=0=
我呢個咁無耐性既人好唔耐煩,,
寫到手都軟t__t
吳sir好好笑!
佢佢佢個樣牙!
break做TBV,,,
ENGx2,,,教野同做野=]]
蔡叔玩自閉,,xd
F.1個drama3月就黎拉 XD
我做Cinderella-___-?
我好樂意x)不過prince,,,,,
係劉信羲0_0
希望Maggie作個Happy ending唔好,,
作到拖手個d,,我會殺左你-0-
maggie搵我做有目的既XD
你信我la,,,=]=]
LUNCH去個間fantastic ladies cafe?
唔識串XD正到無朋友牙!好食到你牙`
不過唔好成日去,,我會無錢v33v
飽到半死咁番學校=__=
CHINx2作文--尋失物啟事xd
聯絡個number寫左;;
25908723 ;P
個度寫陳迪文,,
運吉鋒寫左自己個名;)))
派成績個副本,,OMG-,-
GEOG,,,講番之前份卷,,
救命做乜無拉拉用咁既語氣同你講野t3t
熊BB激親我;;!
好ya我呃到ms.Fung一個貼紙=]=]
放學,,交野比吳sir,,,上左去一陣,,
同牙yui落去canteen,,又去多次VA rm,,
hea了一回就番家-0-
ANN開始作故事la,,支持下先XD
睇完唔留cm賤格!
平均分7字頭-0-
|
| |
|
|
|
|
| |
ya`唔洗集隊緊係早d番去玩XD
某人今朝無乜笑t__t
中文`教書;))))
數學x2`救命!
本來好專心,,,點知,,
玩蔡叔部計算機玩得喪,,
點打都打唔到個F__K,,
好彩break有人教我打XD
之後ENG,,又對住蔡叔,,
講NEE`之後TBV,,笑死-33-
LUNCH同maggie食-0-
中屎,,教書,,笑-v-
西瓜皮個幾下笑,,
搞到成班1E都笑XD
劉腳腳都笑得好燦爛!
PTH,,仲唔係最din個堂咩xd
無聽佢講到書囉-_-xd
不停笑笑笑笑笑,,奶奶奶奶XDXD
雞春個堆人真係好正=3=
尹雞子果然係呻吟好勁!
IS,,,教書,,唔錯XD
放學lala隊去,,,訂左dance club相-0-
笑死我去人地社個度睇,,,
得幾個人係度跳XD
之後5點剛剛好番到屋企;)))
肚餓-0-`好多功課`
宜家走去做;))
唔好唔留cm la-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
ya`hall集隊,,
輔導組搞果個貼貼紙大行動-0-
係我手上,,XD
ISx2,,,做實驗-_-
劉信羲好好笑,,,
大pat峰叫佢渣住螺旋物體果個野,,
之後佢話
[哇會斷手!我仲要游水!]
擦火柴既時候,,,
佢話
[著!著!著!妖-,-]
0h!未調位!!
Maths,,,
畫畫畫畫我畫-33-
LSx2,,,性教育,,
咪又係得個笑XD
不過有d好核突架= =
LUNCH之後choir,,,
鄭sir好好笑XD
之後中文又係鄭sir -0-
講左好多爛GAG XD
ENG,,,LE堂-_-
FP落音樂室XD
抵死又無5蚊,,,
放學又係Choir -,-
唱到好眼訓Zzz
之後上去睇啦啦隊佢地走曬lu t___t
唔怕XD 聽日有得練yo=]=]
之後去買野飲,,,救命牙!!!
唉,,番家-0-
小螢聽日生日XD
聽日聽日聽日=v=
無乜特別-00-
唔該你的cmcm♥
|
| |
|
|
|
|
| |
集隊,,CL,,
派卷,,合格既xd
風趣幽默既牙sir,,
笑死我同heidi -0-
佢話:
[有一日我睇志雲飯局,,
當時係陳豪做嘉賓既,,
陳志雲送左部三合一咖啡機比陳豪,,
笑到我傻左囉XD]
笑到我傻左囉,佢講呢句好好笑-0-
全堂笑下就過左xd
之後Maths,,教書=]
PTH,,對卷,,唔記得自己幾多分lu -v-
break,,張嘉銘哥哥還錢比我,,
摺左個死人爛心心,,
我d fd個個話你好靚仔-0-
中文堂,,教書,,
ENG,,listening,,
lunch賓墟`
好想殺左Brandon,,
ENG,,調位!
搞錯牙-,-
又同蔡叔坐,,=[
教drama本野=v=
HIST對卷,,救命!
總分得70/100 囧
Music對卷,,唉,,
總分合格!!!!!!謝天謝地,,
但係點解singing得12分 t__t
之後,,同d舊班腸新班腸,,
落去搵歐澤賢熊貓-0-
比個Monitress比我,,,
之後比張紙你-0-
講左一大輪野,,
佢個口好臭隻眼好突,,
仲舉中指,,忍笑忍笑-_-xd
之後上課室拎書包,,
落去飲野,,走人xd
聽日I.S堂調位=33=
無得同靚仔一group添-0-
嘻嘻嘻嘻嘻xd我咁矮唔好坐咁後,,
c0mment♥
邊個入黎唔cm xd
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚聽歌,,,妖,,,-3-
聽到1點幾訓-_-
朝早8點半起身,,
佢地番曬工,,
好,,,開電腦,,聽歌-0-
開電視,.,,開黎唔係睇-v-
之後11點食個波仔記,,好味xD
入房睇書,,睇左1粒鐘,,又玩電腦-___-
睇下相咁,,咦?唔見左個好重要既文件夾!
成部電腦d文件夾開過曬都搵唔到t___t
之前save既野都無曬!可能緣分就係咁樣-3-
d對話`d相,,全部都無曬lu =]
可能係注定要我放棄,,,;(
原來當緣分開始有起息既時候,,
時間係唔會配合住我地,,
因為雙方本新就唔夾`
女仔要好努力先可以同個男仔平等,,
但咁樣個女仔係唔係會令自己更辛苦?
橫店,,,F.2都唔同班,,
咁辛苦為乜?
我想我並不聰明
我沒有你的機靈
在愛情變質之前我沒反應
沒察覺你的表情
你知道我不聰明
所以才選擇放棄
放棄去猜你每一個反應
去猜你是否變心
放棄你 放棄愛情
放棄了所有權利
連自己都知道這不公平
放棄你 放棄自己
放棄了愛的權利
放棄你 等於放棄我自己
你知道我不聰明
所以我選擇放棄
放棄去猜該如何留住你
放棄了所有回憶
♥c0mment;)
超多人黎左唔留cm-,-
|
| |
|
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 120 | »
|