★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 71
累積人氣: 17136
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



嘻嘻咁早就步行完xd

朝早坐車去大球場`

聽歌聽歌聽歌=]

之後見到超多小學老師;)))

走去睇下佢地xdd

吳老師仍然是這個樣子-_-

嘻嘻嘻,,,之後唔知做乜係度食下野咁樣-0-

就去步行拉`坐車去起點,,,唔記得左做乜野lu -33-

去到``咪行囉,,,有個大斜路好斜XD

之後衝衝衝`不知幾想跳落山死左去-_-

唔洗做人你話幾好  ;P

之後行左35分鐘都無就到左,,,換手帶``

LOVE and harmony =]

哇你食XXX個陣超可愛XD

之後等左好耐先有得坐車`

上車lu yoyo`

難道沒有了他,你就不會笑?

心情比較,,,,囧`聽歌`

諗好多野牙諗牙諗0_0

鼻酸-_______________-

好,,,落車`走佬先=]=]

無野打,,因為hot既關係`

玩得唔盡興,,,haha當運動囉=0=

唔該d人入黎留cm拉好無-,-

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-31 01:25 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



唉`6點3起身,,

打比牙yui,,佢刷緊牙-____-

搞搞搞搞搞,,,同yui 7點3去銀圍等拉一陣`

ZZZZZZZzzzz,,,,希望好好玩la,,,

哇哇哇好眼訓-0-

算算算,,,,,,,,係時候要出去-v-


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-31 06:53 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



無得去練跑,,,朝早訓多陣=0=

hea下hea下,,個個都走曬=[

牙媽剩係比我落樓下玩-v-

咁我咪同Maggie落樓下,,,

傾下ENG drama d角色牙個d =33=

坐公園`坐完一個又一個-0-

我就買左蝦條一路食XD

之後去扭腰器,,,,連拍真係笑死我=0=

之後傾下角色,,,動L神又笑死我=]

heaheahea`傾傾傾`

6點lu,,,買聽日食既野-_-

搞到我好似去野餐?,買左好多薯片`

Maggie仲要比我袋囉`送薯片入車厘口=0=

真係好笑xd`我又唔係未試過,,

有人將d薯片擺係我度`第2日比我食鬼晒-0-

哈哈`希望我唔好食曬d薯片-___-   (好難拉!)

yayayayaya聽日聽日聽日!!開心牙唔知點解-,-

慈善步行-________________________-

咁早起身xdxd 

- I'm車厘♥ 說:
聽日7點30邊度等?

- XXXXXX 說:
學校.

- I'm車厘♥ 說:
鬼唔知-_-學校邊忽?

- XXXXXX 說:

忽知.

- I'm車厘♥ 說:
咁問下你個屎忽la - -

- XXXXXX 說:

 

?

ANNANN qz打左第1章la`

去支持下拉=]

http://blog.qooza.hk/stitch_bella

原來有d人唔提下佢`都唔會留cm囉-,-

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-30 08:18 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今朝咁早起身為乜?

為左去練跑,,,但頭先,,8點,,

牙媽一句 [唔可以!]

我就無得去,,,

話我未好番曬,,但我PE堂都係咁跑拉`

又話我身體唔好唔好跑咁多,,

又話落雨又話乜咁樣...

我無野好講...算,,

唔想我去咪唔去囉=[

今日應該會係屋企自閉,,,

無得出街架拉...

牙媽聽日唔好無拉拉唔比我去慈善步行!

我真係會嬲-v-

唉,,,唔好講呢d`

牙ANN開始作故事拉..

得閒既話去睇下,,=]

加佢做好友吧`

http://blog.qooza.hk/stitch_bella?eid=17713227

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-30 08:20 AM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



哈哈`今日集隊-0-咩住個書包,,

LS,,唔講性教育,,講經濟轉型=[

程屎佢大聲叫左個答案出黎,,

之後自己話  [咦?有回音既XD]

笑到我癲,,,黃sir既gag真係超廢!

PEx2,,,,跑佢忽忽-0-

今次遲左好多牙救命=[

鉛球xd 果個4 kg好重-_-

CHIN,,,分3組問問題.,,贏左-0-

MATH教好簡單既野yaya=]

有本簿摺左角=p 蛇妖叫我出去,,佢話

[喇!你今次呢,,就做得好好,,不過無寫content page -0-]

LUNCH番家,,哇!好耐無番過家吃XD

IS又話調位又唔調!算= =

英文,,,笑足成堂with蔡叔-v-

唉,,,玩到癲曬XD

放學去圖書館...

劉富腳,,見到Zoe上fb,,

點知要寫手冊囉!有無問題-,-

我同Ann都有上,,不過佢發現唔到-_-

Zoe頂曬t___t

之後我去拉拉隊..無乜野

5點番家`聽日朝早要練跑- -

9點!!!癡線!!

星期日又慈善步行!超早= =

放假都無得訓耐d= =

cm牙=]

這一場 支離破碎的夢 是不是你想要的結果
痛過 傷過 好過 沒愛過 就是我現在的感受

傷口再痛 痛不過 背叛的傷痛
淚水再多 多不過 你給的冷漠
我站在你給的角落 看透你虛假的溫柔
我知道這一次 我還是不懂

你走吧 別又再回頭 說你難過
這一次 不會再接受 廉價的笑容
這一場 支離破碎的夢 是不是你想要的結果
痛過 傷過 好過 沒愛過 就是我現在的感受

別再用那眼神看著我 讓我走 不要再傷害我
還給你要的自由 是種解脫

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-29 05:22 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))