|
|
|
|
| |
朋友仔,,,
你地唔好再大家鬧落去喇=]
可能我無資格去講野,,
但咁樣無意思架嘛,,
人總係有缺點,,
而缺點係可以改到,,
可能,,大家真係要冷靜一陣,,
但大家始終都做過好朋友,,
飯仔三人組點黎?
大家一齊玩有幾開心?
你牙你牙,,
唔好自責自己喇,,
有一個朋友都係有朋友,,
即係我牙明唔明;D
我會支持你架,,=]
唔會比你比人孤立;p
仲有你牙,,
點都好拉,,
如果你覺得個朋友真係錯得好勁,,
你接受唔到既話,,
真係無得勉強,,
但係如果你想同佢繼續好朋友......
自己諗下喇=]=]=]=]=]
朋友無左就無左架喇,,
話朋友之如都要檢討下自己,,
自己有咩錯(?)
係會令到另一個朋友唔舒服既(?)
朋友們,,笑下拉;)))))))
係中間夾住O曬咀喇我xd
|
| |
|
|
|
|
| |
今朝嚇到暈暈地-_-
12點幾同maggie`ann,,
去盈豐食野,,
慘-_-淨吃飛碟-3-
之後去輕鐵站坐,,
坐到1點50番校,,
數學精進班-3-
上6樓,,哇,,
真係無呢個心情做數,,
第一次咁難受-0-
放左同yui`諾欣姐姐,,
又去左盈豐食野,,
之後又番學校,,
中文班,,哇好熱鬧-___-
無聊到嘔,,容易到爆,,
不過hea下無所謂la xd
之後去到學校門口,,
講起1A某女仔-3-
咁岩經過2個師姐隔離,,
之後我爆左粗-333333-
其實我話緊個1A女仔,,
姐姐們鬧我-_-
驚驚驚驚驚驚驚驚驚
f.3同f.1 ,,,wow -,-
之後同hippo番家去,,
撞到我牙媽,,
媽子以為我同hippo有野-_-
哈哈哈哈哈哈哈!
之後買叉燒買野番家=]
聽日做功課,,
後日玩choir,,,
生個cM出黎-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
★`放3日喇=]=]
今朝7點8番xdxd
個頭好難扎,,碎到嘔xdxd
我真係男人頭左;p
LS,,悶到想訓,,
西瓜皮搞我本通識書-_-
PEx2``今次跑步超辛苦,,
個肚痛到抽住抽住t33t
之後超暈-_-
出去打藍球就無事lu,,
不過笑死我我趴倒xdxd
比個籃球kick到,,,xd
原來個波羅蓋損左xdxdddd
點解唔流血xdxddd
中文默書,,100分應該有掛-33-
數學做WS,,蛇妖發火(?)
lunch,,同yui去粥店吃,,so good`
食到想噴米線=0=之後去夾糖糖=]
之後去choir,,
番到去IS,,唔洗默書真係快樂;D
AU SIR係度做乜?
陳Sir:Good afternoon mr.Au first.
1E:Good afternoon mr.Au.
陳Sir好好好好木咀咁講,,
仲要笑笑口xdxdd
ok.Good afternoon to me.
1E:Good afternoon mr.Chan.-3-
1E齊齊笑xdxd
ENGx2``我dee,,
為左choir無開locker,,乜都無拎,,
比ms.cheung諷刺我,,!!!
叫我問人借紙,,
之後問蔡叔佢話唔借比我,,
之後白癡咁喊,,唔想比人見到,,
但我又求蔡叔比紙我,,
之後佢望下我個樣,,
佢呆左咁比左我-_-
成堂同蔡叔吹水,,xd
放學,,班房打完杖-3-
IS書都可以同我d野分開左,,
邊條友將我個書包死左落地t3t
choir去,,鄭Sir好似青山出黎咁xdxd
佢癲左咁扮暈同爆笑xdxd
之後Zoe大叫話好大雨-_-
問SU借遮,,
點知無乜雨-3-
之後咩住個好重既書包番家-3-
聽日數學精進班,,good`
好多UT殺到;(
我要cM-3-
|
| |
|
|
|
|
| |
話說我打完上篇qz就飛左去,
樓下剪頭髮,,鬆獅狗果間呢xdxdd
入到去見到隻狗好想渣佢d毛-3-
洗頭個陣個靚仔狂問我野,,
好鬼煩,,最後搞到佢都無癮xdd
佢::你中意咩明星?
我;;無
佢::周秀娜呢??
我:佢係明星?
佢:波大喎,,
我:關我乜事?
佢:喔,,
-----------------
佢:你讀中幾?
我:一,,
佢:邊間?
我:百周,,
佢:辛唔辛苦?
我;;ok la
佢;;我都想入架,,
我:喔,,
--------------------------
剪頭髮,,剪左8個字度,,
走得,,,ya``
番家照鏡,,
哇,,,,青春左(?)
短左好多,,
成日低能左-_-
--------------------------
牙爸又鬧我!!!
又要訓,,-_-
|
| |
|
|
|
|
| |
朝早太hea``搞個假髮,,
春春帶真係唔錯;D
好有女人味xd
鄭Sir入黎望住個假髮`
定格左2秒-[]-''
Maths,,,蛇妖萬歲的一課,,
打左鐘珈瑤姐問我
[點解出面要做2個5C既?]
之後蛇妖係我身邊經過,,
我就大聲問佢喇`
[蛇妖!點解出面...............]
之後我就stop左-_-
因為我叫左佢做蛇妖!!!!
哈好彩佢無應-0-
嚇死我,,下次要叫ms.leung xd
笑到癡左線``
VAx2``無拉拉個Quiz真係陰公,,
之後玩下玩下,,哇隻手好得意``
ENGx2`206,,`多謝布哥哥既CC Lemon,,
又話有珍寶珠-33333-''
LUNCH用曬30$ M記現金卷,,
同陳諾欣分,,,=]
太好喇呢個lunch只需10蚊=]
所以就飛去萬寧買condom xd
之後番到306,,oh yes cinderella*
中文x2``作文,,
作完就揀人背書,,oh!
西瓜皮幫我背,,
好彩好彩地背左-33-
我背完揀第2個,,,
笑死蔡叔揀左群[渴]姐姐``
佢背既野每句都少左1個字xdxd
負著重荷,,佢讀左咩負包重-33-
之後有d又多左幾隻字xddxd
最好笑既係,,我由見到鄭sir微笑,,
之後最後變左露齒地笑XDD
仲要忍到塊面紅曬個隻xdxdxdddd
之後之後GEOG,,,悶到癡線,,
OMG+OOOOOOOMG!
放學即走番黎,,
牙媽話陪我去剪頭髮-,-
之後番到家無人,,
行緊吉之島囉佢-,-
等佢番黎佢陪我去xdxd
一直都好驚剪頭髮架我-,-
因為次次我都唔知我要點剪,,
之後個髮型師亂黎-33-
今次我應該識講我要點剪架喇xdxd
聽日好多默書★
番埋聽日放3日★
so FAR so GOOD★
★cM最good!!!!!!★
剪頭髮t33t
|
| |
|
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 120 | »
|