|
|
|
|
| |
悶到癡線-33-
又唔想訓,,9點出門口v33v
有少許無奈-0- 真係唔想番去,,
雖然有多d利是xd
不過很冷-,-
唉,,,算了-0-
fb玩厭曬`
youtube聽歌聽到傻;p
PL睇野睇到悶`
qz留cm留到癲-33-
msn無人on,,,
on個d係唔熟,,
熟個d又訓曬,,=0=
語無論次咁既款-_-
我就快癲LA ;(
遠處點解會有炮杖聲-,-
做左好多功課lu =]
ha;D msn 16個係有on既-___-
post下歌詞先-0-
即使 誰人要去阻止
行爲有幾放肆 言談有幾諷刺
想講你知 無人能亂我所思
從來更加理智 毫無退縮之意
想講你知
G.E.M-- 想講你知
我沒有被你改寫一生怎配有心事
我沒有被你害過恨過寫成情史 變廢紙
春秋只轉載要事 如果愛你欠意義
這眼淚 無從安置
張敬軒--春秋
離開你 我安靜的抽離
不忍揭曉的劇情
我的淚流在心裡
學會放棄
聽雨的聲音 一滴滴清晰
你的呼吸像雨滴滲入我的愛裡
真希望雨能下不停
讓想念繼續 讓愛變透明
我愛上給我勇氣的 Rainie love
窗外的雨滴 一滴滴累積
屋內的濕氣像儲存愛你的記憶
真希望雨能下不停
雨愛的秘密 能一直延續
我相信我將會看到
彩虹的美麗
冷冷的空氣
很窒息 我無法呼吸
一萬顆雨滴的距離
很徹底 讓愛消失無息
Rainie--雨愛
大年初一`虎年來到~
祝大家恭喜發財!
Happy New Year `;D
仲有情人節快樂;)
告別msn`fb`PL`youtube`qz =[
唔帶電話番去-,-告別sms`
唔好打比我la xd
初一至初四真係超忙-__-
16號heidi`yui去張家界lu xD
玩得開心d ._____.
總之笑著過新年就係la ;p
篇野都幾長xd
因為唔捨得大家-__-
搞到我好似永遠無得上qz咁;p
廢up完喇`;!
點都要比cm我la ;D
我咁乖日日keep住打qz喎xd
唔似得有d人咁懶豬 0v0
所以呢度好多回億.3.
唔該c0mment`;D
唔該c0mment`;D
唔該c0mment`;D
你也要快樂`情人節了,,我愛你衰鬼=]
|
| |
|
|
|
|
| |
頭先上Pink Love睇銀包,,終於睇中左個mastermind ;p
好開心好開心;p 不過18號先交收得-_-期待=]
18號要番校去啦啦隊`;)
各位初五見=]
|
| |
|
|
|
|
| |
今日牙爸開始放假t33t
自由度縮曬xd
琴晚同媽子`大佬去屯市,,,
不停買野買野再買野=]
結果我買左衫x2`褲x2 -_-
撞到bit水姐姐XD Chloe -0-
同佢撞鞋囉;p 比佢買左啡色/3\
11點幾本來去滿記食野,,,
點知多人到嘔-_-xd
就搭的番屋企lu,,,
番到去都12點,,,,,
之後就去食今日買既糖xd
比牙媽鬧-_-入房聽歌,,
2點先訓到xd
所以今日成10點3先起-33-
頭先我牙媽番工,,諗住著我對長boot,,
之後佢係咁穿都穿唔入-3-
佢同我講
[呢對咩boot黎架?著牛仔褲點著呢對boot牙-_-?]
我就話
[好似係你對腳,,,有少許粗]
本來睇緊電視既牙爸就喪笑xd
媽子就無癮lu 0_0
今日既目標係-------功課!
我要行年宵!無人陪!
傷心t33t 我想去牙=]=]
算-0- 真係好想去;p
電腦,,初5先見到你-0-
係喎聽日情人節-0-雖然唔關我事,,
但我無得同佢講句情人節快樂t33t
唔知鄉下隻臭唐狗死了沒有-_-?
希望唔好死,,雖然你樣衰不過好乖xd
拖住你等於帶我去行街-_-
我仲要玩炮杖玩好多香港唔比玩既野XD
仲要玩禽流雞,,係佢地面前放煙花xd
嚇到佢地想飛又飛唔到到既樣子-3-''
大佬唔洗番鄉下囉! 佢18歲又整身份證所以唔洗去!
聽晚無人吹佢訓拉,,,真係正t_______t
各位再見xd 我竟然無得日日打qz,,好唔慣-_-
我偽裝著 不露痕跡的
想在你身邊 靜靜的陪著看著天邊
騎著單車 往前行遷進
某個路口 愛在等著
你往前走 不回頭看了
記憶的笑臉 緩緩的敲著我的琴鍵
我不捨得 讓你孤單單的
我愛你的 心牽掛著
一直想跟你說 幸福不再溜走
在下一個路口 幸福哭著說
心不再拼命躲 不去害怕結果
下個路口 你會看見愛 有美麗笑容
咁耐無得打qz,,
係唔係要比c0mment我呢XD
聽日番鄉下拉!
|
| |
|
|
|
|
| |
你今日膠左未-_-?
嘻嘻嘻xd
膠厘一放假就膠曬-0-
受到yui`heidi既gee gee影響,,
我係屋企不斷係度,,
gee gee gee gee,,
gee gee gee gee,,
gee gee gee gee,,
gee gee gee gee,,
gee gee gee gee,,
又不停係度,,
Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-roma-ma!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance
Ba-rah-ah-ah-ah!
Roma-roma-ma!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance
好似high大左-v-
點解個個放假會唔開心呢-33-?
可以訓耐d`功課呢個問題呢,,
琴日做左數學lu -,-
今日9點本來要去choir,,
比牙媽捉左去睇醫生,,原因:
咳`傷風`喉嚨痛`紅眼 xd
可能因為呢排食左好多薯片xd
無得去choir -_-
17號又去唔到,,-0-
初一唔想番鄉下,,,,t3333t
好猛鬼-_- 一定撞到野,,
訓覺又訓唔到,,放炮杖好嘈\0/
初三初四又去大尾督,,,
哇!!!真煩=[
今日無街去,,唔想去-v-
gee gee gee gee-_-
前幾日在家發現阿凡達的碟-0-
琴晚10點半走去睇,,,
睇到1點囉救命xd
好好睇;p 雖然之前同牙媽睇左-_-
仲好精神就聽下歌,,
2點訓xd 哇哇哇-0-
救命救命xd
算-_-唔知講乜好,,
今日2月12,,,
某對情侶,,
yui同hoho,,xd
9個月拉!大半年拉xd
繼續幸福落去=]
比cm我牙!!!
|
| |
|
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 120 | »
|