|
|
|
|
| |
一陣同baby睇戲XD 啜xd
今晚打陸運既野:D
|
| |
|
|
|
|
| |
宜家5點`
頭先訓左個幾鐘炸t33t
11點幾訓`訓到1點幾`
醒左之後完全訓唔到-0-
望下天花板`
聽下歌`咁就4點半lu`
換衫刷牙咁樣拉-_-
好精神`帶幾分緊張xd
中學第1次陸運會搞成點呢-v-?
1E著咁普通既班衫會點呢?
啦啦隊跳舞叫口號既時候會點呢xd
所有野都係未知-0-
我只係知道條裙好短-_____-
d頭髮好鬼香;p
皮膚敏感t33t 塊面紅左`
我諗呢個時候四社啦啦隊既人`
都裝備緊自己XD
好拉`唔係太想打-_-
咁早一定無cM`
哈`=]
|
| |
|
|
|
|
| |
ms.lai迫左成班去報陸運`
我報左100米`唔去佢知唔知?
如果唔洗去我就唔帶PE衫-,-
師兄師姐唔該答=]=]
我唔想又帶PE衫同班衫牛仔褲-,-
功課搞店曬xd
11點先起身`
又決定自閉係屋企=]
聽日啦啦隊la`
要著住個d啦啦隊衫`
朝早5點幾去西鐵站等-,-
蔡子姐姐一定遲xd
所以我都係5點30先出-_-
牙媽都係呢個時間番工`
仲要順路xd 可以陪我=]
聽日唔會cold得去邊拉;p
緊張牙=p
我諗起小丸子-____-
叫口號叫到爆喉嚨xd
算-_-yui同heidi係唔係今日番?
去左張家界6日拉佢地-_-
搞到我無得出街xd
飯仔三人組剩下我一個t33t
哈xd
其實啦啦隊贏唔贏都無所謂拉`
盡左力就得=]開心就得=]
我相信會幾好玩:D
今日又全日hea xd
琴日做曬中屎la =]
原本係對住電腦做`
但中屎呢家野,,
要專心先做到-_-
所以入左房做`
個評論題做到我癡線xd
不過幾滿意;p
其實我本來淨係做左中屎xd
點解呢?因為.......
成個假期入面`
係屋企既時間我都係在電腦前面`
當牙媽一走埋我度既時候,,
我就扮係度做功課`
佢一企就企好耐-_-
睇住我做=p
日日如此`
我就做曬我d功課拉!
強唔強xd
真係要多謝牙媽了=]
琴晚發果個夢`
係真就好拉-_-
今晚11點要訓拉xd
4點幾起身=]=]
仲要洗個靚頭xdxdd
唉`無野打=[
我要cM牙t3333333t
我要cM牙t3333333t
|
| |
|
|
|
|
| |
後日就陸運會lu`
唔知啦啦隊點呢;p
唔知個頭佢會搞成點呢`
唔知會唔會比人笑呢xd
lunch會唔會迫爆新北江呢-3-
之後著班衫-_-
雖然件野真係好樣衰,,
不過鄭Sir都著-0-
講番今日`
琴晚睇秀才愛上兵-0-
1點20熄電視`
聽歌聽到2點`
訓訓訓=]
11點先起身:D
訓夠la`
煲下劇`
就坐左係度`
功課七七八八拉,,
唔想出街牙;;
唔再等你on拉-_-
無意思拉,,,
on唔夠5分鐘就off=3=
唉``
我不完整 我不安分 倔強的苦等
手背抹去了淚痕 手心握住餘溫
承認吧 依然愛你很深
誰用那雙眼神 燃燒身體氣溫
那些不可多得的情感
是要怎麼苦等才可發生
我仲要等幾耐?
f.2`等唔到就算.
我要你地既cM牙-v-
好耐未見過你既cM.
|
| |
|
|
|
|
| |
當我訓緊既時候`
媽子打黎叫我去搞回鄉證-0-
之後同牙爸死下死下咁去-_-
個陣得9點炸t33t
影左相先`哇`好樣衰-3-
之後等左15分鐘度`
就搞`搞左5分鐘`
個陣10點`去M記食`
之後就搭輕鐵番學校la`
練牙練=3333=
咳死我拉`
陳諾欣塊面好鬼正-v-
之後同陳諾`黃芷瑩去盈豐食野,,,
2個都係小學同班`=]
食左墨魚丸`冷面`飲曲奇奶昔;p
之後同黃芷瑩LRT走`
好眼訓-0-唔訓拉`
22號啦啦隊la`開心=]=]
多謝牙Ann幫口叫口號-_-
相信會震爆d跑道-0-
嘻=]
Joey首雙冠軍-_-好中意=]
雙冠軍
人人都講即管相愛只要愛 永不怕難題
為何今天終於跟你全力在維繫
既未變心亦無越軌應廝守半世
何以事變不依最初設計
同床的所相信的不似你像兩股風勢
憑情感可不可以將信仰融合於一體
只要認錯 犯錯不是問題 誰這樣說的未明瞭實際
我永遠愛你但我未能 投降讓步答允
我永遠愛你亦不可以 放棄思想 去贊同你見解 胸襟
試過無數犧牲 很少糾紛夠豁達容納兩人 有雙冠軍
傳來新聞出兵開戰得你說會解困扶危
全球升溫傷不到你談論亦無謂
聽著這種口脗如何扮附和同意
就算極愛不可強忍到底
明明知斗膽脫口反駁你 逐句都統計
猶如將夭心夭肺的芥蒂 培植於心底
今次讓你 又有幾樣後遺
曾試著了解十年全白費
我永遠愛你但我未能 投降讓步答允
我永遠愛你但這一對好勝的心 永遠無法制止 相爭
叫愛情太傷感 很多東西那價值難被愛人 徹底軟禁
我永遠愛你但我未能 投降讓步答允
我永遠愛你亦不可以 放棄思想 去贊同你見解 胸襟
試過無數犧牲 很多糾紛有勝負難讓我們 有雙冠軍 其實係唔係講愛情就算相愛` 但都好難得到雙冠軍呢? 當中會有好多苦哀`難題-_- 可能有一方`其實係中意另一方` 但因為其他苦哀`講唔出口` 搞到人地好難受-0- 捉摸唔到另一方諗乜- - 定係人地根本就無中意過自己?
我要cm`留低你既腳印=] |
| |
|
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 120 | »
|