|
今日其實都好忙囉-v-
朝早8:30先起身xdd
之後番學校英文班`
全班都要去囉咩事!
一入去個外國佬-3-
原來係佢教我地,,,
佢d英文好快喔-0-
聽歌很好很好!
之後我就番家-v-
hea左陣就番學校接臭Ann`
之後等Maggie`
去食野,,就數學班喇``
好無聊牙,,,,,,,-0-
係度唱歌,,,
之後同倩兒妹yui`
去bus stop陪牙yui,,,
之後倩兒妹想錄我d笑聲`
但個陣就諗唔到有咩好笑`
倩兒妹就禁左個錄音制`
之後佢話 [喂!有咩好笑牙?]
之後隔左好遠好遠既對面`
有個超肥巨大牙伯`黑癡!
呢個黑癡真係好強大好強大!
之後我地3個就笑癡左線囉,,
之後其實諗住聽番頭先錄過既野,,
之後就錄左咁喇::::
[喂!有咩好笑牙? 黑癡! 哇哈哈哈哈哈哈!!]
個黑癡錄到囉咩事!
隔咁遠都錄到,,之後重複咁播牙伯個黑癡-__-
笑到死,,之後倩兒妹走左,,
我陪yui係度hea,,
因為我遲d都要去中文班,,
之後無拉拉諗起我冇帶中文工作紙`
跑番屋企LING,,
之後再番去,,好彩yui仲係度,,
之後hea左陣yui媽媽佢地就黎左,,
yui細佬好可愛=]]]
咁我就走喇`
個陣先3:40 -v-
中文班係4:10 -33-
之後行拉,,,
行到先4:46分xd
上左6樓,,hippo打黎,,
咁我就落去迎接佢XD
之後去canteen坐`
就上去喇XDDD
群鶴姐姐真可愛xddd
一路係度笑唔停xdddd
群鶴:你表妹叫咩名?
我:叫程蘋果xd
Hippo:咁如果佢第時嫁左一個姓熱既人,,
咁佢咪叫 [熱情蘋果????]
呵呵呵呵呵呵呵呵呵!!
玩玩玩下又一堂`
我得到2粒糖糖xd''
之後就放-0-
同hippo番家去,,,
笑到死xdddddddd
好正好正好正囉=]
我好中意伯伯的黑癡!
|
|