★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 5
累積人氣: 17141
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴日做個凸板做左超耐囉-_-
超眼訓xd
應承左同hippo sms`
佢未覆我就訓左-0-
仲要好遲先起身xdd
番到去,,個個咁勤力搞va -3-
Hall集隊,,袁Sir你終於收貨?
check校服`-___-過關xd
因為hall太焗`
我又暈又想嘔-_-
Maths堂又黎喇喂-0-
不過真係超暈`
仲要我出去派野-,-
va堂`唉唉搞顏色xdd
爽爽爽爽爽爽爽爽爽爽爽爽!
ENGx2`悶死了,,笑死了-0-
feeling=飛lin-_-
question=ques撞-v-
lunch去左盈豐食=]''
飛碟冷面巨浪大切!
實在太太太滿足喇:)
原來個間冷面好好食=]
中文2堂`默書先,,good-v-
之後作文`我揀左3 =33=
當然係作我親愛既corgi哥基拉xddd
作左484字-v-
CORGI !
之後去hall`講沈迷上網-v-
我都未至於上網上到`
唔食飯唔理媽媽唔做功課xd
應該唔算沈迷既=p
kristen真係好好笑xdddd
但係我淨係中意我老公架炸xd
你唔好溝我拉好無-,-xd
3點45分放狗`
之後講個PPT -v-
同老公去借書`
好YA好中意本書=];
開大同訓覺前睇係最岩既=))))
聽日數學堂=變geog堂=對geog UT xd
聽日PE堂=超快換3=校長監堂 xd
聽日少功課=得數學=得通識 xd
聽日第6堂=IS=閱讀日=]
呵呵呵呵呵xd''
cM快給我吧=]













 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-20 05:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴日睇鐵馬真係好正牙xd
之後睇獎門人XD
食緊豆腐花既我笑到噴曬出黎=0=
朝早實在太眼訓,,
7點先起身XD
幾驚遲左去大興北-v-
之後要多謝臭Ann搞我d功課:)
之後中文skip`
數學成堂都係笑住咁上-0-
之後skip曬佢!
中屎派卷-0-
67分-___-
癡線!後面個度亂黎都有分- -
之後skipskip!!!!
放學Dance Club,,
OH NO!
唉也好多功課做- -
唔講lu`
cM越黎越少-0-
應該係話好多人入黎,
都唔留cM-,-


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-19 06:16 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚諗住遲d訓,,
最後都停唔信-,-
荃加褔綠壽`
很好看!!
我接受唔到囉xd
你諗多左喇xp
1 2 3 呸!
朝早10點起身:)
見到2包su片xdd
好乖冇食到-,-
雖然之後都忍唔住食左包xd
之後就食左個波仔=]''
就上下fb牙個d拉,,
好開心我個group,,
妖妖:來...你們聽到我講 什麼嗎?我都聽不懂自己了,我太高音啦!
有咁多人入左牙XDD''
Du Du Du Du Du Du Du AH HA=]
之後就入房睇賭神-,-
食埋包su片-0-
好好睇xdd
之後就做功課個d喇=]
搞下搞下=v=
又一日-__-


 




 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-18 07:06 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)




請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我吧v3v'' )


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-17 06:45 PM ))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日其實都好忙囉-v-
朝早8:30先起身xdd
之後番學校英文班`
全班都要去囉咩事!
一入去個外國佬-3-
原來係佢教我地,,,
佢d英文好快喔-0-
聽歌很好很好!
之後我就番家-v-
hea左陣就番學校接臭Ann`
之後等Maggie`
去食野,,就數學班喇``
好無聊牙,,,,,,,-0-
係度唱歌,,,
之後同倩兒妹yui`
去bus stop陪牙yui,,,
之後倩兒妹想錄我d笑聲`
但個陣就諗唔到有咩好笑`
倩兒妹就禁左個錄音制`
之後佢話 [喂!有咩好笑牙?]
之後隔左好遠好遠既對面`
有個超肥巨大牙伯`黑癡!
呢個黑癡真係好強大好強大!
之後我地3個就笑癡左線囉,,
之後其實諗住聽番頭先錄過既野,,
之後就錄左咁喇::::
[喂!有咩好笑牙? 黑癡! 哇哈哈哈哈哈哈!!]
個黑癡錄到囉咩事!
隔咁遠都錄到,,之後重複咁播牙伯個黑癡-__-
笑到死,,之後倩兒妹走左,,
我陪yui係度hea,,
因為我遲d都要去中文班,,
之後無拉拉諗起我冇帶中文工作紙`
跑番屋企LING,,
之後再番去,,好彩yui仲係度,,
之後hea左陣yui媽媽佢地就黎左,,
yui細佬好可愛=]]]
咁我就走喇`
個陣先3:40 -v-
中文班係4:10 -33-
之後行拉,,,
行到先4:46分xd
上左6樓,,hippo打黎,,
咁我就落去迎接佢XD
之後去canteen坐`
就上去喇XDDD
群鶴姐姐真可愛xddd
一路係度笑唔停xdddd
群鶴:你表妹叫咩名?
我:叫程蘋果xd
Hippo:咁如果佢第時嫁左一個姓熱既人,,
咁佢咪叫 [熱情蘋果????]

呵呵呵呵呵呵呵呵呵!!
玩玩玩下又一堂`
我得到2粒糖糖xd''
之後就放-0-
同hippo番家去,,,
笑到死xdddddddd
好正好正好正囉=]
我好中意伯伯的黑癡!














 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-04-17 06:11 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))