|
|
|
|
| |
今日好早就醒左xp
hea換衫```
睇住610既牙ann係我面前飛過-__-
canteen坐``
IS個計時器牙!
今日比賽-3-
我地組果日..
人地組果個..
我都真的很廢`
第1 round 90秒-_-
第2 round 55秒 ;)
未算最廢囉xp
不過真係夠左好耐=]
Maths`教教教教教教教,,,
LS匯報`
我地尾2個組xdd
哈哈個ppt好靚=D
唔錯唔錯:))
LUNCH癡左線`
想番家拎pe衫`
行到學校門口唔記得拎key`
點知跑到上去`
課室鎖左喇妖!
算算算`去seven食囉XD
中係中意左烏冬`
之後買su片很難吃`
中文堂`睇鄭少秋紫禁城`
好頭暈好想嘔`
睇睇下超急尿!
真係可憐;)
落堂即標入次所爽-v-
上堂`上上上上上,,
FP去hall睇保記:)
我唔贊成請半日病假要醫生紙!
屋企有藥仲要去睇醫生!
仲要係為左張醫生紙囉-__-
好好好;)飛番屋企換pe衫`
好空虛番學校`
跑上6樓-____-
之後又落番去買水xddd
哈哈d動作真是恐怖`
不過笑到我癡線`
點解成日都有好戲既架xp
睇到個個爆笑-_____-
6點番到家;)
食左fishball同玉米片=D
仲係超餓囉-3-
聽日英文堂...
ms.cheung去camp,,,
mrs.choi代堂!
唉,,,真係可憐-_-
實比佢歧視喇陰公-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚1點訓-____-
一訓落床就訓得著;p
凌晨3點起左身`
d蚊蟻咬搞到我痕醒左-v-`
好辛苦囉-,-!
我想講琴日著跳舞褲`
突小腿既少少肉出黎炸嘛-,-
都咬左成10粒囉癡線t3t
朝早做下功課睇下書上下網`
3點去tsw找臭Ann`
去到tsw西鐵站小便XD
之後去江江我係想去買衫XD
呵呵去到新江江`
又急尿-,-
咩事-______-!!
小丸子1蚊1粒-v-
買左5粒XD!
之後又買冷面>v<
就行下睇下野=]
揀衫`揀牙揀`
哈哈我真係好麻煩!
咩衫都話唔中意-v-
最後買左件白底紅心同字:)
之後行下食下xd
又買左3串野食>v<
又想去睇衫-___-
哈哈總之牙Ann都買拉!
得番2件炸xd
買左一件骨骨既,,有tie的`
哈哈未買過呢d衫-__-
之後同Ann去銀座`
等車既時候,,
講左我d壞習慣比Ann知`
佢笑到癡左線-,-
d笑聲又搞到我賴尿似的-,-
好YA Ann買到CL wb喇`
之後就番家>v<
試衫衫`
骨骨個件衫著到我咁肥-,-
唔緊要拉;D
問媽媽拎番買衫錢xpp
好喇今晚有冇獎門人睇*v*?
我想再次笑到標尿=p
呵ms.cheung同f.4去camp`
英文堂沒有了xpp
她說3日英文冇左xddd
仲要好多連堂=0=xdd
我愛你地:)cM`
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日夜晚癡左線`
同yui玩cam`
點知佢又唔影自己個樣-__-
之後玩玩玩玩到12點幾xd
朝早10點幾起身`
之後同牙琪`yui`
番學校;D
係canteen傾IS計時器`
真好笑,,=]
牙琪帶con靚女:)
之後去買野整`
搞到2點去數學班,,,
早左走,,又整計時器`
唉-_____-
很心痛很心痛-v-
你沒事吧0[]0
那一刻我的心好像比人打了一下-_-
好了`去中文班,,,超無聊`
比人罰企-v-太好了`
之後又去canteen`
計時器不行了-__-
我的腳比蚊咬到傻-v-
同yui琪到seven吃烏冬`
之後我去買M記番家吃`
就回家了`````
post下d相=]''

我愛淫琪{★}我愛yuiHONEY{★}
|
| |
|
|
|
|
| |
今日發生左好多事..
break個陣`
heidi同maggie落左去
同ms.fung講我地反面既事
鄭Sir都加入埋`
之後中文堂`
鄭sir叫左yui`ann同我,,
lunch去搵佢`
咁去搵佢拉`
之後帶左我同牙ann上音樂室`
叫我地分開坐`
之後每人比左張作文紙我地,,
題目係:對heidi既看法同埋今個星期發生既野`
咁就寫拉-__-牙yui之後都黎左`
之後一齊寫寫寫`
寫到打鐘`
就放左我地走,,,
之後英文堂`
鄭Sir叫左heidi落去`
之後上多一陣
又叫我`ann`yui去音樂室,,
原來係大家睇番大家寫過既野`
之後鄭Sir就一路係度講,,
朋友之間既相處`
之後就自己講自己既看法`
4個都喊曬,,,停唔到咁喊..
之後大家講對唔住`
估唔到呢件事會搞到咁樣
返到課室已經係hist堂`
之後music堂`
我要去1B囉番手冊筆袋`
呢樣先最激氣````
咁我敲左門`
之後話[唔該..我想囉番d野]
之後個老師叫我再敲門同講英文囉!
個陣真係好想打埋落佢度-_-
咁我就講左I want to...
之後就講唔到野,,
喊完點諗到野姐!
之後又比個miss串囉!
頂唔信企係對門度喊`
d 1B一定以為我唔識講英文`
所以喊拉!
唔該唔知頭唔知路個d`
唔好係度廢UP!
囉完我d野就落音樂室`
喊得仲勁囉癡線!
總之唔入去住拉!
扯曬蝦-__-癡線
之後仲要考唱歌``
唉...之後唔提`
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日狂發夢xd
發夢同好多人`
去盈豐食lunch`
之後等巴士搭番去學校;D
傻既傻既xddd
之後番到學校喇``
搞下野咁樣-v-
之後就Maths`
又係咁樣囉-3-
中屎`好彩唔洗對wb =p
教書教書`
我同西瓜皮係度磨野,,
磨足成堂=]'''
ENG`做下WS咁樣拉,,
之後到好緊張既家政XD
因為會分組`
佢講左一大堆野之後,,
就抽籤`哈,,我同ZOE -v-
唔錯牙`反正我乜都唔識做-,-
圍裙9分-v-
去cookery room學野`
set table牙個d,,
我第5組牙我=]
lunch天為什麼這樣黑`
行到去隧道個陣`
ON MY GOD!
一陣風過後`
雨瘋狂地下來了!
3個都冇姐囉!
沈梓軒雞哥!!
你地唔理匡匡自己衝走左`
有冇搞錯架你地!
之後同匡匡一齊避雨`
雨大到din左!
等到12點35`
就衝喇!
路線係咁既:
建生行人隧道`
大興北臨時輕鐵站`
大興北近學校果個站`
上天橋`
到左ok`
再行天橋`
去左seven````
見到1E男人XD
終於可以食野喇xdd
烏冬好YA```
劉信hey椰汁好ya`
蔡叔既烏冬好ya`
波子合味道好ya`
之後又番學校`
我要男人幫我擋雨哈哈哈xd
之後個3堂都冇乜野拉`
放學同臭臭`老公買野食xd
之後一路行`
|
| |
|
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 120 | »
|