|
今日1/8 :DDDD
12點約左CY去黃金海岸影相;]
不過除左要影靚相`;
仲要曬黑牙!!
茶左好多黑鬼油-,-
希望再黑d XDD
今日好好天囉xp
藍天白雲好靚~
影相好靚靚靚靚靚;]
海豚廣場...封左_!
哇熱到牙媽都唔認得-,-
d汗狂流..之後去左沙灘玩`
哇摺高條褲就去左踢水XDD
好爽好涼牙!!!!!!!!!!!
玩左唔知幾耐,,哇膚色有變化XDD
好-開-心-牙-黑-牙-我-要-黑-牙!
因為我覺得我黑得幾好睇XD
唔會黑得黎黃xdd
好喇之後去左M記..沖涼!
哇哈哈點解會打左沖涼!!
係好涼xpppppp
唔知坐左幾耐,,=]
又去沙灘玩,,唔夠黑!
哇今次玩到好濕-,-
去洗腳..哇傷曬囉-,-
比d石個d介到-,-
皮膚好傷,,,紅曬:D
皮都甩埋-,-
5點喊驚咁坐bus`
我唔識落車架大佬!!
又熱!!!!!
5點幾番到家...哇沖涼爽!!
7點幾出去食飯-,-
成家人都咁中意百份百架XD
話說今日發先左3件趣事;
趣事一:
我搭LRT既時候;
我渣住上面d扶手[好高牙我XD]
有個叔叔成日撞個頭埋去我個扶手度`
個頭又臭,,!之後我用個扶手整落佢個頭度`
佢啤住我-,-搞到我頂唔信`
講左句 [_!咩料牙個頭-,-]
之後佢就落左車-0-
趣事二:
落左車,,行緊天橋;
有個牙伯跟住我,,
講d我聽唔明既火星文`
好恐怖!!!!!!!!!
一路跟住我!!
我又唔明佢up乜_野`
咁岩CY打黎,,,
我就話 [喇我報警架!!!!]
佢就走左=0=
趣事三:
同CY等bus既時候`
有個牙伯走埋黎..
應該係d無屋企個d人黎`
走埋黎話!!!!!!!!
[我冇錢牙..可唔可以比40蚊我搭車牙..
我住西貢架..唔該你牙..]
一路講講講講左好耐囉!!
我同CY都唔理佢-,-
佢先走,,好鬼煩!
點解咁多呢d男人架!!!
話說聽日番學校拎書-,-
CM牙!!
唔留既話..你_得=]
入咁多得1個留囉頭先-_-
咩料

其他相在fb :D
|
|