★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 11
累積人氣: 17147
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



我終於肯打qz -V-
好懶牙XD
不過去過邊度都唔太想講了-0-
嘻嘻嘻好想快d番學!!
好掛住1E們=V=
雖然已經散曬-_-v
好彩仲有容大臭xp
今日開始都唔多出街喇`
哈!xd




最怕空氣突然安靜 最怕朋友突然關心
最怕回憶 突然翻滾絞痛著 不平息
最怕突然 聽到你的消息


想念如果會有聲音 不願那是悲傷的哭泣
事到如今 終於讓自己屬於 我自己
只剩眼淚 還騙不過自己

突然好想你 你會在哪裡 過得快樂或委屈
突然好想你 突然鋒利的回憶 突然模糊的眼睛

我們像一首最美麗的歌曲 變成兩部悲傷的電影
為什麼你 帶我走過最難忘的旅行
然後留下 最痛的紀念品

我們 那麼甜那麼美那麼相信 那麼瘋那麼熱烈的曾經
為何我們還是要奔向各自的幸福和遺憾中老去
突然好想你 你會在哪裡 過得快樂或委屈
突然好想你 突然鋒利的回憶 突然模糊的眼睛


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-17 12:04 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



聽日去度假屋lu;DDDD
之後直去沙田,,,=]
11號番屯門^0^
各位再見=]
希望個賣家快d寄到野比我-v-
嘻嘻嘻嘻嘻:D
CM送我一程-_-v


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-05 11:39 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



3/8;★
呢1日同Ann去屯市,,
為左買生日禮物送比人;}
買完之後行街街!
哈乜都好想買t__t
周圍行牙行...
大眾真係乜都有得買=V=
係個度買左彎彎file同星座貼XD
之後去第二度買左扇同梳-v-
最後去買左件貝心: )
番家喇=]
日日都2點訓`;
4/8;★
今日係大覺訓日:D
雖然訓到10:15起身睇惡吻2`
好憎d配音-,-配得好核凸!
之後好heaaa=)
入房玩下睇下書做功課咁樣,
無聊到爆..!!!!

近排無聊得陣;o)
開始上網又睇野.3.
買燈同買髮貼XDD
又平又開心;]

聽日去沙灘/泳池游水=]
星期五,六去度假屋;
今次住個間細好多囉一定-,-
之後直接去沙田住`
星期日去清水灣定唔知咩灣游水;
星期一,二繼續沙田住..=]
星期三番屯門!xdd

cM!唔準唔留\3/
cM!唔準唔留\3/
cM!唔準唔留\3/

cM!唔準唔留\3/
cM!唔準唔留\3/




 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-04 06:04 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日呢 -____-v
要番學校拎書...=]
8點45起左身!!
洗頭.吹頭.xd
約左牙Ann11點番去拎-v-
冇乜人><!
送包書膠哈哈哈!
22本書...`
哇History想點=0=
經過1E,,呼我愛1E!
番到家..熱到牙!!
沖涼先牙-0-
之後好悶=0=
2點入房煲劇-v-
唔夠15分鐘訓著左XDD
起身既時候係5點45分;]
頭都痛埋-__-!
屋企比我搞到亂曬`
好彩及時起身執番好xd
牙媽就係係我執定既一刻番黎!xd
話說琴日曬完..仲係超紅=v=
聽日去邊呢XDD
就係同容大臭秘密任務喇-V-
實在太興奮了!!






hey  我真的好想你
現在窗外面又開始下著雨
眼睛乾乾的 有想哭的心情
不知道你現在到底在哪裡


hey 我真的好想你
太多的情緒 沒適當的表情
最想說的話我該從何說起

你是否也像我一樣在想你

如果沒有你 沒有過去 我不會有傷心
但是有如果還是要愛你
如果沒有你 我在哪裡 又有甚麼可惜
反正一切來不及 反正沒有了自己

hey 我真的好想你
不知道你現在到底在哪裡★




★★★cM★★★
賤人先唔會比cM ><!
你係唔係自認賤人先?






 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-02 06:38 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日1/8 :DDDD
12點約左CY去黃金海岸影相;]
不過除左要影靚相`;
仲要曬黑牙!!
茶左好多黑鬼油-,-
希望再黑d XDD
今日好好天囉xp
藍天白雲好靚~
影相好靚靚靚靚靚;]
海豚廣場...封左_!
哇熱到牙媽都唔認得-,-
d汗狂流..之後去左沙灘玩`
哇摺高條褲就去左踢水XDD
好爽好涼牙!!!!!!!!!!!
玩左唔知幾耐,,哇膚色有變化XDD
好-開-心-牙-黑-牙-我-要-黑-牙!
因為我覺得我黑得幾好睇XD
唔會黑得黎黃xdd
好喇之後去左M記..沖涼!
哇哈哈點解會打左沖涼!!
係好涼xpppppp
唔知坐左幾耐,,=]
又去沙灘玩,,唔夠黑!
哇今次玩到好濕-,-
去洗腳..哇傷曬囉-,-
比d石個d介到-,-
皮膚好傷,,,紅曬:D
皮都甩埋-,-
5點喊驚咁坐bus`
我唔識落車架大佬!!
又熱!!!!!
5點幾番到家...哇沖涼爽!!
7點幾出去食飯-,-
成家人都咁中意百份百架XD


話說今日發先左3件趣事;
趣事一:
我搭LRT既時候;
我渣住上面d扶手[好高牙我XD]
有個叔叔成日撞個頭埋去我個扶手度`
個頭又臭,,!之後我用個扶手整落佢個頭度`
佢啤住我-,-搞到我頂唔信`
講左句 [_!咩料牙個頭-,-]
之後佢就落左車-0-

趣事二:
落左車,,行緊天橋;
有個牙伯跟住我,,
講d我聽唔明既火星文`
好恐怖!!!!!!!!!
一路跟住我!!
我又唔明佢up乜_野`
咁岩CY打黎,,,
我就話 [喇我報警架!!!!]
佢就走左=0=

趣事三:
同CY等bus既時候`
有個牙伯走埋黎..
應該係d無屋企個d人黎`
走埋黎話!!!!!!!!
[我冇錢牙..可唔可以比40蚊我搭車牙..
我住西貢架..唔該你牙..]
一路講講講講左好耐囉!!
我同CY都唔理佢-,-
佢先走,,好鬼煩!


點解咁多呢d男人架!!!

話說聽日番學校拎書-,-

CM牙!!
唔留既話..你_得=]
入咁多得1個留囉頭先-_-
咩料


其他相在fb :D










 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-01 10:20 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))