|
|
|
|
| |
今日1/7回龜日;DD
13年喇喇;]即係我都13歲XD
回歸果日我應該玩緊咬緊腳xd
今日10點彈起身`
同親戚們去深圳灣;DD
哇點解六千館咁好吃架!
之後行賣運動野果間野-,-
哇我係度踩單車-,-
踩到抄車xd搞到人地d車好似骨牌咁跌`
對唔住我都唔想的:}自己都整親好無-,-
之後去行唔知咩[郁咦馬];DDD
行到出曬汗 點解大陸咁樣-,-
5點坐車走佬:DD
去到口岸大樓`一踏入去`
媽媽;[哇香港d冷氣真係唔同d !]
我;[媽子呢度仲係大陸個邊黎-,-]
媽媽;[哇哈哈哈哈好似係喎-,-]
不過真係好舒服牙=]
之後6:15就回到家喇;]
今日真係好熱牙!咩事-,-
聽日番9點咩?完全唔知-,-
算拉都係-,-
cM;D
|
| |
|
|
|
|
| |
今日係Swimming Gala :D
會合牙yui之後就會合埋容大臭xd
哇架輕鐵真係迫到冇朋友=v=
落車`哇係個度乾曬 又要集隊-0-
好彩坐d位唔係太熱-V-
但真係好無聊=0=
好多濕身人xdd
1E班接好正牙;DDDDD
本新唔夠人`之後更生哥去左;]
我地1E企曬起身叫1E XD
鄭Sir跟我們一起弱智;p
本來的人地玩差成幾條街-v-
之後Alison第2棒追牙追;D
第3棒劉信喪游之際`
1E反超前變第一:D
最後黎個大波子衝牙!
呵呵到人地追我地幾條街xdd
贏左第1 >v< 1EEEEEEE!
之後又冇野玩 玩電話-___-
比老鍾收左=0=
之後玩相機-v-xddd
唉也又開始覺得好熱`
終於涯到成1點`
等老鍾比番部手機我-,-
之後同Ann去大雞大找我媽;D
then去吉之島吃-__________-v
之後番學校Choir`
遲左10分鐘>333<
哇唱到好想訓覺!
Break個陣真係想訓-V-
唉比F.3姐姐叫我做小學雞-3-
冇辦法我真係覺得果個野好好玩:D
鄭Sir;[你做乜唔[拍]手指?]
我;[我唔識.....-V-]
鄭Sir;[唔識都要扮下野先得架!]
但係我真係唔識囉XDDDD
冇聲架-_____________________-v
4:20走佬`比kirsten Ann玩我d陰-v-
原來我可以平陰 中分 潑去左邊-V-
之後番家:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
呵呵宜家先知聽日唔洗番學=0=
呵呵有咩地方好去?xdd

cM PLZZZZZZZZZZZZZZZZ!
|
| |
|
|
|
|
| |
今日咁大太陽牙-V-
番到學校即刻拎相機出黎影相!
之後落下面點名`好熱牙=0=
老鍾講野起啖牙XDD
之後全F.1直上Hall=]
IS問答比賽`xd
鄭Sir條褲..=___=v
哈哈1E當然輸硬拉xdd
不過唔緊要XDD
因為LFK都話我地班係弱智;p
之後就番課室任玩任high-V-
相機又要出動喇XD
影左好多相xddddd
UP曬去fb =]]
10:30去練Choir d舞/3\
放學去盈豐~xddd
爆爆珠好好吃牙xp
唔知我肚入面個粒爆左咪呢xp
之後番家去!唉好熱牙=[
聽日Swimming Gala點算好-V-
熱到底褲都濕埋;D

仲有Video x3up左上fb ;p
哈哈今日過得好開心>v<
聽日變燒豬番黎-V-
CM PLZZZZ;D
|
| |
|
|
|
|
| |
今日又派卷喇-v-;
唔錯拉d成績XDD
通識已經好滿意-V-
多謝MKWong既書券牙-0-
你隻手真係好大-_____-v
不過原來得20$ ;p
LUNCH去seven`
哇落雨落到狗屎般`
同kirsten yui mag ann SEVEN;
笑到我媽媽XDDD
Acnes上腦;;;
成日係度唱哇唱=V=
[我食咖哩魚蛋!]
唉我愛你牙QZZZZ`
同牙哥爭電腦好慘/0\
我部電腦幾時用得番t3t
呵呵聽日正喇XDDDD
CM;P
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日不停落雨..冇停過!
搞到冇乜心機咁樣-V-
2點出去買飛 睇分手說愛你XD
田雞從太空飛進來的嗎=v=
買飛買飛!哈哈哈哈哈=V=
之後同kirsten去行左一陣`
去夢幻樂園搞亂當`
之後我就番家去了-33-
4點去戲院`買左野食先`
之後入場-V-
初初好d gag位好好笑!
最初佢地玩puppy l0ve`
又分開又係埋一齊`
但時間流逝,,個女仔覺得
個男仔冇變`唔上進`
就覺得另一個男仔樣樣都好過佢`
但其實個男仔好努力好上進咁做野`
但係,,,另一個男仔點都好過佢`
最後係機場`女仔要跟另外個男仔走`
佢為左個女仔整到隻腳`
都要去機場送個女仔機`
2個都喊曬 呢度真係喊埋!
[如果夜晚你訓唔著既 記住唔好食安眠藥 ]
[電話記住叉電 如果唔係我搵唔到你 我會擔心]
[呢部機你收埋啦 有我同你既記憶架]
[我今日有咩唔同?就係我以前同依家一樣 都係咁中意你]
嗚嗚嗚嗚!喊死人喇tvt
佢地2個喊得好真!做得好好=]
之後同田雞Kirsten去屯市食野`
竟然去左吃M記XDD
之後去冒險樂園玩`xdd
田雞好勁牙!有好多飛0v0
換左特濃!xdddddddddd
之後同kirsten行番家`
好白癡牙我地!
2個喪人玩喪野-___-xd
哈哈哈哈哈哈哈!
番到家10:37分xdd
第2次同同學夜晚出街-v-
呵呵呵感覺真爽-V-
cMMMMM!
|
| |
|
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 120 | »
|