|
|
|
|
| |
終於唔洗再食膠囊喇xpp
感謝感謝!
今朝成9點先起身`
番學去去去`唔洗集隊xD
番到去好多人坐曬係度睇通告`
唔怪得好似熟口熟面;
原來剛入F.1時的通告來的-v-
哇Class Monitress =[]=
之後夾野入黃卡-______-v
派成績表`個5%出奇地中左;
入左2DDDDDDDDDDDD=V=
冇感覺-0-但我同Alan好有緣xp
小學到宜家都成日同班XD
劉信羲xdd體育靠你喇!
呵呵開心!
之後去Hall睇[殺校]禮=__=v
聽下聽下聽左[哨牙]禮`
原來係散學-______-V
11點40放人`消假後番家`
好熱牙\0/
晏就同媽媽去食野xDD
好開心!病後大解放XD
cMMMMMMMMMM;D
1E永遠是最好的!
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日6點幾去左睇醫生`
行唔到-___-
行左好耐先到翠林xD
仲要去到果度想嘔-__-v
原來我有腸胃炎-0-
囧囧囧!
呵我見到我03年-__-
睇過15次醫生xpp
唉食藥呢關/0\
由細到大食藥都好渣-__-v
細到嘔既藥都要逐粒逐粒吞-__-
今次仲要有膠囊!
話說次次食親都會嘔!
仲要係x生素`
要食曬佢先得!
今朝食係就係吞到`
但因為吞個陣飲左好多水`
之後嘔水=______=v
真係辛苦-v-
仲要食細藥個陣標曬眼水-_-v
我真係恐怖-V-
所以琴日8:30就訓鬼左`
朝早起身`退左燒`少少頭痛`
冇柯`冇嘔xDD
不過仲係手軟腳軟-__-
死番學,,,oh我的媽`
仲要集隊-__________-v
上到去玩7級豬`UNO個d XDD
我2樣都未玩過 [認真XD]
放學`喔死番家途中又暈暈地=0=
番到家,,食腸粉..嘔腸粉-__-
太飽了-__-食藥 望住粒藥望左45分鐘`
終於食左....入房..睇電視..0h-__-
真係慘牙我`
今晚又要食膠囊`今次可能唔止嘔水`
乜都嘔曬出黎-__-點解我食藥咁鬼渣架!
|
| |
|
|
|
|
| |
病到好難受
琴日已經冇番學
今日一番到去又發燒又暈
全日嘔白泡
宜家仲要高燒同暈同嘔
點解要咁對我
中su都會咁嚴重咩..
四肢冇力
今朝集隊已經想暈想暈
病魔你走拉
唔好再煩住我拉
我好辛苦牙
|
| |
|
|
|
|
| |
今日`1點幾同p0lly去銀圍游水;
哇曬得好勁-_-冇一個位係唔曬的-v-
玩左2粒鐘之後;;
唔知點解個頭好暈-3-
所以坐左係水度好耐-0-
成身冇曬力咁樣=___=v
好想快d走...5點走人`
去M記shake shake`
之後番家去,,哇頭好痛-__-
成身都係熱的...
點知發左燒!!
不停出汗囉-___-v
開住冷氣標大汗-0-
唉聽日番唔到學就死`
屋企大把藥`
冇醫生紙扣分喇又!
點算好-__-死頂番學;
唉我要睡了-__-
|
| |
|
|
|
|
| |
2/7❤
呢一日番學番9點;D
番到去做咩呢-_-睇Drama XD
好正牙!見到Let's Make L0ve -_-`
之後睇中屎中文問答;
睇左一陣炸`
牙鄭就拉左我去影相>v<
呵呵終於踏出我AV group既第一步-__-`
影果d小朋友`佢地個樣好堅正xd
之後上番Hall`哇好開心牙!
影左幾張XDDD
放學`1E齊去韓燒=]
哇點解個度咁熱x)
不過都影左唔少相>3<
1E BEST;)))))))))))))))
鄭Sir[臭]女咁早走-___-v
牙yui drama咁早走t33t
之後同牙鄭Chloe Maggie影貼貼相`
之後去冒險玩玩玩籃球!
好多1E男人人人人人!
春春成成heyhey波子蔡叔果d`
唉一路玩一路搶我地波-__-v
搞到得幾分咁大把xDD
話說果時真係好混亂-0-
呵呵不過唔緊要拉=]
玩得開心最重要!
之後Chloe要走`
我同牙鄭去goodtake食棉棉冰=]
GOOD!之後就番家喇-v-
3/7❤
今日唔記得左幾點起身;
冇出過街-_-v
好慘牙`咁熱唔想出;;;
發mo咁濟=_____=V
聽日去游水=DDDDD
之後SUMMER holiday!xdd
首先我要周圍去!影靚相!
去陽光與海灘既地方影相!
我要去台灣影美食!
番到黎要減肥=D
總之就要唔好困係屯門!
唔要對住d工廠同樓-__-`
要海要灘要花!
呵呵如果通通達成就好=)

❤Give me a cM=)
|
| |
|
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 120 | »
|