★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 18
累積人氣: 17154
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



可能`只是曖味!
別把曖昧當愛情 --- 正所謂第三類
呢篇野令我驚醒左!
講中曬.

原來呢d唔係愛情;
自作多情.
我知道自己做緊咩了..
懷疑自己係唔係真心?
但好似得我對你係咁樣.
你咪一樣無視我..算把拉唉- -
你都唔會睇我qz架拉`
你qz都廢左好耐了.
其實我係唔係真係咁愛你呢.
定係我諗到自己太誇張?
好鬼煩.好彩溫書個陣唔諗呢d- -
你連Cherry都可以串錯:(
我仲可以要求d咩....;;
可能我係你心中連朋友呢個地位都不如了.
好羨慕可以相愛既人=]
好幸褔牙:)


今日.溫書=]
真係好認真咁溫!!
朝早8點起左身溫;
除左食野之外`
真係直落到4點!
KO左2科 ;D
夜晚要溫夜d=]
因為今日好精神:)
加油加油:::::
負面既情緒原來可以變成動力=D
講真 我中意hist但我唔中意溫hist-,-
我唔中意中屎但我中意溫中屎=]
我中意通識同埋中意溫通識XD
但...IS就乜都唔中意-_-v







 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-30 07:29 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



真的不知道該怎樣辦..
我知你們很守秘密的;
但 比人知道不是問題;
而是我沒有行動.我不想這樣!
中意一個人係唔係真係咁苦咁慘.
好想主動.但又唔想好似之前咁樣.
係唔係真係要日日夜晚喊;一直都係咁呢?
我真係唔想咁 但我又可以點做?

唉..今日應該好開心的!
helloween party-3-
我應該好[lor] -333-
4樓夜遊`唔錯XDD
黑蚊蚊乜都睇唔到;
冇拉拉有人出黎嚇你-_-
有條友我偷左佢d野`
之後一路佢係地下爬 係咁追住我-3-
黑蚊蚊乜都睇唔到-_-v
佢想蚊住我隻腳-_______-
最後我認錯左個人係夏之曲個婆婆`
點知原來唔係-333-佢追到我差唔多到2樓囉- -
陳諾欣驚到嘔- -係咁蚊住我跑-3333-
不過黑蚊蚊果下先有d驚 因為唔知幾時會彈d野出黎-_-
之後去hall睇鬼片+食野;
好血腥 其實我好驚睇呢d的-___-v
但真係好嘔心-0-死唔落野`
將個人放入洗衣機搞..
仲有個人比d蠟燭滴到差唔多溶- -好臭嘔
之後落鬼屋..唔恐怖既-33-
之後同sherB講開某人-33-一路係度講;
冇拉拉覺得自己都幾慘- -好想喊囉.
未傾夠皮就走佬了0rzzzzzz
同高爆;Toby;呀皮番家..
牙皮聽到曬了XDD
嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟XDD
不過我知你唔會講的=]
一路傾佢..傾牙傾;就番家了-3-
好傷心T^T 冇人救到我...
 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-29 10:35 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



冇乜特別..今日凍左*0*
PE堂又玩屎-.-
ms.Chung肺炎了..早日康復牙:)


既然你有了他們
就不用理我了
繼續跟你的好朋友玩吧


哇fb見到好正既野*V*!
分享下先XDDD


其實每個女生都是一個傻丫頭。
千萬要記得女生都是害羞的,
不要什麼都讓她主動。

也不要在她表現心疼、吃醋、關心你的時候不停地問,
也許她不想讓你知道她無時無刻不在想對你好。
如果你有一個傻丫頭,
請你好好珍惜她好好愛她好嗎?

也許你不知道你的一句關心,
你的一個微笑,你的一個吻,一個擁抱,
一個摸頭髮的動作都是她的幸福,

其實她要的只是這麼簡單。
她不奢求太多的驚喜,
太多的浪漫,有你就是她所有的幸福。
不要輕易放開她,
因為她是傻丫頭,
她會在別人面前裝的很強,
對每個人微笑,
然後半夜一個人躲在樓梯拐角處偷偷哭啼,
她會不停地聽著和你有關的歌,
默默關注著你,默默的生病,
默默的流淚,她會開始變的沉默,
變得開始唱悲傷的歌,彈悲傷的曲子。

你見唔見到你身邊有個
傻丫頭.


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-27 06:05 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日好好好好好好開心=]
不過唔多講喇:D
有啦啦隊衫喇^V^
taobao野到手喇>33<
愛死CY喇:DDDD



愛我好嗎;;;;
我願意讓傷心再來一遍
只要你留一個位置給我
哪怕是在你心中
最容易被忽略的角落


時間分割成對角 停止你對我的好;

在你離開之後的天空
我像風箏尋一個夢
雨後的天空
是否有放晴後的面容
我靜靜的望著天空
試著尋找失落的感動
只能用笑容
期待著雨過天晴的彩虹


丟 我係唔gur你
好撚淆牙變熊佬.
del cm大曬喎
on9仔.


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-26 06:49 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今朝起身好暈-333333-
不過都照番學^V^
集隊..頒獎ZZZZZZZZzzz.
劉信羲係我地2D既驕傲-_-v
不停比人話我係黃婆婆-3-
只因我帶口罩同埋係度咳-_-
中文堂..爆左粗tim-V-
hwA唔記得改正t^t
之後2堂數學...;(
即刻din左咁係度改= =
好彩改得切XDDDD
唉宜家教果d..暈喇-[]-
break...做過什麼東東;]
CL堂Quiz..哇好開心^0^
我識做*0*
GEOG堂直去.geog rm..
但我唔記得拎埋geog書上CL堂囉-_-
ms.Lam唔比我入2D拎\333333333/
咁就一個record :'((((((((((((((
好慘囉-___________-
lunch都說過吃平野了:D
10蚊K.O左=]仲要飽tim :)
番黎IS...做experiment;
同Rachel傾心事:)
唔好唔開心拉Rachel:(
唔好喊唔好諗咁多野=)
咁樣係唔值得的..知嘛^^?
2堂英文做R.D :DDDDD
好野做曬4本喇>3333<
唔洗煩了=]]]]]]]]]]]]]]]]
放學去圖書館借書;
之後同ann yui走人:D
次次3條友都笑到din左-3-
個婆婆..牙Bu XDDDDD
.上左秘基玩左好耐..影相^0^
之後送ann去搭輕鐵..我走回家去xD
呼今日過得唔錯(:



呵lunch見到你*V*!

只要你說你懂 就足夠(:

只想等你回頭 緊握我的雙手 想著你就能執著 不管多麼寂寞
我的苦 我的淚 我的理所當然


我翻過山 越過海
只為你對我好過 這份愛前所未有






呢首歌..d歌詞真係好愛好愛^V^









 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-25 05:54 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))