|
|
|
|
| |
可能`只是曖味!
別把曖昧當愛情 --- 正所謂第三類
呢篇野令我驚醒左!
講中曬.
原來呢d唔係愛情;
係自作多情.
我知道自己做緊咩了..
懷疑自己係唔係真心?
但好似得我對你係咁樣.
你咪一樣無視我..算把拉唉- -
你都唔會睇我qz架拉`
你qz都廢左好耐了.
其實我係唔係真係咁愛你呢.
定係我諗到自己太誇張?
好鬼煩.好彩溫書個陣唔諗呢d- -
你連Cherry都可以串錯:(
我仲可以要求d咩....;;
可能我係你心中連朋友呢個地位都不如了.
好羨慕可以相愛既人=]
好幸褔牙:)
今日.溫書=]
真係好認真咁溫!!
朝早8點起左身溫;
除左食野之外`
真係直落到4點!
KO左2科 ;D
夜晚要溫夜d=]
因為今日好精神:)
加油加油:::::
負面既情緒原來可以變成動力=D
講真 我中意hist但我唔中意溫hist-,-
我唔中意中屎但我中意溫中屎=]
我中意通識同埋中意溫通識XD
但...IS就乜都唔中意-_-v
|
| |
|
|
|
|
| |
真的不知道該怎樣辦..
我知你們很守秘密的;
但 比人知道不是問題;
而是我沒有行動.我不想這樣!
中意一個人係唔係真係咁苦咁慘.
好想主動.但又唔想好似之前咁樣.
係唔係真係要日日夜晚喊;一直都係咁呢?
我真係唔想咁 但我又可以點做?
唉..今日應該好開心的!
helloween party-3-
我應該好[lor] -333-
4樓夜遊`唔錯XDD
黑蚊蚊乜都睇唔到;
冇拉拉有人出黎嚇你-_-
有條友我偷左佢d野`
之後一路佢係地下爬 係咁追住我-3-
黑蚊蚊乜都睇唔到-_-v
佢想蚊住我隻腳-_______-
最後我認錯左個人係夏之曲個婆婆`
點知原來唔係-333-佢追到我差唔多到2樓囉- -
陳諾欣驚到嘔- -係咁蚊住我跑-3333-
不過黑蚊蚊果下先有d驚 因為唔知幾時會彈d野出黎-_-
之後去hall睇鬼片+食野;
好血腥 其實我好驚睇呢d的-___-v
但真係好嘔心-0-死唔落野`
將個人放入洗衣機搞..
仲有個人比d蠟燭滴到差唔多溶- -好臭嘔
之後落鬼屋..唔恐怖既-33-
之後同sherB講開某人-33-一路係度講;
冇拉拉覺得自己都幾慘- -好想喊囉.
未傾夠皮就走佬了0rzzzzzz
同高爆;Toby;呀皮番家..
牙皮聽到曬了XDD
嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟XDD
不過我知你唔會講的=]
一路傾佢..傾牙傾;就番家了-3-
好傷心T^T 冇人救到我...
|
| |
|
|
|
|
| |
冇乜特別..今日凍左*0*
PE堂又玩屎-.-
ms.Chung肺炎了..早日康復牙:)
既然你有了他們
就不用理我了
繼續跟你的好朋友玩吧
哇fb見到好正既野*V*!
分享下先XDDD
其實每個女生都是一個傻丫頭。
千萬要記得女生都是害羞的,
不要什麼都讓她主動。
也不要在她表現心疼、吃醋、關心你的時候不停地問,
也許她不想讓你知道她無時無刻不在想對你好。
如果你有一個傻丫頭,
請你好好珍惜她好好愛她好嗎?
也許你不知道你的一句關心,
你的一個微笑,你的一個吻,一個擁抱,
一個摸頭髮的動作都是她的幸福,
其實她要的只是這麼簡單。
她不奢求太多的驚喜,
太多的浪漫,有你就是她所有的幸福。
不要輕易放開她,
因為她是傻丫頭,
她會在別人面前裝的很強,
對每個人微笑,
然後半夜一個人躲在樓梯拐角處偷偷哭啼,
她會不停地聽著和你有關的歌,
默默關注著你,默默的生病,
默默的流淚,她會開始變的沉默,
變得開始唱悲傷的歌,彈悲傷的曲子。
你見唔見到你身邊有個傻丫頭.
|
| |
|
|
|
|
| |
今日好好好好好好開心=]
不過唔多講喇:D
有啦啦隊衫喇^V^
taobao野到手喇>33<
愛死CY喇:DDDD
愛我好嗎;;;;
我願意讓傷心再來一遍
只要你留一個位置給我
哪怕是在你心中
最容易被忽略的角落
時間分割成對角 停止你對我的好;
在你離開之後的天空
我像風箏尋一個夢
雨後的天空
是否有放晴後的面容
我靜靜的望著天空
試著尋找失落的感動
只能用笑容
期待著雨過天晴的彩虹
丟 我係唔gur你
好撚淆牙變熊佬.
del cm大曬喎
on9仔.
|
| |
|
|
|
|
| |
今朝起身好暈-333333-
不過都照番學^V^
集隊..頒獎ZZZZZZZZzzz.
劉信羲係我地2D既驕傲-_-v
不停比人話我係黃婆婆-3-
只因我帶口罩同埋係度咳-_-
中文堂..爆左粗tim-V-
hwA唔記得改正t^t
之後2堂數學...;(
即刻din左咁係度改= =
好彩改得切XDDDD
唉宜家教果d..暈喇-[]-
break...做過什麼東東;]
CL堂Quiz..哇好開心^0^
我識做*0*
GEOG堂直去.geog rm..
但我唔記得拎埋geog書上CL堂囉-_-
ms.Lam唔比我入2D拎\333333333/
咁就一個record :'((((((((((((((
好慘囉-___________-
lunch都說過吃平野了:D
10蚊K.O左=]仲要飽tim :)
番黎IS...做experiment;
同Rachel傾心事:)
唔好唔開心拉Rachel:(
唔好喊唔好諗咁多野=)
咁樣係唔值得的..知嘛^^?
2堂英文做R.D :DDDDD
好野做曬4本喇>3333<
唔洗煩了=]]]]]]]]]]]]]]]]
放學去圖書館借書;
之後同ann yui走人:D
次次3條友都笑到din左-3-
個婆婆..牙Bu XDDDDD
.上左秘基玩左好耐..影相^0^
之後送ann去搭輕鐵..我走回家去xD
呼今日過得唔錯(:
呵lunch見到你*V*!
只要你說你懂 就足夠(:
只想等你回頭 緊握我的雙手 想著你就能執著 不管多麼寂寞
我的苦 我的淚 我的理所當然
我翻過山 越過海
只為你對我好過 這份愛前所未有
呢首歌..d歌詞真係好愛好愛^V^
|
| |
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 120 | »
|