★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 16
累積人氣: 17081
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



呼呼呼=DDD
前日CY Ann`
去hea=]
琴日7點起身-,-
去上水照X.光=D
0h癡線3月先睇報告-,-
之後去紫灣婆婆家:D
好悶-,-唔知在幹什麼`
之後去筲箕灣食面-0-
聽聞好多明星渣車去食=]
不過又唔係特別好吃姐xp
唔知幾多點番家了,,
在bus訓死了-__-v
落車,,去還書;
之後回家回家-,-

今朝特登咁早起身為他們默哀:)
喔都要哭了..;(
真係憎死個邊d垃圾特種=[
話唔定有唔少人係你地所殺!
梁太好可憐;[
祝你兒子早日康復=)
梁太都要重新振作;
香港人會支持你地架:D
R.I.P.


 

話說我真係好想番學/0\
班主任係MK同ms.Fung;
唔知正唔正架呢;p?
同學們融唔融洽呢?
0h0h我要番學~~~





曾在意被對象冷待 而我討愛好像乞丐
回望昨日這段過程最悲哀

寧願一早坦白 決斷說出你根本是不愛
然後雙手肯定 馬上會放開
寧願減少傷害 我就退出如此激烈比賽
溶掉不安感情 再次去被愛





我要cM★!








 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-26 09:19 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



第1次煲劇煲到神暈癲倒`
仲要係翻煲既劇`
哇救命牙-__-
琴日下午3點開始煲`
煲牙煲到1點幾`
比我爸叫我訓訓訓;
早上11點又開始煲煲煲`
除左沖涼拿野吃去次所之外`
都冇離開過林達浪xDDD
直到差不到晚上11點`即是剛剛;
終於睇曬喇=___=v
哇喊到牙tvt
真係未試過煲劇可以煲到咁樣喊法!!
點解第1次睇會唔覺得感動=0=
牙!!!太興奮了吧~~~~
Anyway..小豬好靚仔.xd
每次見到佢喊`
d眼淚好似瀑布咁流xppppp
唉冷靜d先= =比個CM







 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-21 11:17 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



又話說呢`
今日實在太得閒喇-__-
朝早9點幾同CY去M記食早餐;]
真係個奇蹟=0=
我竟然會食早餐架!xd
扭扭粉:DDD
之後行左去屯市再行去置樂`
陪CY買布,,佢整公仔牙xp
之後再去屯市買貢茶飲;
就番家喇=]
番到家先12點度-V-
原來早起身係做多好多野架=V=
人都精神d囉XD
不過琴晚4點先訓xpp
1點半做埋d功課`
仲差1本bk report`
加油加油=))
唉宜家好眼訓-.-
但如果宜家訓左`
夜晚又會訓唔著-_-
訓唔著會諗到d鬼故=V=
之後驚都出曬汗囧;
所以都係唔訓=___=V
又話說MKWong是班主任=0=
仲有另1個是誰我都不知道.



我愛他 轟轟烈烈最瘋狂
我的夢 狠狠碎過卻不會忘
曾為他 相信明天就是未來
情節有多壞 都不肯醒來

我愛他 跌跌撞撞到絕望
我的心 深深傷過卻不會忘

我和他 不再屬於這個地方
最初的天堂 最終的荒唐



我可以劃一個圈 把自己關在裡面 把回憶擋在外面
卻不能停止想念 在我的天空蔓延 他有的善良和善變
我可以劃一個圈 當作是完美句點 還他自由的藍天
卻不能停止想念 一幕幕甜美畫面 如果放棄了這一切
那麼在我身體裡的靈魂 是誰

可不可以讓我練習 心碎時候有笑臉
等著他 已走遠 才能落下眼淚
可不可以讓我消失 在地平線這瞬間
哭過了 冷卻了 起風了卻不能飛

所以我可以 一直擁抱 心碎




好心你地留cM拉-_-









 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-20 04:23 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



★start★

﹏﹏個人資料篇﹏﹏
-♥[1.高姓大名-黃卓蔚
-♥[2.幾歲-13
-♥[3.幾時生日-1.21
-♥[4.讀小學/中學/做梗野?-中學
-♥[5.住邊區-TM

﹏﹏家庭篇﹏﹏
-♥[6.屋企有幾多人-4

-♥[7.承上;邊個-爸媽哥我
-♥[8.愛唔愛佢地-個個都唔同架wor-_-
-♥[9.討唔討厭佢地-
個個都唔同架wor-_-
-♥[10.係咪獨生女/仔-唔係
-♥[11.邊個最惡-爸
-♥[12.邊個最錫你-媽
-♥[13.邊個成日買野俾你-媽
-♥[14.邊個俾$$你洗-媽
-♥[15.邊個成日鵝你-爸
-♥[16.有冇諗過離家出走-冇
-♥[17.承上;點解-有屋企點解唔番?

﹏﹏學校篇﹏﹏
-♥[18.讀邊間-百周
-♥[19.邊區既-TM
-♥[20.band幾-1
-♥[21.咩班咩學號-1E33 2D33
-♥[22.學校靚唔靚-唔靚
-♥[23.邊忽靚-我屎忽
-♥[24.學校新唔新-唔新
-♥[25.學校係咪年年裝修-我入左1年鬼知-_-
-♥[26.中唔中意個校長-冇feel
-♥[27.承上;點解-丁丁
丁丁丁丁-_-
-♥[28.你既班主任係-1E鄭Sir;D
-♥[29.好唔好人-好好好!
-♥[30.最中意邊個老師-鄭Sir XD
-♥[31.最憎呢-應該冇乜-_-

﹏﹏朋友篇﹏﹏
-♥[32.同邊(幾)個最fd-yui ann
-♥[33.同佢地一齊果陣做咩-傾計 喪笑
-♥[34.同佢地一齊開唔開心-開心
-♥[35.愛唔愛佢地-愛爆
-♥[36.邊個最靚女/仔-yui`劉信xd
-♥[37.邊個最八卦-仲唔係曾偉成!
-♥[38.邊個最cute-Ann xp
-♥[39.邊個最貪靚-Heidi`
-♥[40.邊個最乖-我囉;D
-♥[41.邊個最愛hea-CY-,-
-♥[42.邊個讀書最勁-Alison ;]
-♥[43.邊個成日奉承人-睇唔明XD
-♥[44.邊個最姣-唔方便透露;[
-♥[45.邊個最大頭蝦-Ann
-♥[46.邊個拍得最多拖-不知道=[

﹏﹏愛情篇﹏﹏
-♥[47.有冇中意梗人-um..哈-_-
-♥[48.承上;邊個-umum..哈哈-_-
-♥[49.玩明戀定暗戀-點解叫做[玩]?-_-
-♥[50.有冇拍梗拖-冇=___=v
-♥[51.拍過幾多次-冇=0=

-♥[52.有冇一腳踏幾船-踏你毛-_-
-♥[53.信唔信中意一個人係冇原因既-信
-♥[54.如唔信;咁你有咩擇偶條件-搞笑 愛狗 型etc.
-♥[55.贊唔贊成同性戀-冇意見
-♥[56.男同女之間係咪有純友誼-係

-♥[57.父母贊唔贊成你拍拖-唔贊成
-♥[58.如唔贊成;你會唔會照拍-唔會

﹏﹏二揀一﹏﹏
-♥[59.daddy;mummy-mummy
♥[60.家姐;牙哥-家姐
-♥[61.牙妹;細佬-牙1
-♥[62.太陽;月亮-太陽
-♥[63.笑;喊-笑
-♥[64.紅;藍-紅
-♥[65.綠;橙-橙
-♥[66.s0ny ericss0n;n0kia-SE
-♥[67.聖誕;新年-新年
-♥[68.學校;屋企-學校
-♥[69.筆盒;筆袋-筆袋
-♥[70.啫喱筆;墨水筆-
墨水筆
-♥[71.棒棒堂;黑Girls-棒棒堂
-♥[72.h0tcha;s.h.e-s.h.e
-♥[73.twins;c00kies-twins
-♥[74.超級巨聲1;超級巨聲2-超級巨聲2
-♥[75.愛情;友情-友情
-♥[76.愛情;親情-親情
-♥[77.$$;親情-親情


﹏﹏tag人篇﹏﹏
tag六個人,頭三個同性.後三個異性:
1.車厘哈哈
2.Ann哈哈
3.yui哈哈
4.劉信哈
5.劉春哈
6.熊雲哈
-♥[78.有一日,你見到2同6拖住手拍拖,你會點-公喜曬!!
-♥[79.4同5同時向你示愛,你會揀邊個(一定要揀)-劉信-_-
-♥[80.如果5強吻你,你會?-爆粗-_-
-♥[81.你同1嗌交,你會唔會同佢好番-笑死人喇
-♥[82.3係背後講你是非,你會?-問佢有冇呢回事
-♥[83.你見到4同6係度搞機,你會?-不嬲都知佢地..xd
-♥[84.1,2,3入面,邊個同你最fd-um...一樣的;D
-♥[85.4,5,6入面,邊個同你最熟-冇一個囉;'(
-♥[86.俾你配對,
1對?-唔配,比人插-_-
2對?-
唔配,比人插-_-
3對?-唔配,比人插-_-
-♥[87.六個入面,你會揀邊個做你親人-yuixd

-♥[88.六個入面,你會揀邊個做你敵人-劉信-_-?

★★★d名真係我亂填!!!!!!!!

﹏﹏宜家篇﹏﹏

-♥[89.做緊咩(除左100問)-R癢
-♥[90.食緊咩-yogurt
-♥[91.飲緊咩-冇=[
-♥[92.聽緊咩歌-另一個天堂
-♥[93.有冇睇緊電視-有
-♥[94.最後一次傾電話同邊個-Ann-_-
-♥[95.最後一次傾msn同邊個-Ann-_-
-♥[96.最後一次出街同邊個-Ann CY Jasmine-_-

﹏﹏掰掰篇﹏﹏
-♥[97.中唔中意宜個100問-中意=]
-♥[98.悶唔悶-唔悶=]
-♥[99.有咩需要改善唷-冇意見-__-
-♥[100.掰掰掰掰掰掰;後會冇期=]-喔-_-


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-19 09:34 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今朝9點幾比媽子轟炸-,-
同佢去七市食KFCCC=]
有個婆婆不停望實我-,-
望到我走為止囉!!!!
點解會咁恐怖-_-?
唔識貶眼囉-0-
唔通佢係...=____=V
農曆7月都係小心d好:DD
之後行街街-_______-
肚痛-v-行左一陣自己番家先`
之後上網,,:}
THX曬Ann幫埋我交收:}}
好靚既變色燈:D
7種色變牙變-,-
之後做功課,,,,,,;]
訓覺-V-
鬧鐘較左5點`
點知我以為係朝早5點-_-
仲諗緊點解我會較朝早5點起身呢-0-
再訓-____-最終6點幾被媽媽轟炸下醒來:D
先知道原來係夜晚=D
話說我要減肥!
我會努力做運動節食!
去一去沙田重左成4磅-_-咩料?

★CY聽日生日:D
同佢去慶祝!xdd
預祝生日快樂牙*v*







你那麼愛她 為什麼不把她留下
為什麼不說心裡話 你深愛她
這是每個人都知道

原諒我沒有說 最愛你的是我
予取予求又把溫柔當附和
原諒我沒有說 我給你的並不多
擁有過卻沒有把握

這是我第幾次唱情歌
也是我第幾次獨自難受
我想你從來就沒想過
我卻想了好多 好多


睇左就要留cM-,-
















 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-08-18 07:56 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))