|
|
|
|
| |
今日係一年一度既夏之曲;]
也是第1年join的夏之曲;DD
2點要去到元朗劇院-,-
咁早去都唔知做乜-V-
係觀眾席睇rehearsal`
哇Drama好正牙!好好笑xdd
之後坐左好耐-,-
4點先到Choir rehearsal`
哇企左好耐-V-
之後就到Dance Club`
錯左-_____-好唔齊`
第1排同學苦練中xdd
係佢地食飯既時候`
係後台既一角度練XD
之後食..意粉凸凸`
我淨係中意d肉醬=0=
之後影下相牙咁樣`
Summer Delight開Show喇!
去choir既第一場`
同中樂團夾[明天會更好]`
哇幾好牙!氣氛不錯吧XD
之後就走去換dance club衫`
又係度玩玩玩玩玩`
之後就表演喇XD
表演,,得左!good show`
但見到高級組之後`
就覺得我地廢到牙媽都唔認得-__-xd
睇黎都冇人記得低級組跳過舞-_____-!
算拉算拉-v-換Choir既衫`
呵呵好多人我個Chicago好有興趣!
點解會咁岩架!唱Chicago既歌`
就咁岩比我買左寫住Chicago既衫-v-
嗯嗯之後喪影相=]
1E精神牙=]]]]]]]
笑死我=V=
鄭Sir入左次所之後我地狂係度等佢`
諗住向佢點頭XDDDDDDDDD
鄭Sir去左超耐-_-爆石嗎?
之後佢彈左出黎`
我地就講左..唔記得左了-_-b
錄左xpp
好好笑!之後又影相又玩下野咁`
Choir good show喇喂!
哇正牙xp雖然比d射燈射住好熱-v-
但我覺得我都好勁;DDD
夏之曲咁就完左喇=]
同鄭Sir合照之後`
就走人了`
唉d人唔知去曬邊`
冇人理我囉-_-自已走哼!!!
番到家都好遲`
食左個波仔,,,沖涼..落妝`
唉好累牙!!!!!!!
post 少少相算xD
fb有相牙;p

cM plz ;DDDDDDDDD
聽日同CY睇Toy Story 3 =]
|
| |
|
|
|
|
| |
今日約左Ann`
9:15等-___-v
點知我個陣先起身`
Choir都冇去了xD
之後9點45去乜乜班`
哇hea到牙;DDD
之後同Ann`CY去M記食野=]
和風紫菜我地又見面了xddd
食牙食-v-唔番家換衫了`
去Choir`入Hall -v-
中樂團好勁XD
開始夾了-__-v
哇好恐怖!xdd
點解咁澎湃架=0=
個牙Sir先好笑xD
明.天.會.根.巧!!!!!!
唉之後入番去Music Room`
好熱囉=v=唱曬d歌`走得!
買雪條食`搭輕鐵走人!
番到家-____-唔知做乜`
聽日番完乜乜班之後去Choir ;]
其實我想講Summer Delight唔知要點-0-
同中樂團夾[明天會更好]`
之後Dance Club嗎?
之後又再Choir`
換衫幾時換`?
d次序既安排係點我都唔知-_-v
又要著校服番去`
之後帶2套衫去=___=想點?
cM*
雨 不停落下來 花 怎麼都不開
儘管我細心灌溉 你說不愛就不愛
我一個人 欣賞悲哀
愛 只剩下無奈
我 一直不願再去猜
鋼琴上黑鍵之間 永遠都夾著空白
缺了一塊 就不精采
緊緊相依的心如何Say goodbye
你比我清楚還要我說明白
愛太深會讓人瘋狂的勇敢
我用背叛自己 完成你的期盼
把手放開不問一句 Say goodbye
當作最後一次對你的溺爱
冷冷清清淡淡今後都不管
只要你能愉快
心有一句感慨 我還能夠跟誰對白
在你關上門之前 替我再回頭看看
那些片段 還在不在
[粒糖軟定林?] [條友光頭定冇頭髮?]
唔係一樣架咩!xdddd
Ann x CYx 車厘 =2D家族;]
我係佢地既愛情結晶-_-v
|
| |
|
|
|
|
| |
今朝8點8起身=0=
死番學校Choir`
唔得喇我唔可以再行路去-V-
番到個30分鐘-_-v
就要飛上去-v-
鄭Sir好衰!
好Hurt我-_______-xd
HEA下又HEA下`
果個男人笑死我-_-
鄭則士樣黎架=D
佢d英文超正!
Just Try=則屎 猜!
Unit=U裂-__-
NOW=撈xd
之後無拉拉爆句`
[等陣先the question is...-v-]
[write down the link[name] xddd]
同Christy爆笑完場;]
之後冇拉拉想去天水圍-v-
就跟左容大臭去了!
哇好熱牙牙牙牙=[
去到-__-食野先拉當然!
之後就買Choir個d衫`
比個姨姨吸左入一間野度-V-
容大臭咁就買左件喇;D
我呢-_-乜都唔岩心水的-0-
個牙姨好煩-v-狂比衫我睇`我都話唔岩;
之後行前d我先買到xDDD
仲要超lucky的xddd
件衫寫住Chicago =]
岩曬今次Choir首All That Jazz xd
超平-v-買了!
之後容大臭買耳機`
藍色靚牙=]好Sharp的!
之後我就買蝴蝶結橡根`
Summer Delight扎的=]
我都係唔好扎曬了-_-xd
應該唔會太熱掛=]
之後先2點=____=v
去左銀座玩那個神奇樂園-V-
個籃球架太高喇-3-不玩`}
之後玩d低B野xdddd
最後玩推錢`哇d飛係咁出唔停的=]
玩到喪左!係咁鬧部機-____-
之後佢就會跌好多xdddd
狂鬧狂鬧`哇好多飛牙=]
大家用左60蚊`812張飛=]
換左2本鴨仔Schedulerxp
好得意牙!xddd
剩番既飛換左糖糖-v-
之後就去買夾同筆心`
走佬了0v0
好開心既一日;]]
聽日Choir好強=0=
9:30`1:30都要番去!
不過唔緊要拉-V-
Choir一定好好睇xd


cM plz`=]
|
| |
|
|
|
|
| |
今日咁早起都唔知做乜-v-
早左好多番到205-v-
想睇下d新同學嘛xdd
一睇,,,小圈子=__=v
全部1A黎既-_-v
仲有3條美少女八婆`
真係唔好彩=0=
除左1E美男之外`
其他男個個都呆呆的-v-'
女方面呢=V=
一堆八婆而己=0=
除左某d好玩之外`
其他都...囧哇!
不過唔緊要拉=]
牙Ann叫我去識朋友`
我講左句同志們好-,-
之後就唔知講咩了;DD
車厘應該冇乜人唔識吧-,-
rainbow姐入黎幫手註冊`
你效率都幾快下-,-
加上我地又嘈`
唔怪得知咁遲放.-,-
2D再見;]
落去canteen等買書-v-
哇一路熱一路玩一路笑一路等xD
臭魚厘發Din記;]
3A的那個華姐牙;D THX!
然後就等晴姐姐;}
哇辛苦你了!咁多書!
感謝感謝;DDDDD
之後就係Hall門口等入去-,-
玩緊火星文牙;]
當我HighHigh之際`
有個師奶望住我笑-_-xd
嚇到我唔敢再唱-V-
之後入Hall睇舊書`
其實我已經買曬了=]
但意外地NEE都買埋xD
姐姐辛苦你了;DD
之後超熱`同牙Ann
拎住d好重既書去我樓下`
我番家換衫`
Ann叫定野食先=D
熱到癡線=0=v
食牙食;D
之後去左卓居唔知做乜-,-
上左冒險樂園打籃球同Bowling xp.
呵呵呵好玩牙x)
之後咁上下就番校Choir`
99次我愛他 少了頭皮會發達;DD
好眼訓牙Choir =V=
2:30就去6樓跳舞-V-
Miss唔好再遲d =33=
跳牙跳牙跳跳跳;]
4點幾走人!
好 熱 牙!
好喇留cM;]
唔留個d係賤人-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
睇黎有d 1E小朋友`
咁耐唔打qz果d;
都為左Last Day而打左QZ;D
證明大家好唔捨得大家`
由大家傻下傻下`
直到宜家咁團結,,=]
新既一班,,新既面孔`
但諗諗下2D都幾多書蟲-_-v
希望大家上堂活躍d-v-
唔好咁靜=____=v
但感覺上6B班果d又一齊番-3-
陳諾`黃芷瑩`Hippo`梁梓鋒`etc-__-v
琴日`
1點幾同媽子出去屯市`
食意粉屋`!!!!!!
哇Pizza同意粉;DDDD
北海道布丁奶茶xDDDDDD
酥皮龍蝦湯真係正到-v-
諗起都掉口水了;p
之後就行街街!
買左一衫二褲`
衫同一條褲係for summer delight`
宜家跳舞個度搞到我好亂`
上堂又頭暈學左咩都唔記得-,-
Choir又唔知想點xD
但我真心中意[明天會更好] x)
行完屯市`番家hea,,,
2點幾先訓-V-
今朝10點起身;D
又係冇出街=0=
好熱牙嘛-__-v
唉7月好似好忙咁;
16 Summer Delight`
17 西貢吊墨魚`
19-23 台灣`
27-28 住黃金海岸-_-v
無拉拉去個度住一晚唔知做乜-v-
但有好多相可以影>3<
cMMMMMMMM=]
|
| |
|
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 120 | »
|