|
|
|
|
| |
都唔知幾耐冇打lu=]
黃金海岸相在fb;D
幾好玩牙!唔錯=]
但冇得游水!
去左沙灘玩左一陣炸-___-!
仲要睇實d負離子-V-
哇房真大 真爽!
住得果1日=V=
之後冇番自己家=V=
去左沙田住=]
好開心;DDDD
豆豆我又探你喇;]
佢好中意我-v-
佢見到姨掌彈結他`
之後就渣住我隻手-v-
隻腳係度跑-_-V
抓到我流血xd
仲要狂lam我!xdddd
我愛豆豆;]聰明狗狗!
2點訓@@!
第2朝7點幾起身-0-
出發去新城市睇多拉A夢-v-
又幾好睇-V-
之後就去飲茶``
隔一陣去游水;
游左1粒鐘話有雷爆勁膠!
退飛;}!!!!!!!!!!!!!!
去吉野家`正牙xppp
番到去,,玩豆豆!
7點幾`自己坐車番屯門;]
唉也_!鬼叫第2日朝早body check冇得住了`
媽子去屯西接我t33t感動!
番到家好眼訓-_-v
11點幾就訓左=0=
朝早8點起身body check`
唉我樣樣都唔掂!
左眼就快冇喇-_____-!
哈其實我有戴眼鏡的-0-
但因為太樣衰既關係`
係眾人面前唔會帶xddd
之後骨骨側彎既問題咪鬼提`
又要照多次X光!!!!
佢話我身高體重正常=0=
咁矮都話正常........= =
走人走人`=]
鬆曬!!!!!
之後番家`
11點幾出屯西同CY,,叉叉去tsw`
oh牙Ann來了!
好掛住你t3t
去江江食野;DDDD
佢地3個都買大大耳機xdd
之後去銀座玩下行下咁樣;D
好快就走人喇;
番到家3點幾炸=V=
即去沖個靚涼爽到哇xp
家裡沒人-v-
哇哈下個禮拜5去度假屋=V=
又去-___-v幾好玩既=]
唉想去番沙田牙!!!!!
下個星期二去再好唔好呢xppp
好掛住豆豆!!!
哈CM大過天;}
成日有人唔留!
正_ _
|
| |
|
|
|
|
| |
今日呢=V=
冇去到中文班!
鬼叫我唔知醒xdd
哈哈哈!
12點去買飛睇唐山大地震`
2點幾再出去;
Kirsten Chloe自high -V-
WOW套戲冇野好講lu`
d喊位段段續續,,
眼淚乾左一陣又到另一個喊位!
23秒.32年..真係冇講錯;唉=[
好感人!!值得睇!
睇到4點幾5點''
番家去-V-頭痛-_-!
聽日去黃金海岸lu =V=
都唔明點解要去住-,-
不過有得玩唔錯架拉;DD
姣喇姣喇我要閃喇拉-V-

好好笑既Kirsten XD
cM;DDDDDDDD
和你並肩同行 一起走過各種天氣 再冷我都不覺得委屈
但生命轉了彎 慌亂間我回頭看 卻失去你的蹤跡
不想一睡不醒 免得錯過你的消息
忍著痛 忍不住了我就深呼吸
你說過的永遠 說好要帶我去
心刮著風 下著雨 想著你 往前進
愛 請問怎麼走 我一個人 翻過山 越過海
只為你對我好過 這份愛前所未有
愛 為什麼不走 我也不懂 誰勸我 誰愛我
誰可以讓我解脫 你的吻像個溫柔的符咒
只想等你回頭 緊握我的雙手 想著你就能執著 不管多麼寂寞
我的苦 我的淚 我的理所當然 只要你說你懂 就足夠
我翻過山 越過海
只為你對我好過 這份愛前所未有
愛 為什麼不走 是誰勸我 誰愛我
誰可以讓我解脫 你的吻像個溫柔的符咒
|
| |
|
|
|
|
| |
失蹤左咁耐;
係時候打番qz` (掃塵中
台灣..正正正正正!
好多野食牙xp
雖然旅店住尾房-v-
又old又恐怖;]
不過唔緊要拉!
個5日都十分好天!
熱到牙媽都認得=0=
Day 2水上樂園好玩;D
條滑梯嚇到我標尿=p
離心力爆登!
仲有d夜市牙..正!
仲有好多好多狗狗xdd
又抱又吻又摸咁樣*v*
坐左個成日係台劇見到既摩天輪xd
好高!不過好靚=]
飛機上..玩部電視玩到傻`
又玩十三張又聽歌xdd
又睇歲月神嘟;;
咁就5日lu=]
點解會肥咁少哇哈哈,,
之後24日,,同CY去左書展`
排隊排左一粒鐘-___-xd
入到去,,好多人-V-
不過好多書睇`
買左4本書;]
見到Miki牙!好靚牙佢!
9點番到屋企..`
今日...去左剪頭髮=0=
負離子;]]]]]
電左3點幾鐘-_-v
悶到癡線````
剪左平陰xddddd
咩樣?成個樣不尋常-,-
聽日,,唉也好想睇唐山大地震`
邊個想睇既快d同我講!!!!
之後..星期2,3 去住黃金海岸`
開心=V=
好喇cMMMMMMM;}
唐山大地震牙!/333\
.
|
| |
|
|
|
|
| |
Hohoho ;]
台灣我來了!
肥死了肥死了/3\
朋友們等手信了=)
明天出發了;p
23號會回來了xdd
別想念我了XD
玩得開心最重要x)
cMcM最緊要!xdd
|
| |
|
|
|
|
| |
今朝11點起身;]
洗頭`出去!
Toy Story 3 with CY =]
哇!真係好好睇牙xp
雖然個3D效果唔太好;
但真係好睇的!
個奸BB`最初好鬼驚佢xd
之後佢擲走左士多啤梨熊落去`
就終於中意番隻BB xd
太陽日間托兒中心!
地獄牙wow -,-
最尾喊到癡線-__-v
Andy講胡迪個陣!
哇好感動!!
堆填區個度都好緊張牙!
我中意左三眼仔!
真係好得意xddddd
之後就去左屯市影貼紙相;]
正xd之後去M記~~
哈哈阿驚!!xdd
之後去圖書館借書`
番家去`番到家6:30=]
後日去台灣喇;DD
五日四夜;]
正正正正正正正!

cM牙唔該!你條毛 有d人入左黎又唔留!
|
| |
|
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 120 | »
|