|
|
|
|
| |
今日對卷-,-
集隊好煩牙好熱-V-
第1堂就係MATHS...=[
2份都81分-__-
好似比人咒咁XD
之後ENGx2,,,,,,,
失敗既我-____-
2份都係5x/80`
之後IS`好似唔知6x/90?
中文,,,,個總分78/100!
魚印咁勁既-__-8x分囉佢!
唉LUNCH同yui ann mag去盈豐XD
好開心係度A...cne cne acnes=]
好喇好喇番黎去HALL`
我中意hall牙!好大好舒服!
GEOG-___-得59/80`
我的媽媽牙-v-
MUSIC咩料呢?
我合格-__-點解會咁`
之後就中屎,,,幾多分滿分?
好似係6x/80=___=v
好彩今日個d all pass!xd
星期一有hist LS CL果d!
不過唔知點解今次冇咁驚-,-
唉唉唉算拉我唔識進步-,-
cM=]
|
| |
|
|
|
|
| |
自己部電腦無拉拉hand鬼左
開都開唔到 老化佢個頭
食屎拉好鬼悶
呢個時間先又得用牙哥個部
聽日番大陸 電腦牙電腦
點解你要係呢個時候壞
考試既時候壞我唔會怪你
但宜家壞真係想爆粗
唉算拉我好陰公
|
| |
|
|
|
|
| |
今日牙;DDDD
9點幾10點起身=]
無聊的-_______-v
1點出去找珊珊;p
去屯市:D
首先直飛Yogurt Town;
哈哈剛剛好20$-v-
之後走牙行牙彈牙飛牙;]
影貼紙相LU XD
新果度唔錯:)冇咁迫^^
大眾去,,,,嘻嘻嘻嘻嘻XD
去昌險樂園玩玩玩xdddd
唉好似喪左咁-V-
洗錢洗得好高興!
不過珊珊真有呢個既童真-,-
有d好低能既成日飛埋去玩:DD
睇到我卡卡聲爆笑起來喇=]
哇玩左好多錢t3t!!!
可以話係玩到冇錢:D
之後去食野`哇呵呵!
行番家去:}又食野了-V-
行牙行:)))))
珊珊再見了!xddd
死喇我又驚喇-V-
聽日去完Choir之後又唔知去邊-_-
算拉算拉算拉算拉XDXD
擺相相相相相相相;


睇下我-____-
我比隻熊熊胸襲=V=
哈哈哈今日好支力的=]
|
| |
|
|
|
|
| |
今日最後1日考試xd
但其實我當ENG ORAL冇到-,-
好輕鬆咁彈番去XD其實好熱=V=
彈下彈下,,去到Hall出曬汗-,-
唉唉唉佢倒數真係嚇鬼死我-0-
都唔知點解會咁驚-____-
未試過咁驚的=0=v
好彩我個筆袋跌到d野fly出黎`
我先識得笑=___=v
挑點解要係蔡肥肥!
201蔡肥肥肥肥肥=___=v
仲要A同學-___-
討論冇冷場-V-
搶得個第3個講-__-
個女仔開左個口我就講=V=
我都唔知自己講左d乜野=0=
那個MC同Andy超強的-___-v
點解我要咁乖tVt
點解我要去Choir!
唉-_-一坐就坐到成3點
鄭Sir;[請中間音唱]
我們;[哇哈哈哈哈鍾嘉欣哈哈!]
鄭Sir;[咦?鍾嘉欣?我識佢XD]
我們;[哇哈哈哈哈哈哈-_-]
番到家悶爆了!
咦聽日冇人陪我出街-V-
淚-_____________-v
算我都係自閉-,-
ANYWAY考完試喇!
cM plz-,-
|
| |
|
|
|
|
| |
今日好破例牙xp
11:40起床;)
話說一訓得耐就神智不清!
眼又腫鼻又痛-__-v
但精神左好多囉XD
一起身就叮波仔食;]
之後成日對住部電腦`
因為聽日Oral唔知點溫=V=
老爸節提早慶祝了-V-
得我一個係屋企喔XD
送左咸碟比爸爸XDDD
講笑姐-,-係送左支跌打酒比佢>v<
之後戴耳機聽歌XD越較越大聲-,-
2點幾落樓下welcome買姐厘粉=]
之後買左2包su片;p
番到去食曬2包-___-咳死
之後整布丁>3<因為太易整喇-V-
自己又愛吃-V-THX SHERBY ;D
之後又繼續HEA牙,,聽歌牙...: )
唉唔知點解好中意睇巨聲=V=
巨聲一幫;
王嘉儀 Cherry 孖仔 Alfred 隊長 小巧 何匯詩 陳彥廷♥
巨聲2幫;
Mag x Kenson x Hubert X Justin X Vivian X 坤哥♥
呵呵最尾果個係我特別愛既XDD
但今晚坤哥會跌入淘汰區tVt
好喇好喇聽日番12點幾XD
之後二三四放假;D
真好!xdd
cM plz!
|
| |
|
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 120 | »
|