★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 12
累積人氣: 17077
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



我幹嘛又回來;D
今日唔知醒囉咩料-_-
彈起身傻左咁好趕好趕..
第一堂history派番個test..
28分入面連2字頭都拎唔到-_-
sadsadsad;
鬼叫一溫hist就眼訓^v^
合格多幾分都算喇- -
ENG...咩料^^成班成3分2人滿分dict XD
咁就加左2分YA-,-仲要加多3分XD
pth..93分-3-加1分!
好煩-___-成日唔記得帶handbook仔-3-
break;落去買筆-_-頂我用左25蚊
中文..開心死;D 估人估到白兔牙笑到嘔- -
Maths..做過咩-_-v 教書-333-
lunch番黎Maths UT`
呵呵呵*v* 後面個頁好易;]
MC都good!
但d ratio我真係唔得-___-v
35分以上..就好了!  - -
VAx2;唉悶到發毛-___-
玩粉彩玩到成手都係XD
放學hea左陣去dance club`
唉本來唔想去;
但一唔去就學少左好多野咁..
都係冒住生命危險去左-33-
頂真係好慘-_-v Hazel見到我都覺得我慘XD
聽日PE test個d野..diu我肯定乜都做唔到;
我有邊忽唔痛先-_-隻腳伸直都難囉-0-
anyway聽日我會kai- -

又咩料打左咁多野-_-
雖然冇人黎-33-
不過算XDD









 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-18 09:12 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



qz已廢;;;
無辦法-33-
唔知點解唔想打喇-_-v


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-16 07:22 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)




請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問到先算拉_ _! )


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-10-10 05:22 PM ))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今朝好開心咁彈左起身xD
番到去做書法xdd
鬼叫我寫左正楷咩-,-
d潦草真係寫到我笑-_-xd
中文堂作文-V-
死喇死喇爆左字數t33t
ms.Lee話算數xdddd
我多左30粒字-,-
英文睇matilda movie ;]
勁好睇勁好笑xD
WWY真係牙-,-
唔係我地嘈囉唔該;
就算我地個個都唔出聲`
都聽唔到佢地係度講咩'
又唔肯較大聲d;
Mathssssssssss`
對番CWWWWWW;]
真係要多謝葉浩然xp
數學有咩唔識都會教到我識xdd
大家都知我係數學白癡0V0xd
break;瘋了-V-
sherB唔好唔開心=]
我地撐爆你的;;;;
去hall~~
red house yayaya;
我一揀就揀左有紙既位]
因為社長話有珍寶珠拎`
同埋坐有紙隔離既人要上台玩口不對心''
點知原來要上台囉咩事/___\
仲要唔係珍寶珠;真是傻了=]
上到去腳震震xdd
之後坐我隔離既CY唔上去囉咩事-_-
冇野玩冇野睇;
啦啦隊經過幾番掙扎;
都係join左=33=
CY都心軟左xd'
有人陪我玩乜都得拉=]
係VA rm2悶到玩truth or dare'
要同Terry抱抱-0-
好傷心...我個初抱冇左xD
之後放學同CY ANN去M記食野`
影相影到傻左XD
2點30先番到家;DD
做功課做功課!!!!
聽朝10點幾去中山雅居樂玩;p
其實初初話唔想去.`
勁太多功課做唔曬'
但都係屈服左.-,-
仲要去曬五六日xp
仲要係冇媽媽爸爸之下去xP
星期日夜晚先番-,-
帶功課去果邊做先xdd
好掛住間屋.>33<
幾年冇去應該封塵了-,-
anyway有得游水=]
有得坐三輪車周圍去xdd
雖然好危險但真係好玩xd
我又會影好多相xdd
10月相簿有爆多相了xD
大家唔好掛住我拉;D


愛上左2D;]
期待星期一既調位;]
我唔要同傻仔坐;]
文傑文傑牙!
整好d個sitting plan'
如果唔係你會有報應的xD
M群會比我地炸到癲左-V-









 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-09-30 09:48 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



HEY(!)
琴晚做功課做到我死死下囉=0=
真係火都黎埋xD VA畫到我kai!!!
今日星期三;]
唔洗集隊;xd
第1堂係袁神父既History xD
我真係好想去米蘭大教堂!!!
同埋Florence >3333333<
好鬼靚牙真係xp
之後英文堂..哇交超多野-__-
R.A`DICT `COMP`NEExdd
好鬼眼訓囉咩事;
PTH;仲眼訓`
雖然好鬼好笑-___-xd
中文堂...oh都係咁拉`
愛爆左中文堂XDD
數學..哇快睡了-,-
救命牙- -
LUNCH去seven`
田雞痕仔匡仔>33333<
係入面玩到din左xdd
你地真係好可愛XDD
好想番1E牙搞到我!!
番到去又數學!!!
哇好眼訓好眼訓!!!!!!
之後2堂VA`要dict
抄人我最勁拉-___-
錯左2個xD 哈哈抄得好勁!!
放學玩到5點先走- -
真係玩到傻左;
跑到din左-33-





 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-09-29 07:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))