|
|
|
|
| |
今朝帶口罩熱到牙;@
數學派test-_-v
um..好kai-0-
聽到冇人fail;
之後將個口罩拉到上眼度xD
不過分數就...ok la ;p
放學去dance club`
好鬼驚-_-v
高級組咩世界.____.?
完全同低級組唔同囉- -
變左最細個XDDD
個Miss講粗口的^v^
之後好似好好傾咁xd
雖然我唔敢出聲-_-V
學得超快;快到呢-_-真係末日咁- -
可能因為之前太hea喇-____-;
不過[[[勉強]]]都跟到;p
一定要練牙xd加油加油!
跳完真係冇曬力咁落樓梯-___-
同埋603真係局到喊- -哇熱到你牙!
另外今日IS堂燒到手指,,,keke..
痛到標眼水^^不過我冇講比人知...xdd
起曬[water bubbles] ;p
聽日便服日xD
我的媽累趴似的趴回家;]
|
| |
|
|
|
|
| |
好開心的一day ;p
入左dance club高級組xD
F2得我同hazel入-3-
點解唔係sherB T^T
真係好驚上到去冇人陪!!
BTW;ADD OIL CHERRYYYYYYYY;]
雪愛.車車.Hazel.XXX.我 5個要加油;D
成日係度自言自語-V-
放學同yui去玩xppppp
嘻嘻嘻嘻我傻左喇;xddddddddddddddddddddddd
|
| |
|
|
|
|
| |
好耐冇打到;
中秋節快樂=]
今日上堂冇咩特別''
最特別既就係放學;
Dance club選拔''
哈仲以為跳番F1個隻tim..
教高級組既其中一part;
唉/_\一直係度唉囉.
練左30分鐘度;
分3組黎跳;
哇好恐怖囉入面-,-
咁就跳完- -啞曬!
佢咁就決定到架喇咩-_-
算拉都過左''
低級組高級組都有得跳舞就得.
星期一先知結果sosad /___\
|
| |
|
|
|
|
| |
今日係星期五!
話咁快就到-_-v
第一堂中文;
哇終於抽唔到我囉ms.Lee!
2堂數學...眼訓-____-v
CL...哇扣分扣爆左-_-
雖然唔係我xDDD
不過蛇妖今日幾火-_-
但我依然死左去fb xp
GEOG,,嘈到牙媽都唔認得!
ms.Lam爆左句[玩完未?]
嚇到我唔敢講野TvT
lunch去SEVEN!
真邪..到處都有田雞的身影=]
搞笑的西瓜皮田雞匡匡=D
番黎IS..myGOD 邦邦的gag我受不了;D
英文哈哈Matilda=]
一行一組;
出去做個小小的drama;
每組做一個chapter=]
chapter好正xD
Kai佬做Matilda笑到我xD
熊B做miss honey :)
哇之後發覺Matilda好好睇=]
一d睡意都冇囉!xd
放學..落去找WWY;
之後開班會;}
d人又出又入去鬼煩=[
進度被拖了;'(
真係火都黎埋;@
的確.2D既人入黎拎一拎野.ok=]
但你條友係凸登咁鬼慢去拎;
仲要一本一本拎 你冇野牙?
班會開會唔係大曬;
只係我地book左房`
你成日又出又入;
不如你成日書包拎出去'
你好似凸登咁囉係唔係.
成日係度自拍'.
話自己對眼好靚.好靚仔
好心你拉你個鼻咁靚;(
成個插鬚咁真係靚.
fb係度串我地;
哈哈笑死我咩
自己del post
好淆囉咩事^^
話說..dance club有得選拔上高級組-_-
改左星期三*記住係星期三!
|
| |
|
|
|
|
| |
09-10 1E.
鄭Sir;老豆'
1E們真的很愛 很愛你;
你給我們的email.
是想我們哭嗎?
YOU'RE ALWAYS IN MY MIND.
這句話.真的太感動了'
對.我們都想跟你說這句話.
YOU MAKE ME CRY
MAKE ME SMILE
MAKE ME FEEL THE LOVE IS TRUE.
真的哭了。
我們升班了;
新的1E再次到來.
我相信這1E也很愛鄭Sir.
但請你不要忘記我們呢;
YOU'RE ALWAYS IN MY MIND.
是你說的阿;別反口.
Email附加的那張相;
穿班衫拼1E的相.
我求了你很久了.
現在你在這次email中給我們.
真是無比的感動;
那張感謝BIG CARD.
請留下來;
因為這張卡代表著1E阿;
感謝.

|
| |
|
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 120 | »
|