★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 16
累積人氣: 17152
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚冇心機溫書= =
中文不嬲都唔太擔心架喇xdd
不過數學就...識我既都知我數學屎;D
溫唔溫都係死架喇-_-
中文..篇作文真係底線佢xD
明明諗好曬點知作[遲到]= =
load左勁耐先load到= =
志怪小說寫左散文小說xDD
食屎拉黃大胃-_-
數學,,預左炒=]


唉聽日LS= =
冇野打88= =



 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-01-06 01:49 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



History!!!我最憎既History-_-
凡係英文既野我都憎;D
中史最好>33<
好討厭既History-V-
琴日放學早d番家,,
之後係房自閉咁溫-,-
sor真係入唔到腦,,1點幾開始先入到-,-
好彩琴晚唔知點解唔眼訓,,
直踩通頂-_-
溫到5點半既時候..個鬧鐘係度響-,-
嚇死-33333-
之後hea下hea下溫到7點;
番學去\333/凍到想殺人= =
考了考了= =
唔知講乜好-vvvvvvv-
多謝Terry XDD
Reign of the Terror.??
寫左Error..
諗到爆頭都諗唔到係Terror..
一望到Terry..咦Terry!Terror;D
勁開心-,-
T/F個david活版印刷又笑到傻= =
之後ENG compo...
哇咩料 第2篇作到好搞笑XD
作左35分鐘度..即刻訓覺=0=
訓左40分鐘XD發左個夢...
嚇死我-,-哇一起身完全唔知自己係邊
放學同Cell,珊姐,皮一齊走;]
頂佢三眼仔杯= =等到24號= =
有個牙叔比左印花我= =
又比,,又想我草/333\
就快到期-,-
但一開個印花有成20分!!
唔草牙唔草牙\0/
對的是的= =
溫完中文喇-V-
數學不嬲差慣..唔想理囉點算.
唉~~~


又重溫Get over u-,-
歌詞很正=]]

曾在月光之下望煙花
曾共看夕陽漸降下
要怎麼將一切放下 我怎麼捨得去放下
曾在風中漫步沙灘
曾在燭光裡共晚飯
記起當天溫暖對白  這一刻發覺太偏差

I wanna Get Over You
Tell me what I have to do
提醒過自己刪掉記憶統統不記起
I wanna Get Over You
But I just cannot make it through
怎麼可 怎麼可心死
How do I Get Over You

仍自欺於舊日之間
仍未信熱茶易冷淡

我根本不想要放下 你怎麼狠心要放下
現在深宵獨自瑟縮
在已棄置無人空屋
你最終都要走 唯獨我不太願接受

I wanna Get Over You
Tell me what I have to do
提醒過自己刪掉記憶統統不記起
I wanna Get Over You
But I just cannot make it through
怎麼可 怎麼可心死
How do I Get Over You

想等他轉身我太天真
想更加抱緊卻更傷心
想過抽了身無奈我戒不起心癮

想找一個人隨便接近
將這一個心填密缺憾
不過竟更加懷念你昨天一吻











 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-01-05 10:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



快快手打左個qz了左個心結佢= =
今日凍到din= =嗯
今日全部堂都係咁笑= =high到xD
ENG ENG又做EX= =
對到豬奶又係度笑-V-
Maths,,成班都傻既;]
中文玩game;D
win 0.5分XD
笑死人-vvv-
中屎笑到din左= =
miss.Yung比我地搞到XD
成班係咁爆d gag出黎= =
miss.Yung係咁係度爆笑= =
樹樹;[我48度唔開風扇 我開冷氣的]
Miss.Yung笑左好耐-_-
本新其實好鬼爛冇人笑= =
佢笑我地又爆笑xD
比我地搞到瘋了XDD
智障法-V-!
LUNCH去左Ben墟= =
陪CY食野我冇食野xd
冇胃口sosad= =
番到去玩到傻-v-
pth堂堅係唔知想點 = =
其實咩料= =點解會咁樣架頂
HIST,,做past paper..= =
IS,,做過乜 唔記得= =
一路笑xD
小成同kai鬥撞胸= =
IS lab Terry調左位去我隔離之後= =
係咁講野又搞gag-,-
最後我又畫lab張臺= =
諗起畫就激氣= =
今日寫野係張臺寫左好多次
pth寫左次之後
小成:[哇!!!!]
我就望住佢望果個方向呆左勁耐= =
之後話:[做咩牙??]
個頭拎番轉一睇 寫個段野冇曬= =
小成你有冇數過你擦過幾多次我d野=[
起碼30次XD
放學搞左一輪早走番家沖涼溫書;
牙媽唔比熄電腦XDD
佢要玩game 0rz
之後入房溫溫到7點,,
好的8點要溫書-V-
加油XD


終於明白 美好的往往留不下
卻能給人 最深最遠的影響
你笑容裡的暖洋 你說過的每句話
總是 陪著我出門又陪著我回家
很感謝你 給我了好長的依靠
那種甜蜜 不是想要就能得到
我會微笑著退讓 全歸你的功勞
儘管眼淚不知不覺的流下

我能體諒 你離開我的身旁 超越我的感傷
我能體諒 你要的那個遠方 讓我追不上
多那麼的愛罣 有什麼不能為 不能為對方著想

我能體諒 你肩膀除了自由 都不願意扛
我能體諒 你的心多麼害怕 被綑綁
就讓愛的人也能愛他所愛 也算是幸福啊

因為愛你 我上了最好的一課
原來的成長 不只是以為的快樂
你忠於你的選擇 要更好的人生
我不能陪你 至少要幫你完成






 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-01-04 07:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚早訓了= =
好似1點幾xd
又想講多次.
C all star既天梯;D
頭先先知背後個故事牙t^t.
好感人!!!!!!
這就是愛情;D
大家有冇睇個真人真事故仔呢xD
好的今日7點4起身,,
哇好凍= =媽的的
番到學校唔洗集隊太好了!
IS lab=[玩game!!
吹漲左.我都未溫書-_-
食屎拉= =我地組真棒= =
中文又係度文化知識-_-v
ENGX2 慘的test= =
唔知要test哇哈哈哈理得佢= =
對ans同小成改答案hahahaha
有度我寫得好大舊 佢都幫我改番= =
[幫你改拉唉= =]
[哇超大舊wo你都塗??]
[hahahahha]
之後見到小成..
[Pig:feel hot----produce more milk]
笑到我= =豬奶;DDDDDD
break番黎music,,我要考笛= =
上堂冇番,,入到去吹第8首= =
個D音想點= =走音走音= =
[救命]都爆埋出黎xDD
LS,,本來好興奮= =
最後好眼訓xD  [押韻左xD
Maths,,搞黎搞去= =
chung sir塊面好紅 咩事xD
加6佢講左做[假 6 ]xDDD
仲要拉長個[假]字hahaha
放學好無聊,,幫Pam抄功課-3-
之後比Tal拉左落去食野= =
佢真係好可愛xD
最後唔理你= =
同大粒baby番家去(:





真可憐= =冇眼睇= =


如今這串鎖匙
能怎用亦難知
無法開啟你我內心的事
真是很諷刺

現在慢慢將指尖鬆開
我看我這次終於真可以
墜落地面 這一堆鐵
我已決意要這愛意
全靜止
























 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-01-03 06:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚-_-唉冇溫到書
叱咤xd
哇哇哇張敬軒牙>33<
好愛你xD 銀獎了-V-!!!!
農夫哇哇哇xd
c all star首天梯-__-!
之前從牙哥一路播得知的XD
自己一路未down落部手機度-33-
THX Sherby ;D
真係好好聽xDDD
佢把聲牙>0<
好的= =
琴晚12點幾就訓左係床度聽呢首,,
之後就開始sms,,
哇本來好眼訓想訓,,
之後又好精神-v-
本來諗住早睡早起溫書的= =
但sd下sd下已經3點幾4點-_-V
搞下搞下都係4點訓=0=
琴晚睇左好多鬼故既我;
好急但唔敢去次所= =
結果4點都跑左去-_-
一開燈,,去緊既時候!
一隻超大蟑螂係地下度爬= =
嚇到我起毛粒= =
點解可以咁大隻-_-
之後一行一驚佢走黎走去!
等佢爬左去入少少我先跑出去= =
證明左夜晚去次所唔應該驚d[呀飄]~
再次證明我唔敢夜晚去次所了-_-
搞下搞下 又聽左2次天梯先訓- -
今朝12點唔知幾起左身xd
(本來想12點幾訓9點幾起的)
唉真係-v-今日要KO功課;]
仲有wb未做牙忽忽=]



越是這樣我越心痛
別想太多了好嗎
找回真正的自己嗎
如果你虛偽的過著而開心的話
那就選擇虛偽吧
但我喜歡真正的你
你肯找我傾訴你的心事
我很開心的
雖然我說什麼你都...不要緊~
我笑了^V^你都要笑~


無論有幾高 就如絕路
隔絕塵俗只想要跟你可終老
來跨出那地圖 不需好報 都只想你好

能共你 沿途來爬天梯 不用忌諱
中傷流言全悍衛
留住你 旁人如何話過不可一世
問我亦無愧 有你可失去我一切

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓 能撐 下去 
竭力也要為愛盡瘁 抱緊一生未覺累

前方 仍然大霧
到懸崖或海邊也許永不知道
能相擁到白頭 一起偕老 不跟天鬥高

前面有幾高 一片荒土
每步隨著攀登叫雙手都粗糙
從崎嶇這路途 開墾給你 可走得更好

能共你 沿途來爬天梯 黑夜亦亮麗
於山頭同盟洪海中發誓
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你可以 拆破這天際

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓 能撐 下去 
竭力也要為愛盡瘁 抱緊一生未覺累

握著手 而幸福包圍泥牆簡陋
牽著走 懷著勇氣至愛得永久

幾多對 持續愛到幾多歲
不轟烈 如何做世界之最
千夫所指裡 誰理登不登對
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓 能撐 下去 
竭力也要為愛盡瘁 抱緊一生未覺累

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去



 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-01-02 12:54 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))