|
|
|
|
| |
仲係勁病勁病勁病= =
咳到din左!!!
./333333333333333333\
冇番2日學之後 好似乜都唔識咁= =
呼今日............
冇野講= =番左3次學校
3點50走左去入數
4點15番學校消假同接老公= =
去到卓嘟居,,番轉頭
4點45番學校陪老公拎銀包XD
hahahaha~~~
夜晚打邊爐,,=]]
就黎TQ喇-____-
冇番2日 跟唔到進度既一定係我-_-
雖然我跳好少xD 太好了;p
Min好好人xDDD
我都係要努力唉= =
大家都跳得咁好-3-
咳咳咳咳咳死喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| |
|
|
|
|
| |
唉琴日開始病;
病到呢一刻=口=
2日冇番學喇:(
宜家仲要喉嚨痛到講唔到野=[
一講野就勁痛同走音hahaha!
所以聽日番學唔會講太多野= =
哇今日落雨牙!
聽日一定凍死>3333<!
食藥食到隻手係咁震..T口T
只有你的關心才最窩心:)
GEM首[我的秘密],,
好似為我而作咁=口=!
聽到傻左T口T!
最近一直很好心情 不知道什麼原因
我現在這一種心情 我想要唱給你聽
看著窗外的小星星 心裡想著我的秘密
算不算愛我不太確定 我只知道我在想你
我們之間的距離 好像忽遠又忽近
你明明不在我身邊 我卻覺得很親
Ha~ 有一種感覺我想說明
我心裡的秘密 是你給的甜蜜*
我們之間的距離好像一點點靠近
是不是你對我也有一種特殊感情
Ha~ 我猶豫要不要告訴你
我心裡的秘密是我好像喜歡了你@
夜裡陪著我的聲音就算沙了也動聽
這一種累了的聲音是最溫柔的證明
(你是我你是我的秘密)
這模糊的關係是莫名的美麗*
我們之間的距離每天一點點靠近
這是種別人無法理解的特殊感情
Ha~ 我要讓全世界都清晰
我心裡的秘密是我會一直深愛著你 深愛著你
想知你今晚若有空
何解不找我令我不知所措
時時都迷迷糊暗戀著
卻怕你會不知道
三分鐘對話結束
才匆匆幾秒冒昧地再送出短訊
花一天等回覆
往往你如何令到我心痛
假使手機短訊有日失靈
我要會將每句話儲起
即使跟你完全無運氣
都真心真意受制於你
咳咳咳.聽日我番學咯!
|
| |
|
|
|
|
| |
今日一早就去左迪迪尼喇~~
雖然已經去過超過20次-,-
不過去玩下都唔錯= =
加上要試下部小相機=333=
一日咁就過左==
影左接近200張相!
轉相+up相上fb 0rz
哇up超耐囉咩事!!
宜家先up到未夠4分1 = =
聽日仲要番學牙 媽的T口T
唔得 一定要up曬先去訓>33<
因為過左一日我就會唔想up=0=
這樣也不錯*vvvvvvvvv*
|
| |
|
|
|
|
| |
今日真係悶到嘔-,-又眼訓!!
PE堂體適能=[[
哇手握力做乜咁架==
27分=333=
LS堂真係勁眼訓-v-
之後去保記論壇0rz
我隔離隻I love Science= =
好受歡迎XDD
拍手xdd!
聽日要努力做曬d功課=33=
想笑 來偽裝掉下的眼淚 點點頭 承認自己會怕黑
我只求 能借一點的時間來陪 你卻連同情都不給.
很怪..越來越怪!
我們不太像朋友吧.
越來越陌生了..:(
因為這一陣子我並沒有主動跟你說話==
只等你主動-3-
不知為何,,沒有這個動力了...
上網見到好多touching既野=]]
有d睇到喊T口T
請將她變他XD
在每一個時刻 你都想著你愛的人 儘管你知道她不愛你
但在這世界 偏偏你想要 就得不到
你關心她 又不想她知道
不為什麼 只是害怕當她知道後可能連朋友都做不成了
所以你寧願當她是你的一個好朋友
盡力對她好
但她總是不知道 什至還說著她女朋友對她有多好
總有一些時候 你會想過放棄 問自己為什麼還愛她
但你一定答不出答案 這是你對她的愛
你覺得她好 你就好
可是總不能衷心地祝運她
電話收到她的短訊 比收到紅包還要開心
看她一眼 比看十埸電影還要高興
有時真想不明白這是為什麼
跟自己說放棄
到晚上卻躲在床上聽著歌流著淚
單戀,都會有所期待
期待著自己單戀的那個人,會對自己有所好感
期待他/她,多少也好,也會留意一下自己
期待他/她,會對自己跟別人的不同
期待他/她,會跟自己訴說心事,甚至會成為二人的小秘密
期待他/她,有事沒事,都會第一時間想到自己
無時無刻都在尋找你的踨影
見到了你
心裡感到安心和高興
多希望時間能永遠停留在這一刻
但表面卻裝作無所謂
見不到你的踨影
心裡頓時感到失落.
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚因為少功課既關係
聽日又多功課交既關係
琴晚竟然好乖咁做聽日要交既NEE+WS :D
未試過咁乖架xD
今日冇乜特別==
最尾個2堂musical表演喇~~
好開心=] 好成功囉!!
大波劉信+大肚小成+大爆MC+大舊熊wan
=四色粉皮=] 都做得好好;ppp
爽;D~~~~~
放學執下呢樣個樣之後,,
落左去學舞-_-V
唉死拉都唔知點算好..
差唔多5點先飛番上405- -
哇仲係咁多人=]]
同ann番家去;]
番到家好唔開心==
好多功課 hist要test...
雖然考勁少=口=
但我宜家都未開始溫xD
岩岩先做完功課..VA個d==
好拉溫書了==
|
| |
|
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 120 | »
|