★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 3
累積人氣: 17064
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



聽日終於對完個14個死人數學rev.ex!!!
搞到我想自己做都唔得-,-
又多又對得快,點自己做牙??
晚晚例牌動作係入房抄rev.ex,
過埋今日就完喇!!!!!!!!
今日係學校一得閒就抄-,-
因為14課太多了-v-
結果都係抄淨1 page,
不過都好t____t
仲記得之前一個夜晚抄3課!!!
唉0rz0rz0rz0rz
聽日最後一個上課日了。
用我最愛既Day 2完結真棒唷XD
中英數PEPE LSLS FP.
過得勁快XDDDDDD
但我真係好擔心聽日0rz
放學0rz
up grade 0rz
WWY 0rz
又針對我拉0rz
唔知會問我幾本-,-
加上我冇一本係真正睇過唉- -
好多人up唔到0rz
何況我0rz
連RD都收左牙咩料!!!!==
唉唔理了-,-好驚唷-v-
今晚做Poem,抄埋個頁rev.ex,做ENG past paper,
gdgdgdgdgdgdgdgdgdgd:)



聽歌要講feel:)
乜都要講feel:)


今日同牙肥番學-v-
係咁咒人==

Rachel扮花家姐真係正到爆- -
我宜家仲記得囉深刻到- -



幸福真係咁簡單嗎,
可以維持著嗎.
最後會變複雜嗎,
這是未來無字的一封信,









 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-06-02 08:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



我仲要忍幾耐.
你真係好.Q.煩.
點解我有個咁既牙爸.
我用黎比你侮辱架?
乜我個心唔會傷架?
我話你聽.
你越諷刺我.
我就越唔會聽你講野.
Sor.
I hate u.
你從來都唔會理我感受.

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-29 12:12 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



哇唷哈-v-
今日超忙牙0rz!!!
11點訓到3點溫GEOG!!
我起到身牙0rz0rz!!-v-
530再訓-33333-
嘟- -好難起身t___t!!
cy不見了-vvvvvvvvvv-
衰野遲到- -仲以為你咩事=]
geog test.可以再見了-,-
Maths test唔好提了-,-
H.E.好開心^VVVVVVV^
整完個靚靚喇wahahahaha
早知就塞多d綿花=[ 唔夠脹:(
個SHINee真係車得超樣- -
喔中文堂被ms.Lee發現我寫十大了- -
好彩冇收到姐0rz
放學忙到爆屎kui- -
番家拿RD,LSWS同互評表- -
哇好鬼熱牙!!!
之後借nonERS比wwycheck,
之後買野飲買完就要衝番LS去開會- -
開到5點15分 /0\
走曬了d人- -
同珊珊番家去:)

我- -
今日冇唱歌- -
點解會咁的- -
因為心情不太好- -
嗯- -
再見- -
晚安- -









 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-27 09:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今天很沉重:(
Lunch個陣得知,
你被罰了:(
唔好喊牙牙牙牙牙牙牙牙!!!!
心很痛:(
放學去睇你..
你真係好唔開心..冇曬表情..
第一次見你咁樣..好擔心好擔心
又無能為力..
你..竟然成晚冇訓過..
憎死老鍾
憎死曹劍雄
點解仲咁對佢.
放學你仲要去做LS..

對不起Hippo :(
我應承左你因為你生日,
夜晚陪你傾電話,
朝早同你番學,
放學同你放學 [= =。]
但我一樣都冇做到...
夜晚做LS專題做到點幾..
朝早我唔知醒..
放學..我唔忍心dum低佢而同你走..
生日快樂...對不起...我係個冇誠信既人..

唉.,pooh牙...你要加油牙=]
唔好搞到d fd咁擔心你:)
你肯醫生很好牙:)
成個F.2放學都好沉重..
um....

然後一直等你..5點你終於番黎喇..
有笑容了:)你個衰人xd
今次一定係我陪你番家架喇-v-
你呃我話番你家有條捷徑,話帶我去
之後你指左去我番家條路,想行埋去
你fake唔到我的XD
你咪洗只2送我番家-vvvvv-
但...真係很lum hahaha"
當然最後都係我陪你番去拉:)
傻瓜唔好再咁喇..
做乜琴日我喊完又到你喊牙
答應大家有不開心的事都要跟對方說好不=]
這次之後...更加感受到大家對大家的愛了=]
我真的很愛你牙haha


Hippo..對不起..
Pooh..為左朋友 可不可以聽我們的話:P
你..別要再令我為你心痛了=]






 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-25 10:43 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日過得好普通-v-''
唔知點解
覺得自己脆弱左好多..
我死都不要有人看到我哭的樣子
很醜牙xD
哭完就會即刻沒事了hahaha
放學去左幫媽子交收- -
有個袋佢見到覺得太大-v-
送左比我hahaha
太多袋喇0rz
哇哈其實冇乜野打0rz
今晚忙到抽筋!!!
VA唔識整!!!!!!!
REV.EX 好q多!!!!!
唉/_____________\



蝴蝶眨幾次眼睛 才學會飛行
夜空灑滿了星星 但幾顆會落地
我飛行 但你墜落之際
很靠近 還聽見呼吸 對不起 我卻沒捉緊你

你不知道我為什麼離開你 我堅持不能說放任你哭泣
你的淚滴像傾盆大雨 碎了滿地 在心裡清晰

你不知道我為什麼狠下心 盤旋在你看不見的高空裡
多的是 你不知道的事





 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-24 06:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))