★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 65
累積人氣: 17130
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日:)
哇人生第一次!!!
番學前食早餐牙:)
7點約左cy M記食yo:D
講堅!!!精神好多囉t^t
IS 2堂,寫歌詞地過;)
中文堂口試- -
好.低.分!!!
之後2堂英文作compo xD
冇拉拉走火警0rz
真係好鬼熱=[
我地最後果班出黎-__-''
唉lunch熱到kai- -
好嬲牙;@!
我個烏冬1點先黎囉kai!!!!
落錯order t____t
不過好好食;p  [心情起伏真大- -]
番黎真係嚇死我既Music堂= =
我唔識睇譜架:'(!!!!!!!!!
考乜笛牙!!!!
唔識睇譜點吹???
好激動-___-''
點知今堂唔洗考-v-''
真幸運-v-''
之後LS又唔洗用果本我冇帶既書^V^
hahahahhahaha太好彩喇~
Maths堂對wb,開始眼訓-__-''
同Dave係度唱歌xDD
唔岩channel XD
點解你識咁少,
Jay同Eason既歌:(
不過最岩Channel既都係[淚了]XD
放學,做過乜野我都唔記得了-,-
牙記得喇-,-
係咁高聲地唱歌0rz
比我洗腦既人唔好意思;D
安靜同不能說的秘密^V^
聽日到最長的電影同Eason既歌XD
唔知幾多點同cy王子pam Ann樹樹去屯市,
飲貢茶之後去圖書館^V^
借左2本書=]
點解對初戀呢2粒字特別敏感= =
所以2本書都有呢2粒字hahaha
落大雨囉咩事!!!!!
冇帶遮-,-!!!
打比媽子求救-,-
[哇好大雨牙但我冇帶遮]
[d雨開始細架喇你一陣衝番黎拉!!]
[哦t___t]
點知真係冇乜雨哈哈哈哈!!
成6點先番到家-,-


好掛住部ipod-v-''
聽日一定要番黎!!
如果唔係我星期六日點過牙xD
d apps又要再down= =
唉d影相apps= =算拉XD


你不知道我為什麼離開你
我堅持不能說放任你哭泣
你的淚滴像傾盆大雨
碎了滿地 在心裡清晰














 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-12 09:24 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日過得超級快xD
中文堂冇聽過書- -
係度寫十大-v-''
英文堂好悶-___-''
數學堂更加悶-v-''
之後游水-v-
哇曬到癡線-[]-
真係唔曉碟式xd
太陽真毒==
之後番家:)
哇差d趕唔切yo xD
番到黎LS 2堂,
第2組匯報=]
唔錯的了xD
枉我地星期日曬住咁做xd
太陽真毒==
FP堂寫心意卡比媽子-,-



聽日去溜冰:D
好耐未溜過喇xDDD
唔知仲識唔識-__-xd
興奮:D


再給我兩分鐘 
讓我把記憶結成冰
別融化了眼淚 
你妝都花了要我怎麼記得
記得你叫我忘了吧 
記得你叫我忘了吧
你說你會哭  不是因為在乎
 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-09 10:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



真慘今日830起身:(
好無聊既一日0rz
不過,也好-,-
hea下hea下咁xd
屯市好多人:'(

好中意聽歌牙:)
我愛周杰倫=]
聽你d歌真係有被你感動到=]
不過其實點解我特別中意[安靜]呢 xd
係因為溫流唱過囉:)
咬字好清楚,把聲又好好聽<3
聽多幾次會喊,,一定練得好辛苦=]
不愧係我既Onew hahaha:D

聽日去傾LS :)
yoyoyoyoyoyoyoyo`


看妳傻笑著 握住我的手:)
夢希望沒有盡頭 我們走到這就好~
因為我不想太快走完這幸福=]


只讓我們相戀 這一季的秋天 .
飄落後才發現 這幸福的碎片 .
要我怎麼撿...... :(


再給我兩分鐘.
讓我把記憶結成冰.
別融化了眼淚.
你妝都花了要我怎麼記得.

Jay萬歲
Eason萬歲
GEM萬歲
A-lin萬歲

SHINee大大大大發★










 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-08 12:35 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



果然冇開冷氣訓係比較容易起到身:D
開冷氣訓真係舒服到唔想離開張床:D
今日,冇乜特別-,-
WWY嚇鬼死我==
[點解會有TICK既.]
哇D眼神我真係好鬼驚-__-''
點解佢係我班主任;@   HATE:(
好鬼眼訓囉今日-,-
點解越早訓就越眼訓-V-
va堂好鬼眼訓-,-
之後冇拉拉叫每組做咩動作==
哇笑死梁梓鋒真係做我講果個hahaha
即刻笑到精神曬;D
中文堂寫歌詞,
諗起pth堂就想死-,-
寫曬5個SHINee既韓文名個d+[SHINee],
比隻大bra擦曬,心超傷的說-__-
我真係填左好耐架d色-,-
唔係淨係寫仲要加深同加粗佢架-,-
仲要成堆擦膠碎一野曬落我個頭0rz
好了,聽日唱雞:)
頭先7點訓到10點唷==
宜家精神到乜咁:)
一陣一定訓唔到-___-
難得我有心情打qz;]
仲未JB部ipod-__-''
好想JB!!!-v-
話要考完試先T___T


我想我真的怕安靜
少了你吵我不開心
回家第一個開機
掩蓋所有的安靜
說不定我能夠撐過去

我想我真的怕安靜
連洗澡都要戴耳機
打電動聲東擊西
一停我又怕想起
唸我和愛我的人
我沒珍惜





 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-07 01:15 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



哇星期二果日忙到爆!!!
中史評論題,
LS社論,
RDx4,
西史wb,
hwb,
cw,
辛苦完之後,
終於得閒喇/___\
呢2日真係笑到崩潰-[]-xd
lunch家進d笑聲==
pth堂嬿嬿冇番好開心:)
同熊,劉信係度玩xd
真係笑到癡左線xDD
死淫佬hahahaha
除褲hahahahhaa
-vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv-
今日笑完全係因為,
放學LS開會,
磁性聲!!!
真係kai到= =
趴左係臺笑,
停左之後好眼訓,
趴埋係度差d差著hahaha
[你笑到訓著左rrrrrrr牙?]
哇哈哈哈哈XDDDD
好,冷靜,
今晚係唔係得NEE 中文書 HWA VA==
做左2樣了很好:)
走佬88-v-








 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-05-05 06:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))