★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 1
累積人氣: 17062
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



唉聽日番學點算......
好YA終於番學喇HAHAHA!!

我到底係邊個心情-,-...
我感覺到我的世界變了- -
因為未開始暑假個陣
我只係對SHINee有一番好感
偶爾見到佢地d相牙會開心
但宜家世界變了- -
愛到不能自拔既程度- -
我懷疑我就算係學校
我的字典裡都沒有放棄SHINee
因為-,-file有佢-,-schedule book有佢-,-
銀包有溫流-,-呵-,-
locker遲早都有SHINee相 0rz
schedule真係美到要哭了TT
嗚嗚我哭TT    -,-!

琴晚好耐未試過早訓喇WAHAHA
1點幾就訓~
本來想830起身,
醒左一醒勁眼訓訓了-V-
一起身已經11點幾-,-
琴晚我個目標仲好遠大-,-
本來.....
一早起身執曬堆到滿曬既f2工作紙....
之後煮番個美味的lunch上下網-,-
hea好耐先出街-,-
點知變左趕到趕命執d垃圾-,-
執左一粒鐘-,-
快速食8粒雲吞-,-
飛出門口HAHAHA-,-
好拉唔緊要^V^
同皮出去買野-V-~~~
開學用的東東XD
行黎行去都係果度xD
嗚點解d schedule咁貴~~~~
今日d表達能力好有問題XDXD
最後去番吉吉-,-
皮你唔早響xDDDDD
我真係諗唔到可以無視封面轉曬SHINee-,-
當堂興奮曬xD
雪泡好好飲牙-v-
笑到差d噴珍珠哈哈哈哈:P
好累唔想行?跑囉。 hahaha
很好番家好眼訓-v-
屋企竟然有相紙.......-v-
不過冇曬彩色墨-_-
影左張黑白泰民呵-V-~~
點解可以咁感動TT
之後買隻replay碟
送既postcard個位岩岩好TT~~~~
媽牙happy- -

130前訓牙~~~~~~~~~~~~~
一定要!!!!!!!!!!!!!!!!!






 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-08-31 09:20 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



d唔中意韓團既人
可能覺得我地太瘋狂
團團都差唔多歌跳埋個d
我未中意韓團個陣都係咁諗
但中意左之後先知道
其實佢地經過好多努力
先可以出到道
幾年既練習生時期
又要讀書又要學唱歌練舞
最後選拔先可以組成一個團體
所以每個人都有一定既實力
成日要搭飛機飛黎飛去
開演唱會 show
可以話係冇停過
基本上係冇時間見父母
所以當佢地講起父母個陣都會喊
話好掛住佢地
除左做歌手佢地都有自己中意做既野
但根本就冇咁既時間去做
一個大團體 例如SJ
好多人都因車禍重傷骨折昏迷
都堅持提早出院上台公演
唉只能說每個團都有自己背後既故事
但都有咁好既表演比我地
um..
金希澈牙
仲有幾日就入伍喇
2
ELF們一定會等你的
2
年後你一定比宜家更發光發亮
特特講過SJ永遠都係13
無論中途有邊個要走
但結局都一定係13
永遠都13!!




 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-08-28 11:28 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



愛上左聽now.in-v-
唔止係金仔=]
咩台都聽下
識到好多首歌!

表妹離開我家-v-
太好了-_-

唔知做乜打qz- -
就黎番學.
點面對

比我 灰多最後一次-_-.
想發洩- -.
唔洗理我擔心我
因為打完就冇事:D


好討厭.................
信任這字詞。

呢d係我既事。
你冇資格講野。
我唔中意你咁做。
咁好威咩?。
唔想同任何人講野。

成日都唔知自己諗緊乜。
嗯 連我自己都唔知。
所以 我點同人分享心事牙:)


多謝你HAHA
雖然同你channel唔岩
但都傾得幾開心
個首勁爆歌我會聽的- -


好發洩完XD
開心曬*0*~~~~


我懂失去的悲傷 也懂進退的掙扎
但想起過去
都是失望 又何必要放不下
是習慣還是愛 不放心 還是不甘心
只有你自己知道解答


























 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-08-27 03:45 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



晨早起身賣旗- -
好似3點訓- -
好彩有事務所係度嘈hahaha
如果唔係會昏睡- -
好多人一齊番學-v-
大興康德人.3.
家進哈-,-
建生賣旗- -
最後既同伴係雅同皮-v-
皮識聽牙伯個d火星文- -
好靚仔AaA笑死-vvv-
麥文灝佈滿建生- -
好鬼熱- -
賣得好少- -
狗狗調情- -
雅話好核突XD
明將食野-v-
對住袁子杰食
好不知所措
2個冇笑點地爆笑- -
日式燒高爆hahahaha
咖車喱AaA
番家sms左陣訓覺
應該係3點幾訓到7點-v-
仲好眼訓!!
不過今晚又訓唔著了- -



問過幾個
都比左我同一個ans
岩既
好果斷地.
最後一刻才知道
也有點不捨地哭

我覺得我是對的
原諒我做咩都係自私
但我希望你一世都唔好原諒我
我連對唔住都冇資格講
........





 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-08-24 08:08 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



哇-v-
朝早約左hair cut-_-
要等好耐- -
頂- -
去左第2間- -
正一pk黎
叫佢跟番個型剪短
佢可以剪個飯碗頭出黎
仲要唔係剪
用個唔知乜野一野產過去
好 我2為淨係咁
番到家扎邊
我叫佢後面修下佢
佢幫我剪碎曬damn it
頭頂個d短到扎唔到
放曬煙花
要夾幾隻夾同埋濕水先正常d
一路扎一路自言自語爆粗- -haha
佢老味我真係極度傷心了
唔中意呢個頭牙/_\
算-_________________-''
歪歪生日^V^
唱KK-v-
6個鐘0rz
好恐怖的扔cake-_-''
頭髮同面沒有了xD
之後跳舞-v-
好心佢教快d
上堂教過既係咁2 mark下咪得
人地上堂冇番冇學係佢地既事
好high-v-影相-v-
覺得自己好靚-v-
hahahahaha-v-
之後食糖水=]
呵呵-V-開心地回家^^
累趴了好早訓著-v-
朝早發現耳機未蚊-_-
好的呢幾日要做功課-v-
休息下-v-
頭先用左1個鐘頭5個字- -
抄曬成本數學暑作hahaha
哪來的勇氣= =
感謝程伯借比CY- -
感謝CY借比我- -
本來想做埋英文個d作文- -
做左一篇就唔想做了-v-
要加油-v-



 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-08-20 02:42 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))