|
|
|
|
| |
唉聽日番學點算......
好YA終於番學喇HAHAHA!!
我到底係邊個心情-,-...
我感覺到我的世界變了- -
因為未開始暑假個陣
我只係對SHINee有一番好感
偶爾見到佢地d相牙會開心
但宜家世界變了- -
愛到不能自拔既程度- -
我懷疑我就算係學校
我的字典裡都沒有放棄SHINee
因為-,-file有佢-,-schedule book有佢-,-
銀包有溫流-,-呵-,-
locker遲早都有SHINee相 0rz
schedule真係美到要哭了TT
嗚嗚我哭TT -,-!
琴晚好耐未試過早訓喇WAHAHA
1點幾就訓~
本來想830起身,
醒左一醒勁眼訓訓了-V-
一起身已經11點幾-,-
琴晚我個目標仲好遠大-,-
本來.....
一早起身執曬堆到滿曬既f2工作紙....
之後煮番個美味的lunch上下網-,-
hea好耐先出街-,-
點知變左趕到趕命執d垃圾-,-
執左一粒鐘-,-
快速食8粒雲吞-,-
飛出門口HAHAHA-,-
好拉唔緊要^V^
同皮出去買野-V-~~~
開學用的東東XD
行黎行去都係果度xD
嗚點解d schedule咁貴~~~~
今日d表達能力好有問題XDXD
最後去番吉吉-,-
皮你唔早響xDDDDD
我真係諗唔到可以無視封面轉曬SHINee-,-
當堂興奮曬xD
雪泡好好飲牙-v-
笑到差d噴珍珠哈哈哈哈:P
好累唔想行?跑囉。 hahaha
很好番家好眼訓-v-
屋企竟然有相紙.......-v-
不過冇曬彩色墨-_-
影左張黑白泰民呵-V-~~
點解可以咁感動TT
之後買隻replay碟
送既postcard個位岩岩好TT~~~~
媽牙happy- -
130前訓牙~~~~~~~~~~~~~
一定要!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| |
|
|
|
|
| |
有d唔中意韓團既人
可能覺得我地太瘋狂
團團都差唔多歌跳埋個d舞
我未中意韓團個陣都係咁諗
但中意左之後先知道
其實佢地經過好多努力
先可以出到道
幾年既練習生時期
又要讀書又要學唱歌練舞
最後選拔先可以組成一個團體
所以每個人都有一定既實力
成日要搭飛機飛黎飛去
開演唱會 出show
可以話係冇停過
基本上係冇時間見父母
所以當佢地講起父母個陣都會喊
話好掛住佢地
除左做歌手佢地都有自己中意做既野
但根本就冇咁既時間去做
一個大團體 例如SJ
好多人都因車禍重傷骨折昏迷
都堅持提早出院上台公演
唉只能說每個團都有自己背後既故事
但都有咁好既表演比我地
um..金希澈牙
仲有幾日就入伍喇
2年 ELF們一定會等你的
2年後你一定比宜家更發光發亮
特特講過SJ永遠都係13個
無論中途有邊個要走
但結局都一定係13
永遠都13!!
|
| |
|
|
|
|
| |
愛上左聽now.in-v-
唔止係金仔=]
咩台都聽下
識到好多首歌!
表妹離開我家-v-
太好了-_-
唔知做乜打qz- -
就黎番學.
點面對
比我 灰多最後一次-_-.
想發洩- -.
唔洗理我擔心我
因為打完就冇事:D
好討厭.................
信任這字詞。
呢d係我既事。
你冇資格講野。
我唔中意你咁做。
咁好威咩?。
唔想同任何人講野。
成日都唔知自己諗緊乜。
嗯 連我自己都唔知。
所以 我點同人分享心事牙:)
多謝你HAHA
雖然同你channel唔岩
但都傾得幾開心
個首勁爆歌我會聽的- -
好發洩完XD
開心曬*0*~~~~
我懂失去的悲傷 也懂進退的掙扎
但想起過去 都是失望 又何必要放不下
是習慣還是愛 不放心 還是不甘心
只有你自己知道解答
|
| |
|
|
|
|
| |
晨早起身賣旗- -
好似3點訓- -
好彩有事務所係度嘈hahaha
如果唔係會昏睡- -
好多人一齊番學-v-
大興康德人.3.
家進哈-,-
建生賣旗- -
最後既同伴係雅同皮-v-
皮識聽牙伯個d火星文- -
好靚仔AaA笑死-vvv-
麥文灝佈滿建生- -
好鬼熱- -
賣得好少- -
狗狗調情- -
雅話好核突XD
明將食野-v-
對住袁子杰食
好不知所措
2個冇笑點地爆笑- -
日式燒高爆hahahaha
咖車喱AaA
番家sms左陣訓覺
應該係3點幾訓到7點-v-
仲好眼訓!!
不過今晚又訓唔著了- -
問過幾個
都比左我同一個ans
岩既
好果斷地.
最後一刻才知道
也有點不捨地哭
但
我覺得我是對的
原諒我做咩都係自私
但我希望你一世都唔好原諒我
我連對唔住都冇資格講
........
|
| |
|
|
|
|
| |
哇-v-
朝早約左hair cut-_-
要等好耐- -
頂- -
去左第2間- -
正一pk黎
叫佢跟番個型剪短
佢可以剪個飯碗頭出黎
仲要唔係剪
用個唔知乜野一野產過去
好 我2為淨係咁
番到家扎邊
我叫佢後面修下佢
佢幫我剪碎曬damn it
頭頂個d短到扎唔到
放曬煙花
要夾幾隻夾同埋濕水先正常d
一路扎一路自言自語爆粗- -haha
佢老味我真係極度傷心了
唔中意呢個頭牙/_\
算-_________________-''
歪歪生日^V^
唱KK-v-
6個鐘0rz
好恐怖的扔cake-_-''
頭髮同面沒有了xD
之後跳舞-v-
好心佢教快d
上堂教過既係咁2 mark下咪得
人地上堂冇番冇學係佢地既事
好high-v-影相-v-
覺得自己好靚-v-
hahahahaha-v-
之後食糖水=]
呵呵-V-開心地回家^^
累趴了好早訓著-v-
朝早發現耳機未蚊-_-
好的呢幾日要做功課-v-
休息下-v-
頭先用左1個鐘頭5個字- -
抄曬成本數學暑作hahaha
哪來的勇氣= =
感謝程伯借比CY- -
感謝CY借比我- -
本來想做埋英文個d作文- -
做左一篇就唔想做了-v-
要加油-v-
|
| |
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 120 | »
|