|
|
|
|
| |
想當年
原來係人地眼中都係咁
好想自己失憶==
或者時光倒流==
唔怪之得呢排靚左
點解唔走快d
我的青春很賽貴。
我好自私
自私到唔覺後悔內疚tim
P.S.對住你先係
牙唔係
我後悔點解我要走 應該係跑
好賤我認
SO WHAT?
信埋d唔應該信咁既野
係你先天真得咁膠:O
其實我覺得自己好衰架
但我見到你真係想.....[血腥場面兒童不宜所以略過mode]
你理下我感受拉- -
好想剪左你個__變你做hello kitty
再講落去就會血腥場面的了
好喇- -我都係想正正經經打qz- -
但唔知點解會變成咁HAHAHA
次次都係咁- -
|
| |
|
|
|
|
| |
假又放完了
um...- -
功課乜真係咁多咩orz
f2個陣記得有一日
中史評論題-報評-RD囉orzorz
可能因為我唔到最後一日都唔會做XD
F3有Essay /___\
好耐未試過睇曬一本書-_-
好感人-v-
那些年 我們一起追的女孩.
好想睇好想睇好想睇好想睇!
不過如果我係男仔
同埋岩岩畢業既話
感觸一定會好大;*
學生時期的曖昧...hehe.
長大後便不能再經歷了...;D
那時是最單純的吧
期待上映><
人總愛胡思亂想
把希望放大
結果所期待的卻跟現實不相符..
想多了想多了
那是他的自由呀..
我又不是他的誰
沒有權去管;)
可是人也有自己的情緒
我就是討厭你們
怎麼到F3 人都變了..
|
| |
|
|
|
|
| |
好煩牙好煩牙好煩牙好煩牙。
平常心平常心平常心平常心!
FRIEND..*
請不要告訴我你的心
也請別看穿我的心
沉默的守護著你
沉默的讓自己 像是空氣
有你的地方真的很討厭
不願意留在此班房
其實再說下去會爆粗- -
呢排都唔知乜事
早餐不嬲都唔食
但晚飯.幾日冇食了
只係飲一碗湯
是越來越嚴重.
很害怕...
我沒別人想的那麼聰明
但是,很多事,我都看得明白,只是不想說
我知道誰是真心喜歡我,誰只是面兒上對我
我知道誰跟我說的是掏心窩子的話,也知道誰敷衍我,欺騙我
一陣要去跳舞Zzzz
|
| |
|
|
|
|
| |
我想
一bra車埋去你度。
車到你冇曬面油- -
車到你冇S身形- -
車到你仆街- -
車到你冇眼皮- -
車到你唔見jerjer- -
車到你屎忽開花- -
車到你爆眼鏡玻璃碎入曬眼- -
車到你棚牙爆曬- -
車到你條孖潤腸仔變櫻桃小咀- -
屌你那星我都唔想咁撚樣話鳩人
無奈地我對之前既我極度反感
本來好正經想打篇qz- -
我都唔想變成咁orzorz
|
| |
|
|
|
|
| |
咩世界-,-
泰民是我的男人=]
唔中意食朱古力
唔中意食朱古力味雪糕
但勁中意飲朱奶xDDDD
好好飲牙*v*~~~~~~
琴日番半就=]
個mr.Yip................
唉真係好想要番袁sir T_T!!!!
上年最唔眼訓就係袁sir堂=[
va堂又係黃婷蔚XD
個名幾親切hahaha
上年傾計傾到喪曬- -
今次好彩有球球-V-~
放學-v-
同3個弱智去食野*V*
笑死HAHAHAHAHA
咩叫雙丸xDDDDDDDDDD
望住袁子杰笑-,,,,,,,-
可怕的飲管-vvvvvvv-
嘈到拆天- -XD
玩飲管玩左好耐orz
之後去十蚊店- -
玩到kai左- -
[吳子陽萎XDDDDD]
[萎...胃仙U XDDDDD]
笑到kai左- -
打爛左隻玻璃杯-[]-
嚇死-[]-.....
番到家都3點幾- -
即刻訓覺-v-
訓到7點HAHAHA
食飯去跳舞=]
真架3人組XD
笑死了- -
個牙sir個樣- -
今堂累到爆炸- -
同cy去食糖水~
11點幾12點番家-v-
唉4點幾都未眼訓- -
但再唔訓聽朝又起唔到身-v-
嗯- -11點幾先起-vvvvv-
同cy出沙田-v-
我冇錢喇T_________T~~
唉極窮-,-
下個星期既lunch慳d洗T^T
琴日跳到膀頭勁痛..
fing得太大力- -
聽日跳完睇下有冇時間去游水先-,-
|
| |
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 120 | »
|