|
|
|
|
| |
呼~
今日做左成日宅女- -
琴晚3點幾訓,
訓到12點幾起身=]
好滿足-vvvvv-
繼續一公升眼淚=]
再次喊到pk- -
煲左幾粒鐘終於煲曬^V^
珍惜生命牙!!!!!!!!!!!
跟住..煲咩好呢:D
好之後入房- -
睇kpop-vvv-
有FTIsland f(x) BEAST ^V^
唔知點解對承炫一見鍾情了- -
第一眼見到佢就好中意佢=]
Boyfriend會唔會細個左d呢-__-!!??
今日父親節牙?哦。
唉今晚點都要計下數拉- -
都玩左2個luuuuuuu-v-
暑假點算-vvvvvv-?
有咩玩- -?
麥精好快樂。
你真係好好飲:)
個qooza好靚wahahaha-v-
同我一樣囉-vvvvv-
wahahahahahah-vvvv-
弱智。
聽日K爆佢!!!!!!!!!!!!
要釋放自己了-vvvv-
其實我只要決絕放手 世間甚麼都不罕有
滿天星宿 未怕走 只怕慢慢看著身影逐分消瘦
曾經你共我在地球如落難裡好友
積雪已漸厚 但如今竟怎麼只得我獨遊
好可愛牙xDDD
話說溫流越黎越似傻仔0rz
就是帥。
不過唔可以睇表面-v-

|
| |
|
|
|
|
| |
今日總算冇浪費到^V^
不過琴晚4點幾先訓到=[
點解考完試先黎失眠呢!!!!
我都想考緊試失眠可以溫書!!!!
就係要咁對我-[]-
朝早10點幾起身0V0
去深水步=]]]]]
哇好熱囉咩事0rz
買左好多野牙點算-vvv-
我冇錢的了- -
ipod case 2個- -加埋個套- -
褲- -梳- -耳機- -etcetcetc- -
但好開心hahaha
開心地死番家繼續一公升眼淚-v-
真是喊到pk- -
夜晚出去飯@@
哇好多麥精wahahahha
番到黎繼續- -
一直煲到宜家@@
隻眼腫到爆牙T___T
好耐未試過咁樣喊法- -
女主角好靚女-v-
男主角我好中意你-v-
男醫生你好靚仔愛你-v-
哇哈哈哈哈哈哈-vvvvv-
唔知點解好中意個醫生牙!!
cool cool地咁-v-d眼神好正0V0
我轉左口味中意cool牙xDDDDD????
咁隻傻豬咪....hahaha xD
宜家冇心機煲了=]
因為好熱0rz0rz
聽日先繼續=]
但希望唔好喊到咁勁- -
番學會好樣- -
牙話說我扎左邊成個弱智仔咁0rz
對的-vvvvvvv-
其實我又想睇多次戀空-v-
點解我咁中意翻煲架- -
海派甜心哇上年暑假!!!
煲左6-7次0rz0rz0rz
喊到pkpkpkpk- -
ko左個眼淚先算-v-
傻豬=]
我地好耐冇傾過計了..
星期一可以了吧xd?
你太信任我了==
成日比我fake-33-
唔話你弱智都唔得- -
哇哈哈我好衰hahaha
我煲感性劇- -
你煲衝鋒21- -
真係笑死我xDD
雖然我小學都睇過-v-
你個弱智-v-
還有千千萬萬個月等著我們=]
Fly away 不管留下了多少眼淚
堅持下去的動力還在
Nothing I will be afraid Fly away
不管未來有多困難 我仍然能感覺心跳還在
Nothing I will be afraid
|
| |
|
|
|
|
| |
哇哇哇哇哇哇哇哇哇哇!!!!
正嘟嘟-vvvvv-
琴晚我又11點幾訓左-__-''
今朝7點就起左:D
考通識~~~~~
考完之後去hair cut了:D
很好很好!!!!:D
剪到我所想的:)
之後去左屯屎hea-v-
hea到2點幾番家-v-
唉番到家又係hea- -
hea到4點幾訓覺-v-
訓到6點幾-v-
唔知幾多點開始煲一公升眼淚=]
好耐之前好似睇過但冇曬印象0rz
其實好耐之前瑞借個reading report比我個陣,
我已經好想睇0rz0rz0rz
睇到12點度....-v-
喔宅了-vvvvvvv-
第左3集炸-___-
有排睇xDDDD
聽日去深水步-v-
我哥話-v-
個度好多ipod case-v-
hahahahahaha-vvvv-~~~~
生左好多飛支- -
點算- -
噢今日心情大好:D
好精神但又唔想繼續煲劇-v-
有咩做呢-vvv-
好想去游水-_____-''
但要知道的是..
冇人陪我-____-''
個個都唔中意游水-33-
Hold your tears
No matter what the people say
只有相信一種堅持 一種力量
能把失敗都摧毀
|
| |
|
|
|
|
| |
哇哇哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好興奮牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
琴晚10點訓- -訓到朝早7點==
諗住3點起身溫CL架嘛0rz
起左身嚇到癡線- -
唉算拉算拉算拉算拉!!!!
去M記早餐=]飽到想嘔-3-
番到去先知考英文先-_-
仲驚-[]-睇都冇睇過....
LUNCH。
同CY yannie sum cell Ann=]
嗚係3樓竟然見到你t___t
好想同你食:(
但- -結果我自己走左落去-_-!!!!!!
仲同CY講- -
[哇我唔想見到佢牙 唉我好想同佢食牙] - -
算-vvvvvvv-!!!!!!係我自己成日扮曬野其實好Care-3-
番到去Oral。
好鬼驚牙!!!!!!!!!!!
不過同原子傾計- -
笑到乜都唔驚了xDDDD
哇同Maggie牙好開心XDDDDD
不過Sam Tsoi同果個係肥黃定唔知乜==
2A d男仔好難分我唔識分0rz0rz0rz0rz0rz
Sam Tsoi Reading Aloud個陣-v-
個唔知乜係度忍笑- -
我見到佢笑我又笑- -
笑到死0rz0rz0rz0rz0rz
乜原來discussion係4分鐘- -
我2為8分鐘-__________-!!!!
又係我第3個講野- -
我又諗起上次小豆子同MC 好恐怖0rz
不過Sam Tsoi真係好勁-______-!!!!!!!
我緊張到羽毛倫次- -0rz0rz0rz
不過老菲笑死我xDDDDDDD
我地走個陣,佢叫 [Next!!!!!!!!~~~~~~~~!]
變左[X!!!!!!] hahahahahaha
哇用力到佢- -笑到癡左線wahahahaha
好的之後同琛Cell走-3-
同Cell直去自修室=]
Cell睡了一會ZZZZZZZzzzzz
笑到癡線wahahahahahaha
d相wahahahaha
好的6點走人=]
心情好到爆=]
考埋聽日炸xDDDDDDDD
MC無視了。xd
狂跳 隨節奏快瘋掉
人浪疊浪撲面 就要瘋了
狂叫 如同爆破更激烈
無法阻擋尖叫 盡情來跳
|
| |
|
|
|
|
| |
今日睇新聞-v-
死左好多人:(
今日Oral:(
點解次次一緊張就乜都唔記得:(
我的媽媽- -施老師串親我:(
好彩問果個手機應該拉番高少少分0rz
聽日英文Oral都唔知點算-_-''
緊張到講野講到kai子咁- -
上年真係好大陰影- -
好憎好憎!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
10點幾就放左- -
但都hea到11點幾先番家,
之後hea到3點,
去自修室==
先溫得少少CL 0rz
我決定溫曬果3張WS,
訓覺!!!!!!!!
我頂唔信喇冇訓晏覺!!!!!
3點起身溫-v-
講堅.
朝早起身溫書真係入腦好多..
捱夜真係唔會入到腦..
可惜我考左咁多日先知==
哇我又轉左wallpaper喇*V*

好眼訓牙ZZZZZZzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我d BB來了-vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv-xDDDDD
|
| |
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 120 | »
|