★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 19
累積人氣: 17155
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



[可無視,我忍唔住爆發出黎]
溫流壯態緊-__-''
我愛你我愛你我愛你<3
我真係好愛你牙牛牛=]
很愛身體搞笑吧(:
愛炸雞的你(:
永遠出石頭的你(:
歌聲能撫慰人心的華麗鋼琴王子溫流(:
傻乎乎的-v-成績卻很棒-__-!!!
迷糊但智商極高==
喜歡排在隊的前面卻每次都摔倒xD
笑死我xD''
like your SMILE!!!!:)<3
唔多唔少都係因為你既傻氣同笑容迷到我咁既地步-v-
同埋把聲:)我真係好中意你把聲牙!!!
你唱Jay既安靜搞到我傻眼了0V0
點解你把聲咁靚:)我心動了:$
你唔笑個樣都唔靚既xD
我中意你隻眼變左1條線:)
個口笑到大一大既時候:)
走路也會撞親頭(:
坐椅子因為笑而真的笑翻了-[]-
破完音自己還左笑XDDD
你真的太可愛吧*V*
不愧係SHINee既豆腐隊長牙xD
唱咁多歌~你把聲真係最易認:)
其實點止愛你一個:)
泰民這孩子都很可愛!!
跳舞棒到神的地步:)
金基範這萬能Key:)
穩重火花魅力Minho:)
Bling Bling鍾鉉:)
遲點再說這些孩子xD
Anyway李珍基我愛你唷。


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-04-27 08:07 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



愛過的人都有
這樣的時刻
無話可說的沉默
-

你沒做錯什麼
是有些感覺變了
在心中拉扯
-

從遇見你
在一起
笑過愛過爭吵過
當初的愛 究竟
都藏到哪去了
-

曾經說好了永遠一起
要摘下最遠的星星
被你擁抱的幸福
還溫暖著我
-





至少曾濃烈愛過
這件事是沒有人能否定的




 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-04-21 07:21 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



LS堂有所反思.
講到,
愛情之間有妒忌既話.
即係有佔有慾.
呢d唔係叫真愛.

真的是這樣嗎?
完全唔明。
 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-04-20 09:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



不能清醒的一日-vvvv-
傷風了0rz
夜晚訓覺真係好辛苦-,-
鼻水倒流..
番學0rz極度冇力==
上堂夢遊+訓覺~___~
頂!!!!數學個test!!!
夢遊到3題禁機既都錯曬.
係唔係癡根-_______-''
我算我算我算\0/
lunch咩料-__-
咁耐都未黎d野==
仲要落錯單==
等到成12:50先黎0rz!!
IS堂終於調位了T____T
不過-,-同-,-肥bra同樹同Pammy-.-
2個同類圍攻我0rz 分唔清0rz
ENG Louis Braille Quiz!!
雖然可以打開書但都唔識xD
好彩有Dave哇哈哈哈哈XD
指比我睇抄邊段hahahaha
點解已經325仲要教LE!!
我真係好想訓T_______T
好了放學hea到差唔多430
先去dance club-,-
因為實在太眼訓同冇力-,-
好彩冇乜點激烈既郁-,-
哇有得拎凳0rz
好似拎凳好玩過就咁跳-,-
其實幾驚跌XD
加上今日神智不清0rz
好累地趴回家^V^
今日同VA揮停!!
乜都未搞過真係懶到-,-
never mind!!!!!!
其實我想講咩?0rz
好喇完。







 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-04-18 06:56 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日全日在家!
琴日做過咩-__-''
牙記得喇-v-
拎衫.tsw.屯市.
d衫竟然媽子都話靚0rz
姐係你比我自己買衫拉^V^
琴晚真係超眼訓0rz
睇SHINee Hello Baby.
睇到唔想訓!!!!!!!!!!!!!!!!!
好好睇好可愛好搞笑!!!
溫流key Taemin你地好可愛!!!
唔捨得地.
1點20分上床-v-
好似聽左一首歌就訓左xD
唉朝早仲播緊0rz0rz
不過耳機比我壓住-__-!
朝早10點幾起身有進步:)
一起身就繼續睇SHINee Hello Baby=]
睇到4點幾0rz0rz0rz
睇曬喇^V^好可愛牙!!!!!!!!!!!
激動到在fb開了album 0rz0rz0rz
太少功課了=]

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2011-04-17 08:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))