|
|
|
|
| |
今朝唔知咩事-_-
9點幾醒左就訓唔著:[
起身對住部電話對到宜家-,-
本來約左人踩單車-__-
唉真係sorry甩底!
因為跳舞跳到成身超痛..
加上唔想洗頭.又凍-V-
春天先踩拉都係-33-
其實做左一陣數:D
所謂一陣就係30分鐘XD
聽日就考完識喇;]
一大班友去溜冰...=]
完全唔識溜!!!
一定趴街。
唔緊要-v-趴街姐XD
唔見左銀包。
唔見左番學嬲。
唔見左頸巾。
頹到爆。
冇左300幾蚊.
冇左三眼仔杯換領券.
冇左學生證圖書證.
冇左貢茶d印花.
冇左自己織得好靚的頸巾.
頸巾唔見冇所謂 織一條4粒鐘.
300幾蚊唔緊要.當食左.
三眼仔杯唔緊要.
當冇草過.
學生證.唉.
圖書館.唔緊要
貢茶印花唔緊要.
即係學生證緊要??
唔係囉..
番學嬲緊要..
牙媽鬧到我死下死下.
當你冇買過囉..
我又唔洗你買番.
當我著左咪得.
凍係我自己既事姐.
一係我就草錢自己買番.
唉........
仲有4日就14歲喇..
點解個人仲係咁懶散.
太大頭蝦喇.
又唔識照顧自己
又照顧唔到人地..
責任感又冇乜咁樣.
大個女架喇。
其實我唔敢面對聽日.
所有野都係學校唔見.
如果搵唔到.......
真係乜都冇。
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚1030就訓左-v-
太辛苦喇-__-
好了1030起身XD
成身都勁痛!!!!
不過退左燒:D
2點出門口..
同Stella去YL大劇院-V-
好大風-_-
食野之後入化妝間..
哇真係唔識化妝-_-!
影相影相._.
就比賽了-_-
0rz....
台上一分鐘
台下十年功
大獲了!!!!
發生咩事==
唉唉唉!!!!
好了。
完了。.
繼續係度影相影影影!!
大約6點就走左-V-
嗯..番到家再次頭痛= =
唉聽日想去街牙!!!
想踩單車= =
發夢ing XD
幾年冇踩喇!!!
上左中學冇踩過囉陰公!!
其實我好中意踩單車架!!
唔知仲識唔識踩!!
應該識既XDD
幾個月前踩過一個圈XD
哇哈哈哈!
有人踩先算-_-
17號考埋最後一課!!
溜冰冰-V-很好很好.
唔識溜!!!!!!!!!!!!!!!
完全唔識!!!!!!!!!!
點算!!!!!!!
唔緊要拉去玩姐xdxdxddd
哇哈哈哈!!!
88
你對愛並不了解 誤會愛的分類
把最珍貴的玫瑰 當作荒野薔薇
相信了你的承諾 讓愛蒙蔽我的眼
塞納河的光線 照不亮心的那邊 背叛的終點
線索已那麼明顯 你的愛是欺騙
我在一千零一夜 守著錯誤的籤
真相似毒刺漫延 心被札得出血
你和我的愛之間 主角是背叛 虛偽的表演
在塞納河上的玫瑰 它的養份是我的淚
花瓣的顏色愈妖艷 我卻愈憔悴
發現了自己信仰的依賴 逐漸瓦解
永遠在瞬間被毀滅
線索已那麼明顯 你的愛是欺騙
我在一千零一夜 守著錯誤的籤
真相似毒刺漫延 心被札得出血
痛與愛難分難解 因為我已經為你 忘了我自己
在塞納河上的玫瑰 它的養份是我的淚
花瓣的顏色愈妖艷 我卻愈憔悴
它緩緩落下的露水 從來沒人在意
哪一顆是我的眼淚
愛 會讓我痛
我 卻不懂恨
在塞納河上的玫瑰 它的養份是我的淚
原來在最美的時刻 要讓它心碎
終於讓自己殘存的愛情全部揉碎
淹沒在塞納河水
|
| |
|
|
|
|
| |
今日個中屎同CL,,
中屎唔知發咩din!!!!
d填充好似搞到死曬囉!!
CL..哇哈哈!
對唔住-_-書牙WS牙冇拎過出黎-_-
不過都有幾題識既XDXD
放學...留係學校食野..
之後stella上左一個room;
上堂冇番我要學番d steps
但真係粗口了-_-學極都唔識
怎麼我冇番一堂就學少咁多野!
哇聽日比賽喇/3333333\
當然..1點跳到6點幾..
比人鬧都鬧夠了..
係呢15個人裡面`
我實係數一數二最差果個= =
我會努力!真的!
全程都著比賽衫..
哇...==未著過呢d咁既衫==
好難涯!!!!!!!!!!!!!!
番到家個頭勁痛+發燒!
唔可以有事架!!
聽日比賽架喇!!!
加油!!!!!!!!!!!!!
|
| |
|
|
|
|
| |
今日真係好灰0rz
夜晚溫書溫到無聊,,
係度搞部電話 搞下搞下;
禁左軟件更新定乜鬼野
之後同我洗機!!!!!!!
其他野冇曬唔緊要!!
d sms唔嘟見曬!!!!
哇大佬同每1個fd既回憶黎架XDD
不過都係自己衰-v-
溫書就溫書拉搞咁多野;
宜家一開個收件箱'
得番三個信息= =
2件係pccw寄黎叫我交電話費0rz
好。慘。。。。。。
太空虛了!!!
嗯= =今朝唔願起身
原來呢個時候番學見到咁多人
遇到程伯 一齊行番學校
哇你幾時多左咁多火山洞..
不過多謝你教我咩係short circuit-_-
IS 個半鐘= =第1條long.Q 咩黎^_^
英文oral我最怕了-,-
成11點幾先叫我= =
雖然係2D女仔中算快XDD
等既途中真係笑到爆
我nor完到燒B XDD
以為DT馮見到佢舉手
之後問可唔可以去次所
冇人理佢xddd
成班友笑到-__-
之後DT馮話[發生咩事]= =
哇嘈得濟-V-
好耶對住ms.Cheung-v-
上年既今次Exam都係佢-33-
Part2越講越驚 又lag曬機..=0=
4天.
1天.
差太遠吧
比遺忘了嗎?
不過正常。
|
| |
|
|
|
|
| |
今日考既一定係最hea= =
Music+pth 0ral= =
太太太太好了。。。
但係0ral咁鬼遲先走- -
黃老師;D 第2次對住佢-v-
Milky一出黎我問佢難唔難
佢話[難牙] 哇嚇到我= =
聽日英文先驚牙-口-
仲有可怕既IS= =
放學本來諗住等yui既
點知等左勁耐都等唔到xD
就同左一大班人走-33-
皮珊姐高爆ChrisLi家進牙肥etc.
黑色天線得得b wahahahha!
好冷凍-33-
哇哈哈哈皮同珊姐讚我織頸巾靚wahahaha
好-V-其實我都覺得好靚xDD
今日我唔會再好似之前咁唔溫書XD
IS咁大件事-V-
原子龜你冇事牙嘛!!
朝早見你好辛苦`
唔好咁夜訓唔好唔食早餐拉-v-
你女友好擔心你的xDDD
估到拉-V-
曾在我心銘心刻骨經過 我腦裡記錄逐格播 留住你的美好身影都不錯
無奈最終再不可一起過 與你愛過 從未算枉過 回望我便發現 同渡過這麼多
共你分開 漂亮謝幕 人事要變 我以最真的畫面 於你面前 見證過去如烙印不變 深刻 珍惜過的諾言 永遠 將青春也感染 全賴你令我實現 如夢被愛豐富地留念
錯過了你我仍期待 錯過了你更懂得愛 重投愛戀大時代 從前留戀風光不再 難得你願以心對待 錯過了你叫人無奈 錯過了你縱使感慨 仍無悔當初你在 放眼以後 重新相愛 快樂過的片段確實精彩
共你分開 漂亮落幕 而沒欠缺 我以最真的畫面 走到目前 見證過去曾被你改變 深刻 多得你的諾言 你我 親身走了一遍 全賴你令愛實現 才能自信豐富地呈現
誰又沒法可替代 經得起悠然自在 完場讓我開展新的方向 新頁便翻開
|
| |
|
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 120 | »
|