★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 15
累積人氣: 17151
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日旅行日;
去Stanley-,-
其實都幾悶==
但好彩既係`
暈車浪既我冇暈過XD
唉都冇乜野講!


滿腦子都是[如果]
如果那些[如果]能實現,,
有多好!
其實現在已經很滿足了.
我們吃的東東一點也不夾0rz
但我感受到 當我們對著_ _時;
我們所想的 是一樣的=]]
有人說 我真的很難捉摸
有些喜歡過我的人
說我忽冷忽熱==
其實 我只係好多野諗
聽歌會喊 睇戲會喊
但總是偷偷地哭
總之XD!
我得到的已經很多很多!
是太多了..我應該知足的=]

這叫安慰自己 還是...?
呃...不想了..=[










 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-11-23 09:27 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今天太0rz了= =
6:40才起床T口T
7時便要到學校門口練musical了!
點解我要咁緊張呢?!!
因為..琴晚我同佢地班人講!
[邊個遲到我砍死你地;@!!!]
好彩!!!6:59到了hahaha
得kai同terry=]]
練牙練..冇精神了T口T
中文課..呆呆的= =
ENG堂抽籤musical..
第4組.表演=]]
唉當人地個組perform既時後,,
terry叫我擲蕉皮比佢,,
咁我好細力咁擲過去拉`
之後terry扮曬野咁,,助長蕉皮==
結果..蕉皮從窗子飛出去 跳樓了= =
個陣我得個驚字..WWY咩人大家知架拉-_-
佢竟然見唔到牙0rz!!
哇救你條命;@@
嚇死我!!!
好的..蕉都找不到了= =安息吧!!
1E籃球跳樓 already= =
真係lucky= =
好的數學..日日如是吧!
PE又不用上了= =
死CY打爆你的頭;D
我說過什麼不知道了;@!!
LUNCH跟老公一起吃=]]
唉也也choir牙要0rz你老鼠!
笑屎了,,,為什麼跟你一起總是笑不停==
choir唔耐煩0rz
LS匯報..第2組..ok的喇= =
FP在笑笑笑笑笑= =
明天-赤柱..!!!!!!
WWY講到好恐佈T口T
我不會像那個女孩一樣吧=口=
放學..唉!!
其實今天沒有心情dance club,,
但是如果miss 1堂的話...便大獲了= =
很難再跟得上牙!
所以,,最終也去了=V=!
但..!!!更比想像中辛苦= =
被師姐說中了T33T
頭幾堂都冇乜野= =
越跳越難 越累!!!
我的波羅蓋,,,爆皮了!!
一路爆血一路在地上轉!!
很痛牙T T!!
唉...未停過咁跳..跳到5:45!!
終於休息了=]]]]
跳舞Miss在澳洲買了手信=]]
很多人走去搶了0rz,,我不會搶==
所以最後的便是我的了= =
結果是一支筆..但我很喜歡;D
笑爆了!!!很可愛呢=]]]
多謝面包miss ;D
6點番家去...明天旅行了-口-
也好=] 影爆相!!
2D我愛你地每一個;D











 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-11-22 07:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



星期四..從沒試過被老師這樣罰的,,
說真的,我真的很少被老師罵/3\
所以一罵我的時候便很想哭= =
其實也不算什麼了=]
只是某個我很討厭的班主任,
抽中我答問題後我不懂答..算是這樣吧..;
然後罰企了差不多2堂!
腳都酸了.....:(
她還要我放學到教員室找她!
大家都估到是誰了吧!
就是這樣 我沒有讀那些文章,,
7篇文章!!每篇寫at least 100 words的summary!
那天還有什麼VA..vocab..很多野的功課!
結果破了我的紀錄..差不多3點才睡覺..=[
在寫summary我不停在粗口粗口- -
媽媽都說我罵得好=]
真想投訴她!!!
你可以罰我 但..洗唔洗咁樣罰!
仲有當1次冇交功課既record!
佢老味條大毛;@!!
堅嬲,,!!!!
算= =都過去了!

罰企的時候,,哈哈!
其實alan跟mc真的很可愛=]
mc[辰]臭涕好響= =
然後alan在笑他很響XD
鼻涕中的mc一邊[辰]一邊在笑!!
很高難度吧XD

我們的musical..一場風雨後都很好了=]
昨天去了海濱..;
首先到學校接kai= =
總之就不接了0rz
hea到差不多5點才去屯門碼頭= =
我的忍笑能力很高XDDD
kai都笑出聲了=]
就是那個什麼什麼的女人XD
好的..我對洪水改觀了..笑到我= =
然後我很感激你們..
很熱誠地學跳舞呢=]
我都知太樣衰了- -
但其實我暗中有點感動=]
總算10:30回到家= =





 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-11-21 12:41 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日實在笑到傻左XDD
笑屎禾!!!
好的=]=]]]
中文堂..
唉也/3\又重新畫過張臺>3<
不過都好=]=]]]
其實呢..2D有靚仔架!!xd
2個劉=]=]
劉家豪對眼咩料-33-
次次除左眼鏡
我都會定影望住佢對眼XD
之後訓低左= =冇誇張
WAWAWAWAWAWA
仲有劉信羲XD
佢班草贏左劉家豪0rzzzzzzz
但我投左劉家豪XD
佢對眼真係....!!!!!
呵呵呵呵呵可惜..
對佢冇乜好感ZZZzzz
好 繼續- -
哈哈哈中文堂完左哈哈哈
我無拉拉係中文書度寫
[喔..喔..喔..喔哈哈哈哈哈哈]
之後叫人讀
讀到勁好笑.XDDD
笑屎左禾喇XDDDD
數學2堂 唉悶到想嘔-3-
好眼訓既時候望住鐘Sir!!
0h睡意中 係臺度寫
大舊衰 食煎堆 對佢黎講濕濕碎- -
之後自己係度笑HAHAHAHAHA
冷靜完之後都精神曬XDDD
CL堂做完online test`
上網XDDD
喔哈哈哈玩fb同qz=]
笑屎禾喇又!!!XDDXD
2D班得一個女仔!!
Brandon你係得既!!!
好的..繼續..
GEOG派UT仔=]
喔哈哈哈哈哈0V0
LUNCH喔哈哈哈!
番到去真係笑屎禾!!
wanwan正到嘔屎XD
係次所諗住Brandon係入面柯屎
之後諗住爬入去;
點知有個F5係度爆石......XDD
哈哈哈哈哈哈哈!
條友仲要話 哇咩料 XD
即閃lu hahaha!!!!!
笑到出曬汗!!
好kai懷囉我笑到:P
但一諗起我就笑XD
IS堂..同人講呢件事..
又爆笑hahaha!!!!
調位囉- -我唔可以坐果度!!!
一定唔可以!!
唔可以同仆街坐!!
ENGx2 睇書睇2堂=]=]
笑屎禾咩!!!
Dave諗住比番個擦膠我
我地張臺中間有條罅未拍好
之後佢冇睇到一野放入條罅度haha!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈你咩事牙!!
跌左落地喇XDDDD
好的..同熊wanwan玩XD
你本臭書放係我後面XD
呵呵呵呵我傻左XD
放學去choir就走-33-
聽朝9點番去啦啦隊!!!
之後去交收XDD!!!
開心>3333333<
哈哈笑料日開心=]
愛情個d野今日都唔理了=]
我真係好中意呢個位XD
前後brandon alan`
格離有個傻既Lei Dave嘻嘻嘻嘻!!
左邊有靚仔劉家豪XDD
呵呵呵我地班有個肥bra XD
好中意佢個名XD 肥.bra !!!
陳朗賢係肥Bra XDDDDD











 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-11-05 08:00 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



CL lesson :DDDDD

好正囉XD
做完online test就上得網!
But..調左位-33-
坐左最前面囉-_-V
呵呵呵一齊派geog UT XD
無所謂的了-_________-
唔理了唔理了!

星期一陸運會喇呵!!
拉拉隊;ppppppp
同CY努力加油=]=]]
叫破喉喉XDDDDDD
傻了-V-!
好了我玩fb喇:)
88 =]

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-11-05 11:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))