|
去完書展之後-v-
咳+感冒:(
琴日去完跳舞之後冇曬事-v-
結果夜晚開始嘔:(
搞錯牙T^T
10分鐘嘔一次-,-
仲要嘔勁多-,,,,,-
腳軟了- -
食藥又嘔番出黎:(
嘔到3點幾先冇嘔!!
今朝起身唔想嘔了@@
但都係頭暈暈好虛既feel-,-
企都企唔隱-,-
結果訓左成個下就-,,,-
訓醒之後- -又嘔過!!!!!
嘔左好多次- -
但每次都嘔少少-v-
唉好想死牙嘔到-,,,,,-
好辛苦!!!!!!-,-
我食錯咩-,-做錯咩-,-
宜家冇食野先唔嘔炸!!
一食野就......-,-
我一定要好番!!!!!!!!
我要打邊爐我要跳舞我要拎書:(
哼!!!!!!!!!!!-v-
|
|