|
|
|
|
| |
呢幾日早左訓覺喇^^
下- -乜係咩- -
起碼唔係迫自己訓-v-
係有睡意咁訓=]
12點幾起身都要較鬧鐘-V-
睇黎約人去街要約2-3點- -
食左麥樂雞了-vvv-
9舊已經飽到想嘔-_-''
其實d醬好好食-V-
除左我唔食得辣之外-_-''
嗚嗚嗚想講- -
我仲未游水..............==。
聽日一定要游到~~~~~~~~~~~~~~~
我記得有件SHINee色泳衣A_A
牙呵呵呵呵呵XDXDXD
6點番家了-v-
冇訓晏覺0V0
今晚A_A應該好快訓著A_A
1872 A_A
扭錯台 初初2為好恐怖-_-''
點知原來好無聊0rz
飛支仲係好痛helphelphelp XD
期待期待期待。
長隆水上樂園A____A
如果個日MC咁點。
有冇人打救我 好驚=v=
feel到自己日日都好唔精神- -
黃車厘你早d訓好唔好- -
個黑眼圈*0*
你說過牽了手就算約定
但親愛的那並不是愛情
就像來不及許願的流星
再怎麼美麗也只能是曾經
太美的承諾因為太年輕
但親愛的那並不是愛情
就像是精靈住錯了森林
那愛情錯的很透明
歌詞全中。
真係好正。
|
| |
|
|
|
|
| |
Because you naughty, naughty, Hey! Mr. Simple
睇左一次MV完全搵番之前既車厘-__-''
愛SJ既車厘XDXDXD
勁中意Eunhyuk DANCE! 個度-V-
爆玻璃果下A_______A
特特赫赫海海圭圭XDXDXD
好想學!!!!!有冇dance version- -
點解希大個頭變成咁 點解始源個頭變成咁-v-
4大最愛竟然一起了

要搵番張老公們中和番
8月29又出碟 昆錢咩
隻歌真係唔多中意==
好喇kai完了繼續Mr.Simple- -
|
| |
|
|
|
|
| |
好悶牙-____-''
舞又學完了- -
City Hunter又睇完了- -
PPS冇鄭容和又冇心機煲了- -
dreamhigh好好笑地搵得1集了- -
琴晚 4點幾訓-v-
靠2部野足以係床上hea 4個鐘0rz
完全冇醒過地訓到點幾-v-
太滿足了吧T____T
好想日日都係咁wahahaha
又整出前一丁- -
頭先諗起2D-v-
逢day 3,6都好忙-v-
因為有geog堂;)
朝朝一入課室..
成大堆人放曬d geog file係臺;D
一堆人圍住係咁抄hahaha
[喂有冇geog file牙???]-vvvvv-
day 6仲要交CL WS ;D
就會朝早抄geog小息抄CL ;)
真係正死了-vvvvv-
個人最中意day 2;)
因為有2堂LS 好鬼hea-__-''
次次都得個笑同玩字- -
救命點解要迫人like佢d野- -
唔想like咪唔like- -
係咁炸係咁炸- -
真係好煩- -
仲有一星期 去長隆:D
宜家..............
又冇番學既意欲喇hahahaha
花 如果種在沙漠
用甚麼灌溉 要如何綻開
我 迷失在沙漠
蒸發了自我 心如何打開
鋪了塵的心 模糊了原形
原來我已忘了我 自己
|
| |
|
|
|
|
| |
ya*V*
前日去左睇singcon^^
C AllStar>33<
釗鋒~~~~~~~~~
um有個好深刻的band- -
首一路向北.......無奈了-___-''
之後去左味千死野@@
死野hahahaha係食野- -
笑死了xDxDxDxDxDxDxD
11點過d回家@@
唉頂林正肺- -
真係要規定我12點前上床- -
知唔知我幾悶T^T
2點幾訓- -
果然朝早遲左起身xDxD
乜鬧鐘有響咩- -
好彩唔知點解
7點3成個人彈起身- -
好勁牙搵到個體育館呵呵XD
厘厘原來你唔係路癡- -
Genie~~~~~~~
要say goodbye la T^T
So goodbye~
dun cry and smile-,,,,,-~~
同cell去死大雞大*V*
妖又打錯左-,-係食-,,,,,-
12點去番chok2雞練舞@@
錄左好多次XDXDXD
其實我地都幾勁-vvvvv-
呵呵呵呵呵-vvvvv-
可憐的solo我對唔住你- -
段野d女人叫聲次次都
搞到我驚惶失惜-,-
孝淵晚安了-v-
波波池久違了-V-
番家-,-
0rz估唔到自己會訓覺-,-
4點訓到7點-V-
夜晚又訓唔到-,,,-
3點訓-v-
要知道係床上hea 3個鐘真的不易-,-
我真係唔岩sd晚安信息- -
成日唔記得發送0rz
好想游水- -
好鬼熱- -
好怕熱- -
唔怕凍- -
可唔可以調轉- -
當我獨自走到時間的盡頭
回憶和我擦身而過
帶走你的愛和笑容
我無力承受最後的一點心痛
這次我決定走出回憶重來
就讓我徹底地傷再徹底地醒過來
|
| |
|
|
|
|
| |
打埋先訓!!!
聽日我就會唔記得XDXD
今朝起身好番好多好開心XD
去拎書-,-9點正去-,-
真係熱到癡你孖根= =
之後去tsw跳舞~
哇d時間真係剛剛好XDXD
但我去到暈暈地0rz0rz
跳得好開心-vvvv-
d位好得意-vvv-
時間過得好快-vvv-
之後去左新北江食野@@
番家睇City Hunter 第19集!!!
喊死了T^T金檢T^T
沖涼.V.
搞完一輪之後-,-
得番4個人@@
下次先打邊爐拉-v-
螢厘爆耀- -
和亭四人套餐=]
肥高你真係-,,,,-
你唔會減到肥-,,,-
相撲火喎哈哈哈哈哈!!!!!!!!
胃口仲未番番黎T^T
哇食左成2粒鐘-,,,,,-
笑死3粒帶子@@
螢勁大聲[噗]笑左出黎-,-
全場好似靜左幾秒hahaha
笑死hahhahahaha
之後去左冒險.3.
感謝爆的100大元-V-
那個氣墊球笑到hahahhaha
真係好勁牙我同螢-VVVV-
贏曬lol
玩到佢柵門就走-,-
差唔多11點番家-V-
哇好開心牙-v-~~~~
呵呵呵呵呵呵呵
聽日睇singing con!!!
|
| |
|
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 120 | »
|