|
|
|
|
| |
6條1 -v-
幾特別既日子;)
又變番平常的了..
旅行..陸運...冇乜特別-_-
作息時間亂左- -
番到家訓到成9點..
食飯沖涼洗頭吹頭..
10點幾先開始搞功課-V-
2點幾都未眼訓orz
唉又變懶了:(
唯一不同的是..
hehehehehehehe.
或許你就是我的動力
也不知道為什麼有感覺
只是..好像不能自拔了
><
|
| |
|
|
|
|
| |
忙忙忙忙忙忙忙.
唉
考完UT了
唉
係我懶曬定點
個個睇成績都睇得勁重
今年的確好重要
我都比之前勤力左
但我唔會為成績唔好而勁sad嘈嘈閉- -
唔考都考左拉 嘈乜- -
高分低分又要同人講既- -
次次對卷整個世界都是鬥分
[牙!!我__得__分炸..] [哦..考試加油囉..]
[我估唔到我___考咁高分] [哦..公喜..]
[車厘你幾分] [好低..]
[姐係幾分姐] [唔知呢]
[你唔會低得過我囉] [......怒啤mode]
對卷的日子 這些對話不段重覆
好。煩。
尤其係。你。
地。
|
| |
|
|
|
|
| |
好耐冇打喇-v-
呢排忙左又懶左-_-
琴日上phy堂開始頭暈;s
冇曬精神-,-
夜晚又拖到點幾先訓\口/
今朝請左半日假睇醫生-0-
好彩媽咪下就先番工XD
好開心睇完醫生買左新monday同yes~
有SHINee HAHAHA!
新monday送勁得意既馬仔file-V-
好憎食藥食到個人on居居- -
訓到12點幾又差d遲到orzorz
番到去為左交錢==
同埋上最好笑的LS XDXD
番到家食藥又訓了- -
自修室都忘了- -
癡能線你嘈能住曬我我都訓能到- -
唔9知你咩構造當我冇到咁能樣
8點幾起身- -食飯- -
食左唔夠4分1就倒曬==
又食藥==
哇哈哈9點食左成點先再食XD
即係可以搵籍口夜d上床wahaha
唔想食抗生素好大粒牙。
邊隻藥打邊隻牙- -
6隻藥牙- -
哇哈哈哈哈快d到星期日拉XDXD
希望到時有力- -
死人藥死人藥食3日唉唔要唔要牙。
比SISTAR首so cool洗腦了- -
比missA首gdbye baby洗腦了- -
比KARA首Step洗腦了- -
|
| |
|
|
|
|
| |
放假既日子真好T_T
一起身見到個鐘-v-
10點幾-v-好感動-v-
生飛滋生到勁痛orz
1點幾去油麻地;)))
梁顯利邊位- -
orz聽果個唔知乜- -
蓮麻坑- -
勁多老人家-[]-''
我地個個都冇聽佢講野- -
睇個ppt又細到喊- -
變左係咁自拍同玩-V-
個幾鐘終於完了-_-
去M記食野-v-
點解- -有個- -
人- -跟住我地- -
生曬飛滋都食T_T
受唔住M記既誘惑=_="
搭bus途中笑死了-vvv-''
[我中意仆街牙- -]
[嘟嘟康同車厘- -]
講男人- -orzorzorz
驚天大發現-[]-~~~~
原來男人是咁如廁的- -
竟然今日先知orzorozrozrorz
蚊唔到出黎HAHAHAHAHAHAHA xDDDD
YAYAYA今日好開心:D
好愛你地>333<~~~

|
| |
|
|
|
|
| |
數學
我真的應付不來
點努力都係咁
人地用心教我
但出黎既結果都係冇變
白費曬人地既時間
灰
|
| |
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 120 | »
|