★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 62
累積人氣: 17127
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



好無聊

上緊呢個咁既CL -0-

教緊野- -

但唔知up乜野-V-

一陣MATH

哈哈哈-3-

頭先本來要集隊囉

點知無啦啦落雨XD

覺得自己SICK SICK地-3-

咳咳咳..

好無聊點算0V0

佢教到好悶

教開W0RD -V-

教SAVE野

-V-

軒哥今日番左 -V-

公屎晒佢-___-V

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-09-28 08:52 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚去果個中秋晚會

8點去左

同妍一齊

等牙彤

屋企都聽到果個人唱既歌

落到去耳都聾

之後去拎野食

等左陣哨哨黎左喎=P

拎螢光棒玩笠人

即係搵個人企係度

之後擲個螢光圈去笠人地個頭-0-

次次我都嚇到避開 囧

哨哨好爆笑

佢叫個小朋友過黎

之後哨哨拎住螢光棒的

佢問個小朋友[要唔要螢光棒牙?]

之後就拎去佢面前

當個小朋友想拎個陣

哨哨就收番

就講[你傻架~走laxd]

笑死

個小朋友真係走左=]

之後又睇抽獎

抽唔中囉 頂

年年都係咁

哨哨走左

好無聊

妍又想要個d 小丑扭波

不嬲都好驚呢d野

一爆我就即刻嚇到死

彈開300尺先

妍仲要自己去扭佢

嚇死我

之後11點

就番家

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-09-27 09:50 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



 

 w0w w0w w0w

送個樣比大家先-v-

今日返小學拉

同沈妍10:15樓下等

之後g0g0g0

去到

見到2條友

之後越黎越多人拉

當然要影下母校的美貌

今日想p0相

唔打咁多字la

又影下學校既走郎+1樓

樓梯好QQ

真係好鬼細牙xdxd

之後幫陳副校整理d數學既野 好玩

之後悶悶

落去打排球

姑藍好勁牙=]

珊珊你在幹嘛?

仲有我同yui的照照

佢個樣xd

之後頂唔信去KFC吃野

吃$88餐

係個度嘈到癡線 呵

有3支粟米唔想吃

整一支落去-3-

糖槳 +冰

呵呵呵呵呵....

好白癡牙乜事

去廁所影相-v-

有鬼牙

偷偷到這個卓居居公園

扮識個保安

成功入左l0r =P

 

我做緊乜野牙係度-3-

之後買野飲就返家去

今晚同沈妍去樓下個晚會玩下先

一定好kai心xd

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-09-26 02:43 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



次次訓醒

今晚發生過咩事都忘記左好多了

我只記得

眼淚又不自覺地流下...

第1次是溫暖的眼淚

第2次流得最多...

卻是最冷冰冰的淚

好耐未試過為他流淚了

之前已經冇晒感覺

hurt了也當冇事發生過吧

想起以前哭到豬頭似的xd

今次哭了

入了房聽下歌便忘記了

但又不停回味著呢些又悲又喜的msn對話

自己看完也笑了

幹嘛自己打的東西會那麼感性-v-?

是一個多面人吧=]

我想問大家知己既定義係乜-3-?

佢話當我知己嘛

但...

知己係擦身而過也不理會大家

碰面也不看看大家

是要自己偷偷地看著他的嗎?

當然..我不想做他的知己咁簡單...

但..我也滿足了..

他當我見到不打招呼的知己..

但起碼我有知己的稱號0v0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-09-26 08:25 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日

集隊囉0v0

標上3樓開locker

之後集隊時熱熱熱

口罩也濕透

之後math

d 數開始難拉

之後中屎

劉富腳的powerpoint好嘈

之後eng

miss cheung話有事唔番

我同隔離果個charlie先生傾下計

好長氣牙佢

之後break

同妍落去買野吃

之後DT x2

今堂要交功課

畫碗+碟

0k難架

不過都成功左

之後lunch

同zoe去卓居吃椰林

正牙

果個[雨每]笑到噴野

變左[母雨]

之後番校

中文

睇番自己體藝入左咩club

入左dance xd

現代舞我黎探你拉=P

又可以同妍一齊跳拉^0^

之後默書囉

慘慘-0-原來唔溫既下場就係咁T3T

之後GEOG

用我牙哥本地圖果然得牙xP

FCW講果d 1:100果d野

之後I.S

今堂做咩measure唔知乜

d水搞到濕鬼曬

劉信希多謝你先xd

朱主席同佢一手包辦

2個靚仔果然唔同d呢 囧

之後放學

擺野之後去hall

有club聯招

等左好耐都未入得

之後沖牙沖入去

搵左AV報左先xd

點解某某某又要咩咩黎喎T3T

好那煩

之後睇左個dance club既相

好靚架xd

叫埋佢地黎睇

總之唔咩咩拉 妖

仆街

心情唔好牙-v-

之後報choir

鄭明道你好英牙

乜野音樂都曉

之後見到日本文化小組

寫名先-v-

好有興趣v3v

之後落樓下買野飲

返家

一番家做補習既功課

就要去補習拉

次次等p0lly都要等咁耐架\0/

搞到我遲到

今日算是relax

做I.S WS

好好玩牙xd

讀個d字monkey哥好好笑架=]

之後hea下就放

番家吃飯

之後就坐左係電腦前拉-v-

今晚要玩盡佢xd

聽日番小學牙

大家10:30a.m準時係A閘等la[yui不要遲哇xd]

相信今次會多人d

聽日我樓下有個中秋晚會

去唔去好呢-v-

問下妍先

落去睇下抽獎都好=]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-09-25 07:44 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))