唉..悶死人啦悶死人啦 點解呢個世界上會有功課呢樣野既存在... 究竟係邊個發明功課... 我唔想番學住呀...都冇好好地正式玩過下,,, 咁就過左個幾月...唔開心呀唔開心呀... 點解我要入2c...點解唔係入番2a.. 得6個1a入2c..仲要得一個我係比較熟.. 係比較! 唉唉唉唉...唔開心呀唔開心呀..