又係無無聊既一日...又係溫書同做功課....唉...命苦呀....
今日一點幾先起身....午飯淨係得一份三文治..搞到好肚餓
之前同我細佬(掛名細佬,其實佢大過我,無聊得濟認佢做我細佬)煲粥..由凌晨十二點傾到兩點鐘...我同佢講我驚甲曱,佢竟然話比我聽佢都驚甲曱!
我仲以為男仔唔會驚昆蟲既添!睇黎我要改下我既諗法啦
男仔都可以係膽小鬼!
最近我受我一個friend既影響,竟然愛上左棒棒堂既王子...真係覺得佢越睇越靚仔!我想見下佢真人呀~~~