前幾日買左一大堆衫褲鞋襪,又買左條白色既belt,勁開心,好有滿足感呀~!
因為我地要做project,所以琴日要跟學校去參觀沙田果個文化博物館,小學已經去過一次架啦,又要再去多次...超悶囉,就快企係度都訓得著啦,不過我地成group人係咁影相,影左一大堆...都ok開心既...到我地番到學校既時候已經係五點幾lu,同左呀珍同琪琪去置富商場間m記食野...食食下野既時候,隔離抬果位「小姐」竟然比左佢包fries我地...仲話:我一個人食唔哂...我唔會亂咁請陌生人食野架,都要睇下係邊個啦...[聽完超無奈-,-唔知應該比咩反應]推左好多次,佢係都要比我地...冇計就惟有收左-________-"
今日同catherine佢地去左戲院睇3d既concert...都幾好聽既d歌...可惜我冇ipod,如果唔係就可以入歌黎聽啦
|