今日終於回覆返學既日子lu~
上Maths堂做左個小測...
好容易~! >.<
上GS堂...
完全5明佢講咩囉
咩鬼chemical energy...kenical energy...XX energy...
@.@ 我暈啦~!
返到屋企...
玩左好耐電腦..同心理測驗.==
仲睇左幾齣lollipop哪裡怕&鬥牛
高興~
岩岩同澤康傾左MSN呀~!
I luv U babe~!